Tja, als ik dan toch weer op kantoor zit om hier een topic over te makenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:23 schreef Ringo het volgende:
Maar wel fokken.
Krijg een leven en ga liften, kind.
Ik kreeg een lift aangeboden naar Amesfoort van een collega, maar gezien ik toch naar Den Haag moet (waarschijnlijk via Utrecht... )quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:26 schreef Acyrus het volgende:
Lol!!!!!!!!!!! Ben ik blij dat ik in Amersfoort werk
Faal!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:23 schreef Trollface. het volgende:
"Al is de trein nog zo snel, de NS vertraagt hem
wel!"
Al gefixt, zeiksnor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:28 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Faal!![]()
De NS heeft alleen de treinen, ProRail zorgt voor de (stroom)storingen.
Hehequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:28 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Faal!![]()
De NS heeft alleen de treinen, ProRail zorgt voor de (stroom)storingen.
Hier kan de NS ook niets aan doen, blame ProRail...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:22 schreef Dorkquemada het volgende:
Sterf, graf NS
Het lijkt wel minimaal eens per maand goed fout te gaan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:41 schreef Darkomen het volgende:
Ben ik ff blij dat ik eerder ben weg gegaan uit amsterdam, anders had ik nu ook of daar of in utrecht vastgestaan.
Gebeurd wel erg vaak in utrecht
Je kan het Nederlandse spoorwegnet niet vergelijken met die van de spoorwegen in de Alpen, want daar rijdt speciaal materieel dat over steile hellingen kan rijden, en de klimaat daar hoog in de bergen is anders dan hier. In de alpen heb je op sommige trajecten een soort ketting tussen de rails liggen, waardoor de trein omhoog kan (hetzelfde idee als bij een achtbaan) En aangezien we hier geen bergen hebben en geen temperaturen van -30 vind ik deze vergelijking dus kulquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:09 schreef Biogarde het volgende:
Ik snap niet dat dit soort grappen nog steeds mogelijk zijn in zo'n klein land als Nederland.
In de Alpen klappen treinen uit 1344 v. Chr. een berg op door de sneeuw bij -30 en hier in Nederland hebben ze een Corky achter de wissels zitten![]()
Hoeveel KM spoor ligt er in Nederland? Dat is net zoveel spoor als tussen 2 steden in China. Hoor je nooit wat over
Is ook vooral omdat ze in Utrecht berekend zijn op zo'n beetje drie kwart van de reizigers die er daadwerkelijk komen...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:09 schreef Biogarde het volgende:
Ik snap niet dat dit soort grappen nog steeds mogelijk zijn in zo'n klein land als Nederland.
In de Alpen klappen treinen uit 1344 v. Chr. een berg op door de sneeuw bij -30 en hier in Nederland hebben ze een Corky achter de wissels zitten![]()
Hoeveel KM spoor ligt er in Nederland? Dat is net zoveel spoor als tussen 2 steden in China. Hoor je nooit wat over
Nou, ik zie anders nog geen trein naar Utrecht gaan hier hoor...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:24 schreef Derek010 het volgende:
ProRail aka PrutsRail aka ProRel is 't weer een keer gelukt om half Nederland te vertragen hoor...![]()
Gelukkig is de storing alweer over.
Dat is gewoon een verkapte manier van zeggen dat het hele treinverkeer in Nederland zo op z'n gat ligt.quote:Al het treinverkeer van en naar Utrecht ligt stil
Succes!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:43 schreef remlof het volgende:
Hmm, ben in Amersfoort uitgestapt met de bedoeling de biblebeltboemel naar Ede-Wageningen te pakken. Alleen die van 19:15 zat al zo vol als een blik sardientjes. Zit nu in die van een half uur later te wachten tot ie vertrekt. Mag mezelf gelukkig prijzen als ik tegen een uur of 9 thuis ben
Gefeliciteerd! Ik ben nu eindelijk op Ede-Wageningen, met een paar honderd man op het perron aan het wachten op de eerstvolgende trein naar Arnhem/Nijmegenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:21 schreef Silenus het volgende:
Thuis! Eindelijk!
ik heb net de eerste trein richting Den Haag te pakken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:24 schreef Derek010 het volgende:
ProRail aka PrutsRail aka ProRel is 't weer een keer gelukt om half Nederland te vertragen hoor...![]()
Gelukkig is de storing alweer over.
Het hele NS en Prorail management zou vervangen moeten worden door een stel Japanners, die kunnen dat wel!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:09 schreef Biogarde het volgende:
Ik snap niet dat dit soort grappen nog steeds mogelijk zijn in zo'n klein land als Nederland.
In de Alpen klappen treinen uit 1344 v. Chr. een berg op door de sneeuw bij -30 en hier in Nederland hebben ze een Corky achter de wissels zitten![]()
Hoeveel KM spoor ligt er in Nederland? Dat is net zoveel spoor als tussen 2 steden in China. Hoor je nooit wat over
Je zit in een ouderwetse stoptrein?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:46 schreef timbob het volgende:
Hmm, ik ben bijna in Utrecht, de trein Kan het station alleen nog niet in, dus nu rijd hij een stukje terug naar Woerden zodat de deuren even open kunnen voor de frisse lucht.
Toch lief van de machinist...
in theorie zou ik in een intercity moeten zitten...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je zit in een ouderwetse stoptrein?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:51 schreef timbob het volgende:
[..]
in theorie zou ik in een intercity moeten zitten...
Maar niet 1 van de nieuwste zo te zien.
Ja, zulks.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:55 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die dus
Ja, die hebben geen airco... dat heeft alleen de nieuwere variant van de KoploperSucces nog
Picsquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:59 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja, zulks.
Nu mogen we buiten spelen van de machinist
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |