Tja, als ik dan toch weer op kantoor zit om hier een topic over te makenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:23 schreef Ringo het volgende:
Maar wel fokken.
Krijg een leven en ga liften, kind.
Ik kreeg een lift aangeboden naar Amesfoort van een collega, maar gezien ik toch naar Den Haag moet (waarschijnlijk via Utrecht... )quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:26 schreef Acyrus het volgende:
Lol!!!!!!!!!!! Ben ik blij dat ik in Amersfoort werk
Faal!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:23 schreef Trollface. het volgende:
"Al is de trein nog zo snel, de NS vertraagt hem
wel!"
Al gefixt, zeiksnor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:28 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Faal!![]()
De NS heeft alleen de treinen, ProRail zorgt voor de (stroom)storingen.
Hehequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:28 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Faal!![]()
De NS heeft alleen de treinen, ProRail zorgt voor de (stroom)storingen.
Hier kan de NS ook niets aan doen, blame ProRail...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:22 schreef Dorkquemada het volgende:
Sterf, graf NS
Het lijkt wel minimaal eens per maand goed fout te gaan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:41 schreef Darkomen het volgende:
Ben ik ff blij dat ik eerder ben weg gegaan uit amsterdam, anders had ik nu ook of daar of in utrecht vastgestaan.
Gebeurd wel erg vaak in utrecht
Je kan het Nederlandse spoorwegnet niet vergelijken met die van de spoorwegen in de Alpen, want daar rijdt speciaal materieel dat over steile hellingen kan rijden, en de klimaat daar hoog in de bergen is anders dan hier. In de alpen heb je op sommige trajecten een soort ketting tussen de rails liggen, waardoor de trein omhoog kan (hetzelfde idee als bij een achtbaan) En aangezien we hier geen bergen hebben en geen temperaturen van -30 vind ik deze vergelijking dus kulquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:09 schreef Biogarde het volgende:
Ik snap niet dat dit soort grappen nog steeds mogelijk zijn in zo'n klein land als Nederland.
In de Alpen klappen treinen uit 1344 v. Chr. een berg op door de sneeuw bij -30 en hier in Nederland hebben ze een Corky achter de wissels zitten![]()
Hoeveel KM spoor ligt er in Nederland? Dat is net zoveel spoor als tussen 2 steden in China. Hoor je nooit wat over
Is ook vooral omdat ze in Utrecht berekend zijn op zo'n beetje drie kwart van de reizigers die er daadwerkelijk komen...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:09 schreef Biogarde het volgende:
Ik snap niet dat dit soort grappen nog steeds mogelijk zijn in zo'n klein land als Nederland.
In de Alpen klappen treinen uit 1344 v. Chr. een berg op door de sneeuw bij -30 en hier in Nederland hebben ze een Corky achter de wissels zitten![]()
Hoeveel KM spoor ligt er in Nederland? Dat is net zoveel spoor als tussen 2 steden in China. Hoor je nooit wat over
Nou, ik zie anders nog geen trein naar Utrecht gaan hier hoor...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:24 schreef Derek010 het volgende:
ProRail aka PrutsRail aka ProRel is 't weer een keer gelukt om half Nederland te vertragen hoor...![]()
Gelukkig is de storing alweer over.
Dat is gewoon een verkapte manier van zeggen dat het hele treinverkeer in Nederland zo op z'n gat ligt.quote:Al het treinverkeer van en naar Utrecht ligt stil
Succes!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:43 schreef remlof het volgende:
Hmm, ben in Amersfoort uitgestapt met de bedoeling de biblebeltboemel naar Ede-Wageningen te pakken. Alleen die van 19:15 zat al zo vol als een blik sardientjes. Zit nu in die van een half uur later te wachten tot ie vertrekt. Mag mezelf gelukkig prijzen als ik tegen een uur of 9 thuis ben
Gefeliciteerd! Ik ben nu eindelijk op Ede-Wageningen, met een paar honderd man op het perron aan het wachten op de eerstvolgende trein naar Arnhem/Nijmegenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:21 schreef Silenus het volgende:
Thuis! Eindelijk!
ik heb net de eerste trein richting Den Haag te pakken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:24 schreef Derek010 het volgende:
ProRail aka PrutsRail aka ProRel is 't weer een keer gelukt om half Nederland te vertragen hoor...![]()
Gelukkig is de storing alweer over.
Het hele NS en Prorail management zou vervangen moeten worden door een stel Japanners, die kunnen dat wel!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:09 schreef Biogarde het volgende:
Je zit in een ouderwetse stoptrein?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:46 schreef timbob het volgende:
Hmm, ik ben bijna in Utrecht, de trein Kan het station alleen nog niet in, dus nu rijd hij een stukje terug naar Woerden zodat de deuren even open kunnen voor de frisse lucht.
Toch lief van de machinist...
in theorie zou ik in een intercity moeten zitten...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je zit in een ouderwetse stoptrein?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:51 schreef timbob het volgende:
[..]
in theorie zou ik in een intercity moeten zitten...
Maar niet 1 van de nieuwste zo te zien.
Ja, zulks.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:55 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die dus
Ja, die hebben geen airco... dat heeft alleen de nieuwere variant van de KoploperSucces nog
Picsquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:59 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja, zulks.
Nu mogen we buiten spelen van de machinist
Jammerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:08 schreef timbob het volgende:
[..]
ik weet niet hoe je foto's moet uploaden vanaf een iPhone
behalve naar Hyves dan enzo
Wanneer leren jullie het toch eens? De NS kan hier niks aan doen en vindt het net zo vervelend als de reizigers. Het is dat verdomde ProRail die de zaken niet op orde heeft.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:10 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ja hier nog een. Ik heb 2 uur op Amersfoort gestaan, en toen ik in Utrecht was zag ik dat er geen een trein reed, behalve hilversum ofzo, en echt gelukkig ging mijn trein ook net naar Leiden. Kut NS, heb het de afgelopen tijd wel vaker meegemaakt.
Hehe ja ProRail dan, weet ik veel hoe dat heet. Ik ga die conducteurs ook niet lastig vallen hoor, zij weten namelijk net zo veel als dat de rest weet van wanneer de treinen weer rijden en alles weer goed komt etc.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jammer
[..]
Wanneer leren jullie het toch eens? De NS kan hier niks aan doen en vindt het net zo vervelend als de reizigers. Het is dat verdomde ProRail die de zaken niet op orde heeft.
Mijn mama was boos omdat ze thuis zonder eten zaten omdat ik moest koken, uiteindelijk heeft m'n zus maar gekooktquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:25 schreef Dorkquemada het volgende:
Nog steeds onderweg. Zit nu in een stoptrein te wachten op Gouda. Mamma gaat boos zijn omdat ik niet voor het donker thuis ben
Waar moet je heen dan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:30 schreef Dorkquemada het volgende:
Ik wilde juist vroeger thuis zijn vandaag; dan is dit toch wel falen met glorie hoor
en we rijden weer stapvoets...
Den Haag.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Waar moet je heen dan?
Die trein die van Utrecht naar Leiden ging stopte ook bij Alphen echt voor 10 minuten ofzo, gelukkig moest ik er bij Alphen uit, anders was ik denk ook echt chagrijnig geworden
Hahah aww. Dat is inderdaad best kut. Aangezien er van Amersfoort een paar treinen naar Den Haag ging en ook naar Schiphol, dus al had ik naar den haag gemoeten was er waarschijnlijk geen probleem geweestquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:41 schreef Dorkquemada het volgende:
[..]
Den Haag.
Ik ga echt pas om 10 uur aankomen. Een droevig nieuw record voor ProRail en consorten
Heb je je muis wel bij je?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:50 schreef timbob het volgende:
Ik sta nog steeds stil in Woerden... Er gaat wel een bus om half twaalf.
Er is nog geen idee wanneer de trein weer verder mag.
Kampvuurtje maken dan maar
oh, om 22:31 gaat er weer een bus.
woerden? waar moet je heen dan, mijn trein stopte net bij woerdenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:50 schreef timbob het volgende:
Ik sta nog steeds stil in Woerden... Er gaat wel een bus om half twaalf.
Er is nog geen idee wanneer de trein weer verder mag.
Kampvuurtje maken dan maar
oh, om 22:31 gaat er weer een bus.
Ik moet naar Utrecht. Maar daar komt niks meer in.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
woerden? waar moet je heen dan, mijn trein stopte net bij woerden
Ja, €6,66 voor een vertraging van meer dan een half uur en het dubbele voor een vertraging van meer dan een uur.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oh je kan toch geld terugkrijgen ofzo?
ja hangt van je kaartje af zie ik net. ik zou dan iets van 10 euro krijgenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, €6,66 voor een vertraging van meer dan een half uur en het dubbele voor een vertraging van meer dan een uur.
Oftewel een kratje Jaeger of een kratje Grolsch
Ow dat kan, ik heb een trajectkaart.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:08 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
ja hangt van je kaartje af zie ik net. ik zou dan iets van 10 euro krijgenkan ik ook heel veel dingen mee kopen
Ha. Een kwartier!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:13 schreef karr-1 het volgende:
Ik heb om volkomen onduidelijke redenen een kwartier stil gestaan op Den Haag HS. Eerst een ontsporing bij Delft Zuid, die ineens omgezet werd in een politieopdracht en die toen ineens op magische wijze opgelost was, maar wel ruim een kwartier vertraging.
Kortom, sterf Prorail met je onduidelijke informatie voorziening.
Zolang hij rijd is het niet zo ergquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:53 schreef Zotheid het volgende:
Pussies, ik zat gisteren/vandaag 21 uur in de trein.
Ik stond zelf op Utrecht Centraal en ik wil er ook nooit meer komenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:32 schreef timbob het volgende:
ah, stond je ook op Woerden?
Pitoresk plaatsje, nietwaar?
Haquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:42 schreef Cherrytomaatje het volgende:
Zo![]()
Om 18:06 wilde ik de trein nemen van Den Haag Centraal naar Utrecht Centraal...
Rond 23:00 was ik dan eindelijk gearriveerd![]()
19:55, stoptrein vertrok, wel warm, maar who cares, hij zou helemaal doorrijden naar Utrecht![]()
Opeens in Woerden stopte het en weigerde verder te gaan![]()
Oke, weer terug naar Gouda waar het een chaos was en een enorm lange trein stond te wachten...
Geen updates over hoe of wat...Ja, wachten![]()
Toen zag ik 2 bekenden en toen kwam iemand met het idee de bus te nemen naar Utrecht...
Om 21:45 vertrok deze dan eindelijk, propvol...wel grappige taferelen in de bus...Mensen zijn toch minder afstandelijk dan je denkt...En dan moet je nog dat hele eind karren...Maar goed, gearriveerd in Utrecht, waar we tot onze schrik zagen dat er nog steeds geen treinverkeer mogelijk was...Arme mensen die naar huis willen![]()
Wat een expeditie...mn blaas
Nee, maar wel als je 3 uur in de hitte stil staat bij de Oostenrijkse grens en je er eigenlijk niet uit mag.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:01 schreef timbob het volgende:
[..]
Zolang hij rijd is het niet zo erg
Haha, alleen in Amersfoort bleven mensen de hele tijd in de treinen stappen die naar bilthoven gingen, maar daar stopten. Maar omdat er op die borden stond dat ze wel naar Utrecht gingen, terwijl er opgeroepen werd dat ze bij bilthoven zouden stoppenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:42 schreef LuxAeterna het volgende:
Amersfoort was ook lekker vol, treinen richting Utrecht, Den Haag/Rotterdam reden niet, en ook naar Ede-Wageningen niet (seinstoring volgens mij, was niet hetzelfde probleem iig), en de treinen vanuit Utrecht richting het oosten/noorden dus ook niet...
Stonden er zoveel ja? Kon niet meer naar buiten kijken aan de instapkant zeg maar...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:49 schreef timbob het volgende:
[..]
Ha
ik stond daar ook. Heb de bus maar niet genomen toen ik hoorde dat er al 200 man te wachten stond...
Volgens mij rijd die trein nog steeds niet. Heb maar een trein naar Amsterdam genomen rond een uur of 11.
Misschien heb ik je wel live gezien
Haha op station amersfoort was ook een agressieve man, het was echt zo'n zakenman weetje, helemaal netjes in pak, alles. Hoor je hem opeens keihard; TERING NS, GODVER KUT NS, IK GA NOOIT MEER MET DE TREIN, KLOTE NSquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:08 schreef Cherrytomaatje het volgende:
[..]
Stonden er zoveel ja? Kon niet meer naar buiten kijken aan de instapkant zeg maar...
Mag hopen voor al die mensen dat de NS bussen heeft ingezet, anders krijg je echt agressieve mensen...Was al zo'n vrouwtje die keiboos werd op een ns-medewerkerZe kreeg er helemaal rode vlekken van en wilde hem bijna aanvallen
Net of die man er wat aan kan doen
Moet, want ik wil naar het strandquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:24 schreef remlof het volgende:
Dit is volgens mij één van de grootste storingen van de laatste jaren.
Ben benieuwd of ze morgenvroeg wel weer normaal rijden.
Leuk plaatsje he?quote:
De storing staat niet meer op ns.nl aangegeven; lijkt er dus op dat alles vanaf morgenochtend weer rijdtquote:Storingen
Opties
Er zijn op dit moment geen storingen.
Of op 5 septemberquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:24 schreef remlof het volgende:
ja en ook het drukste autoverkeerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 04:34 schreef Geerd het volgende:
Was vandaag zelf aan het werk, maar het is zoals meerdere hier beamen echt net zo kut voor ons als voor de reizigers.
Je wilt ze wel helpen, maar er reed gewoon helemaal niks, alleen later via hilversum schiphol amsterdam na rtd gvc etc, leg dat maar is even uit aan dagjes mensen.
Was echt ruk.
Toch blij dat hier en daar toch nog begrip voor was ned heeft het drukste treinverkeer van europa na Zwitserland, en als het dan mis gaat ja dan gaat het ook goed mis
Je moet niksquote:Op woensdag 19 augustus 2009 04:36 schreef Manono het volgende:
[..]
ja en ook het drukste autoverkeer
waar we vanaf moeten, iedereen moet nl met het OV
Ja, Woerden was prachtig. Maar na al een keer tien minuten in het weiland stil gestaan te hebben en op Woerden voor de derde keer via de speaker te horen gekregen te hebben dat ze geen idee hadden hoe lang het zou gaan duren, was ik het zat. Ik had al 65 kilometer gefietst voordat ik in Rotterdam op de trein sprong, maar daar konden echt nog wel wat kilometertjes bij. Met de fiets het station maar weer uit dan. Doorgefietst naar Driebergen-Zeist, aldaar nog een pannenkoekje gegeten bij de Princenhof en naar het station getogen om negen uur.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:32 schreef timbob het volgende:
ah, stond je ook op Woerden?
Pitoresk plaatsje, nietwaar?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:17 schreef L0t.. het volgende:
5 uur over gedaan om van Rotterdam naar Arnhem te komenWat gaan ze bij de NS/Prorail toch slecht om met zulke dingen
Mij verbaast het niet eens meer dat Utrecht er weer eens uit lag. In de afgelopen jaren gebeurt het steeds wel minimaal 1-2 keer, en steeds is het zo'n organisatorische chaos als gisteren.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:24 schreef remlof het volgende:
Als Utrecht je bestemming is kun je vanaf Bilthoven met de bus, dus dat is op zich wel begrijpelijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Haha, alleen in Amersfoort bleven mensen de hele tijd in de treinen stappen die naar bilthoven gingen, maar daar stopten. Maar omdat er op die borden stond dat ze wel naar Utrecht gingen, terwijl er opgeroepen werd dat ze bij bilthoven zouden stoppenLekker handig gedaan allemaal..
Wel ernstig dat je in een klein land als dit gewoon moet overwegen ergens te blijven slapen omdat het Ovee plat gaat. Het verkeer was vanmorgen weer in orde.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:12 schreef timbob het volgende:
Zo, lekker geslapen in Amsterdam.
Straks maar even kijken of ik nu wel in Utrecht kom
ben benieuwd hoelang die trein nog in Woerden heeft gestaan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |