En rustige begeleiding met een voortgang naar het gewenste doelloze doel van het moment.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:04 schreef bassos het volgende:
[..]
Niet afkraken.
Schermen.
De degens inderdaad kruizen.
As brothers fight ye.
Het is het verkennen van de werkelijkheid zonder dat er grenzen zijn.
Dat heeft openheid nodig.
Dan ben je zeker wel heel erg trots hé?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:46 schreef bassos het volgende:
[..]
Is dat zo ?
Volgens mij gaat het niet om de hoeveelheid maar om de hoedanigheid van de aandacht.
Kan aan mij liggen
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:04 schreef bassos het volgende:
[..]
Niet afkraken.
Schermen.
De degens inderdaad kruizen.
As brothers fight ye.
Het is het verkennen van de werkelijkheid zonder dat er grenzen zijn.
Dat heeft openheid nodig.
Vooral dat > niet alles hoeft/moet een doel hebben.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:06 schreef jogy het volgende:
[..]
En rustige begeleiding met een voortgang naar het gewenste doelloze doel van het moment.
Ok maar doelloze en nietszeggende posts wat doe je daar dan mee?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:08 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Vooral dat > niet alles hoeft/moet een doel hebben.
Afhankelijk van context...We gaan niet als mods alles wat ook maar even off-topic gaat weg-editten en weetikveelwat. Het blijft Fok!, geen dictatuur. Men moet onderwijl ook plezier ervaren.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok maar doelloze en nietszeggende posts wat doe je daar dan mee?
Welke vragen ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:06 schreef Dragorius het volgende:
Ja en dan stellen mensen inhoudelijke vragen en dan ga je krampachtig in verweer met verwijzingen, ontwijkingen en wedervragen. Dat heeft niet zoveel nut.
Heh, dat heb ik al verteld.quote:Even een zij-weggetje > wat doe je eigenlijk in het dagelijks leven? Ben daar best benieuwd naar
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:13 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Afhankelijk van context...We gaan niet als mods alles wat ook maar even off-topic gaat weg-editten en weetikveelwat. Het blijft Fok!, geen dictatuur. Men moet onderwijl ook plezier ervaren.
Die al eerder zijn gesteld, bassos met een slecht geheugen.quote:
Ja alsof ik dat toen heb onthouden, toen had je mijn interesse nog niet gewektquote:Heh, dat heb ik al verteld.
Pipo met een slecht geheugen.
TRU is een mooi subforum jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok ik probeer me in te leven in dit subforum, dit topic is een mooi begin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Wat je wil, alleen zal het vaker op 'negeren' uitkomen vermoedelijk ookal zit er een goede boodschap in verborgen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok maar doelloze en nietszeggende posts wat doe je daar dan mee?
Hoe jij dat oplost was me al tijden duidelijk, en Dragonius heeft zich er ook uitgelult.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat je wil, alleen zal het vaker op 'negeren' uitkomen vermoedelijk ookal zit er een goede boodschap in verborgen.
Interesse wekken 101, eerst de bubbel doorprikken en dan pas informatie geven die erop doorgaat zegmaar. Anders doet het niks.
Je lijkt een deel begrepen te hebben.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:18 schreef jogy het volgende:[..]Wat je wil, alleen zal het vaker op 'negeren' uitkomen vermoedelijk ookal zit er een goede boodschap in verborgen.
Interesse wekken 101, eerst de bubbel doorprikken en dan pas informatie geven die erop doorgaat zegmaar. Anders doet het niks.
Je draaft nu beetje door.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:22 schreef bassos het volgende:
[..]
Je lijkt een deel begrepen te hebben.
Met name de grap van negeren en racisme.
Kudos.
Ik had er ook nog een PI bij moeten zetten, my badquote:
Lol.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:24 schreef sig000 het volgende:[..] Je draaft nu beetje door.
Realiteit is wat het is net als pragmatisch ermee omgaan om [whatever je wil/moet] te bereiken niet anders voorgedaan kan worden dan realistisch gedrag. En waar jij racisme vandaan trekt is me even onduidelijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:22 schreef bassos het volgende:
[..]
Je lijkt een deel begrepen te hebben.
Met name de grap van negeren en racisme.
Kudos.
Ah dat is gewoon flauw.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:28 schreef jogy het volgende:[..]Realiteit is wat het is net als pragmatisch ermee omgaan om [whatever je wil/moet] te bereiken niet anders voorgedaan kan worden dan realistisch gedrag. En waar jij racisme vandaan trekt is me even onduidelijk.
Heb je mijn posthistorie nagekeken?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:25 schreef bassos het volgende:
[..]
Lol.
Een nieuwe.
Tot nu toe heeft nog nooit iemand me beschuldigd van het zijn van een paard.
Houd dan eens je fucking kut onzinnige bullshit dingen voor je in plaats van ze openbaar te braken in TRU.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:30 schreef Dragorius het volgende:
Scheld eens niet zo, je gebruikt constant krachttermen. En ja, ik vind dat oprecht vervelend, doet afbreuk aan de integriteit van het topic. (geen sarcasme)
Honing ipv azijn, remember?
Voorkomen is beter dan genezen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:36 schreef Dragorius het volgende:
Maar zijn alle ziekten dan te genezen met energie/de kracht van het universum?
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:
Als je beweegt volgens zoals het universum beweegt wordt je niet ziek.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:38 schreef Dragorius het volgende:[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Zijn alle ziekten te genezen via de kracht/energie van het universum?
Heh.quote:Hoe sta je tegenover de snaartheorie bijvoorbeeld?![]()
Nogmaals, dat was mijn vraag niet. Als je om wat voor reden dan ook ziek wordt, wat dan? Wel inhoudelijk blijven reageren hequote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:42 schreef bassos het volgende:
[..]
Als je beweegt volgens zoals het universum beweegt wordt je niet ziek.
Preventie door geestelijke inenting.
Een afgeleide van..ik ben een gelover van de snaartheorie an sich.quote:Heh.
Als je het nu over membrane theory zou hebben.
M-theory.
Je kan het echt niet laten he? Kom op zeg.quote:Pipo.
Naja, als je eerst even uitlegt welke claims ik heb gemaakt...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:46 schreef Dartanion het volgende:
Bassos, vol ongeloof lees ik je relaas op deze laatste pagina van dit topic.
Ik zie alleen maar inhoudsloze aanvallen op personen, waarin jij hen beschuldigt van inhoudsloosheid (dat is Nederlands toch?).
Welke middelen heb jij tot je genomen om in deze geestestoestand te kunnen verkeren?
Dan moet je niet denken dat er een algemeen middel is dat helpt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:47 schreef Dragorius het volgende:Als je om wat voor reden dan ook ziek wordt, wat dan?
Maar als het universum preventief kan werken, dan zou het toch ook genezend moeten kunnen werken? Erkennen van tekortkomingen is ook belangrijk he.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:50 schreef bassos het volgende:
[..]
Dan moet je niet denken dat er een algemeen middel is dat helpt.
Dat leek me al maanden duidelijk ?
En ik zeg het nog wel zo vaak in het echte leven.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:29 schreef bassos het volgende:
[..]
Ah dat is gewoon flauw.
Neger-en; racisme ?
ffs.
Waarom denk je dat het universum geeft om jou ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:53 schreef Dragorius het volgende:[..]Maar als het universum preventief kan werken, dan zou het toch ook genezend moeten kunnen werken? Erkennen van tekortkomingen is ook belangrijk he.
Wat doet een medicijn dan anders dan het universum zelf? Is een medicijn dan "beter" of "meer" dan het universum?
Om de haverklap neem je de naam "pipo" in je mond, met als doel iemand hiermee omlaag te halen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:48 schreef bassos het volgende:
[..]
Naja, als je eerst even uitlegt welke claims ik heb gemaakt...
Omdat ik en het universum gelijk zijn..alles komt uit 1 bron.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:55 schreef bassos het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het universum geeft om jou ?
Wat cerror zegt is waar.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:58 schreef cerror het volgende:
Iedereen die me niet gelooft is "één van hen".
Typische mafketeluitspraak.
Dat is jouw interpretatie van wat de clown betekent.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:56 schreef Dartanion het volgende:[..]
Om de haverklap neem je de naam "pipo" in je mond, met als doel iemand hiermee omlaag te halen.
M-theorie is de verzameling van de 5 afzonderlijke snaar theorieen.quote:iemand vroeg om jouw mening over de snaartheorie, jij quote de vraag. Vervolgens geef je daar geen reactie maar start je een pleidooi voor een theorie die jij wil verkopen. Maar hierin staat niks over de theorie
Het enige wat ik kan ontdekken is een hoop:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:00 schreef bassos het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie van wat de clown betekent.
En het is onjuist.
Pipo.
Voordat je daadwerkelijk Pipo kan zijn ben je niet verlicht.
[..]
M-theorie is de verzameling van de 5 afzonderlijke snaar theorieen.
Hiermee is M-theorie hetgene wat daadwerkelijk onderwerp zou kunnen zijn en is je futile argument over snaren hierbij vernietigd.
Heb je nog een ander argument wat je graag vernietigd wilt zien ?
Pipo,
Nee, M-theorie overstijgt dat weer. Maar dat is een discussie voor een ander topicquote:M-theorie is de verzameling van de 5 afzonderlijke snaar theorieen
Ik wacht nog steeds op een echte vraag.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:04 schreef Dragorius het volgende:Nogmaals, ik wacht vol verwachting op mijn antwoord
Specsavers overwogen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:06 schreef bassos het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een echte vraag.
Pipo.
Wat gebeurd er wanneer iemand rond 2012 een soort van moleculaire dispersie en reconstructie doormaakt?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:06 schreef bassos het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een echte vraag.
Pipo.
Het gaat om jou, nu.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:10 schreef Michielos het volgende:[..]Wat gebeurd er wanneer iemand rond 2012 een soort van moleculaire dispersie en reconstructie doormaakt?
En wat heeft dit te maken met het feit dat wij met zijn allen naar de 5de dimensie transcederen... aka op de ark van reptilians.
Nee, de tijd is altijd. Tijd loopt door elkaar heen, dat jij het als 1 rechte lijn ziet is jouw fout.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:14 schreef bassos het volgende:
[..]
Het gaat om jou, nu.
The time is now.
Maar je bent tegelijkertijd helemaal vrij om te doen wat je kiest.
The time is now.
Bedankt voor het antwoord Bassos. Dit is precies wat ik zocht en echt 100% antwoord op mijn vraag. Ik heb nog een vraag.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:14 schreef bassos het volgende:
[..]
Het gaat om jou, nu.
The time is now.
Maar je bent tegelijkertijd helemaal vrij om te doen wat je kiest.
The time is now.
God antwoord voordat je vraagt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
Bedankt voor het antwoord Bassos. Dit is precies wat ik zocht en echt 100% antwoord op mijn vraag. Ik heb nog een vraag.
Ik ben momenteel op mijn kamer het universum aan het bezingen. heb jij eventueel wat psalmen voor me , of eventuele mantra's ?
dank !
Ik had een andere variant daarop:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:21 schreef bassos het volgende:
[..]
God antwoord voordat je vraagt.
Bam bam bammuchi bam.
De truuc is om nieuwe vragen te stellen en te weten.
Hoe weet jij dan? Door te luisteren?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:21 schreef bassos het volgende:
[..]
God antwoord voordat je vraagt.
Bam bam bammuchi bam.
Je legt nog steeds de nadruk op weten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:25 schreef Dragorius het volgende:[..]Hoe weet jij dan? Door te luisteren?
Wat kun je allemaal te weten komen door te luisteren dan? Alles?
Hoelang doe jij het universum bezingen Bassos. Ik ben bijvoorbeeld nu al 15 minuten bezig en ben nog niet klaar.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:27 schreef bassos het volgende:
[..]
Je legt nog steeds de nadruk op weten.
Het is voelen.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:27 schreef bassos het volgende:
[..]
Je legt nog steeds de nadruk op weten.
Het is voelen.
Je post het zelf. Vandaar.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:21 schreef bassos het volgende:
[..]
Wat geeft je het idee dat verandering iets anders dan continu is ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:29 schreef Michielos het volgende:[..]Hoelang doe jij het universum bezingen Bassos. Ik ben bijvoorbeeld nu al 15 minuten bezig en ben nog niet klaar.
Komen er dan goden naar me toe ofzo?
thanksquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:33 schreef bassos het volgende:
[..]
Wat geeft je het idee dat verandering iets anders dan continu is ?
Goden kan je ontmoeten als je voldoende investeert.
Maar ja, stel je voor dat je daadwerkelijk energie werk gaat doen.
(adem in adem uit)
Wat versta je onder energie werk?quote:Maar ja, stel je voor dat je daadwerkelijk energie werk gaat doen.
simpel.. werken met energieën.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Wat versta je onder energie werk?
LTS Zwakstroomquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Wat versta jij onder inhoudelijk antwoord ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:35 schreef Dragorius het volgende:[..]
Jij eet piemels...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:41 schreef bassos het volgende:
[..]
Wat versta jij onder inhoudelijk antwoord ?
Pipo.
Maak je er een sport van je eigen topics om zeep te helpen? Ik vraag gewoon wat jij verstaat onder "energie werk".quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:41 schreef bassos het volgende:
[..]
Wat versta jij onder inhoudelijk antwoord ?
Pipo.
ik ben een electronische witte hondquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:45 schreef bassos het volgende:
[..]
Ik ben een vuurdraak.
Zoals je zou kunnen weten.
Zelfinfo heb ik al gepost.
Ik een wit met zwarte electronische velociraptor.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik ben een electronische witte hond
En wat is een vuurdraak, Bassos? Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:45 schreef bassos het volgende:
[..]
Ik ben een vuurdraak.
Zoals je zou kunnen weten.
Zelfinfo heb ik al gepost.
Draken eten honden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:45 schreef Michielos het volgende:ik ben een electronische witte hond
Als je zelfs dat niet weet,...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:48 schreef ACJazzz het volgende:[..]
En wat is een vuurdraak, Bassos? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ooit een relatie gehad en dat je een hele nare schoonmoeder had? Dat dus.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:48 schreef ACJazzz het volgende:
[..]
En wat is een vuurdraak, Bassos? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ik ben electronisch en wit. En heb speciale krachtenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:48 schreef bassos het volgende:
[..]
Draken eten honden.
nu jij en je compaan weer.
Over 9000!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:50 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik ben electronisch en wit. En heb speciale krachten
zo kan ik als ik 5 mana tap een ability gebruiken waardoor ik dragons exterminate..
en ben ik een 90/90 creature met (always +1/+1 more then dragon_
Ik kom hier voor antwoorden, Bassos.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:49 schreef bassos het volgende:
[..]
Als je zelfs dat niet weet,...
Wat doe je hier dan ?
Ohhh, is hij mijn schoonmoeder??? Nee, toch?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:49 schreef beelz het volgende:
[..]
Ooit een relatie gehad en dat je een hele nare schoonmoeder had? Dat dus.
Spijtig, maar waar.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:52 schreef ACJazzz het volgende:
[..]
Ohhh, is hij mijn schoonmoeder??? Nee, toch?
Doe je best.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:50 schreef Michielos het volgende:[..]
Ik ben electronisch en wit. En heb speciale krachten
zo kan ik als ik 5 mana tap een ability gebruiken waardoor ik dragons exterminate..
en ben ik een 90/90 creature met (always +1/+1 more then dragon_
De zak merkloze paprikachips.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:54 schreef bassos het volgende:
[..]
Doe je best.
Yumyumyumm.
Of niet.
Wie denk je nu dat verfijnder is ?
Die pipo's die lopen te klagen of ik ?
Zelf kiezen natuurlijk.
Moeten we weer helemaal opnieuw beginnen ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:54 schreef beelz het volgende:[..]De zak merkloze paprikachips.
Nee, jouw perceptie is verkeerd. Ik was hier niet eerder, dit is mijn eerste post.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:56 schreef bassos het volgende:
[..]
Moeten we weer helemaal opnieuw beginnen ?
Alleen maar omdat noobs in verschillende vormen zich voordoen ?
Voor je eerste contact met mij kies je wel een aantoonbare leugen uit.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:57 schreef beelz het volgende:[..]
Nee, jouw perceptie is verkeerd. Ik was hier niet eerder, dit is mijn eerste post.
Nee ook dit zie je weer verkeerd, dat ik zeg dat dit mijn eerste post is, wil nog niet zeggen dat het per definitie waar is, ook al ervaar ik het wel als zodanig.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:58 schreef bassos het volgende:
[..]
Voor je eerste contact met mij kies je wel een aantoonbare leugen uit.
Wellicht jammer.
Net als dat iik kan claimen dat je een idioot bent, maar het ontkrachten met het beweren dat ik geen idee heb waar dingen over gaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:00 schreef beelz het volgende:Nee ook dit zie je weer verkeerd, dat ik zeg dat dit mijn eerste post is, wil nog niet zeggen dat het per definitie waar is, ook al ervaar ik het wel als zodanig.
Maar je hebt ook geen idee waar het over gaat.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:02 schreef bassos het volgende:
[..]
Net als dat iik kan claimen dat je een idioot bent, maar het ontkrachten met het beweren dat ik geen idee heb waar dingen over gaan.
TAP: Destroy Target Dragonquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:54 schreef bassos het volgende:
[..]
Doe je best.
Yumyumyumm.
Of niet.
Wie denk je nu dat verfijnder is ?
Die pipo's die lopen te klagen of ik ?
Zelf kiezen natuurlijk.
Oh my god you killed bassos! You... awesome guy.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:03 schreef Michielos het volgende:
[..]
TAP: Destroy Target Dragon
doei bassos
Kom dan..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:03 schreef Michielos het volgende:
[..]
TAP: Destroy Target Dragon
doei bassos
Trekken te velde.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:14 schreef bassos het volgende:
Waar blijven de dappere helden >
Baja je bent toch een noob :quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:16 schreef beelz het volgende:[..]
Trekken te velde.
In Ducktales. Whoohoo!
God maakte de mens, de mens maakte god dood, mens maakte internet, computers nemen de wereld over, mens is dood en Optimus Prime will reign supreme!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:22 schreef bassos het volgende:
[..]
Baja je bent toch een noob :
NIet voor niets dat god NOObY aan het einde van de link plaatste,
God is verfijnder dan dat.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:25 schreef beelz het volgende:[..]God maakte de mens, de mens maakte god dood, mens maakte internet, computers nemen de wereld over, mens is dood en Optimus Prime will reign supreme!
Is dat zo, Pipo?quote:
Je kunt een tweede deel openen, of ben je daar te verfijnd voor?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:34 schreef bassos het volgende:
[..]
We zitten tegen de 300 aan dus all bets are off.
Hehehe de draak met iemand steken die denkt een draak te zijn, ironischquote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:35 schreef beelz het volgende:
[..]
Je kunt een tweede deel openen, of ben je daar te verfijnd voor?
En vet verfijnd.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:37 schreef beelz het volgende:[..]
Hehehe de draak met iemand steken die denkt een draak te zijn, ironisch
Ik weet het.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |