Ik hoop dat je beseft dat dit topic over mensen als jij gaat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:02 schreef Jesse_ het volgende:
Ik lust mijn berenburg ook wel met sinas
Jij was toch gebanned ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:07 schreef jordeeeh het volgende:
Berenburg is ook lekker met cola.
Sowieso ben je al fucking triest als je zegt dat je een glas drank kunt "waarderen".
de ene whisky is de andere niet, en mensen die whisky niet kunnen waarderen kunnen meestal niet tegen het sterke percentage alcohol...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:08 schreef Rapaille het volgende:
Ach, die mensen betalen er toch voorAls jij de whisky met ijs wil, dan neem je hem toch met ijs. Niemand heeft er last van.
Whiskey met ijs is niet zonde, whiskey is sowieso al troep.
Nee joh, ongemixt hoef ik het spul nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:09 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik hoop dat je beseft dat dit topic over mensen als jij gaat.
Een Glen Talloch met ijs, prima, een echte whisky daarentegen drink je niet met ijs. Dat jij whisky troep vind zegt genoeg over je kennis, hoewel deze boodschap dat evengoed bevestigd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:08 schreef Rapaille het volgende:
Ach, die mensen betalen er toch voorAls jij de whisky met ijs wil, dan neem je hem toch met ijs. Niemand heeft er last van.
Whiskey met ijs is niet zonde, whiskey is sowieso al troep.
Whisky troep vinden? Zeker niet. Ik heb het over Whiskey.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:11 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Een Glen Talloch met ijs, prima, een echte whisky daarentegen drink je niet met ijs. Dat jij whisky troep vind zegt genoeg over je kennis, hoewel deze boodschap dat evengoed bevestigd.
Ik bedoel deze banquote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:55 schreef remlof het volgende:
jordeeh, kloon van gebande, kliko.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |