Wie gaan er allemaal mee?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:38 schreef JH87 het volgende:
[..]
Doe maar acht uur Oosterpoort ofzo, of eet je ook mee bij Nietz?
Ok. Wij zijn met zn drieën. Maar jij gaat eerst daar eten en dan 8 uur voor de Oosterpoort?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:20 schreef JH87 het volgende:
Tot nu toe alleen ik en Nietz' huisgenote voor zover ik weet.
En vertel me, waarom hebben de vrouwen in de UB niet gewoon burka's? Zou een hoop afleiding schelen.
Dat is 4 september pas weerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:34 schreef maok het volgende:
maandelijkse fietsenactie van de gemeente?
De fiets van een Duitser jatten?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:57 schreef Jesse_ het volgende:
Eerlijke fietsen bevallen me beter
Ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ok. Wij zijn met zn drieën. Maar jij gaat eerst daar eten en dan 8 uur voor de Oosterpoort?
quote:Beste Arne,
Mijn complimenten voor de nieuwe hoofdstukken. Hiemee laat je zien dat je goed zicht hebt op het onderzoeksterrein waar je mee bezig bent geweest. De beschrijving is duidelijk en evenwichtig. Het brengt de scriptie op een hoger niveau.
Over koetjes en kalfjes.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:07 schreef Fappie het volgende:
En nu weten we nog steeds niet waar de scriptie over gaat.
Gedragsstoornissen na informatieachterhouding.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:07 schreef Fappie het volgende:
En nu weten we nog steeds niet waar de scriptie over gaat.
Haha.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:14 schreef nietzman het volgende:
[..]
Gedragsstoornissen na informatieachterhouding.
Zijn die zo lastig om te vinden dan?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb iets van mijn rooster uitgevonden.
Mario Kartquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:25 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ja.
En ik wil je terug, Mirjam, ik heb glashard verloren met Mariokart.
Ik snapte een boel niet, maar nu snap ik driekwart.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:17 schreef Luco het volgende:
[..]
Zijn die zo lastig om te vinden dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |