Sterf jankzak!quote:
Ik neem aan dat hij een normale videolivestream bedoeld, niet dat halfbakken bloggen met een webcamquote:
Aankondiging van FFIV staat nog vers in me geheugen, dus een live stream leek me wel leuk,… ach jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
het schijnt er niet te zijn. Welkom in de 21ste eeuw...
Waarom doe je dan een publieke persconferentie, wetend dat er mensen zijn die graag ook meekijken? Internet is het medium om dit soort dingen te tonen. Of hebben ze een Home chan open gezet?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Was in Leipzig ook het geval. Misschien mag het niet?
quote:[09:34] Alright folks, I was finally admitted into the sacred halls of the Sony press conference. There's a massive screen blazing with light in front of me (go figure) and a huge sign in front of the stage says "The game is just the start." I suspect this implies that Sony is entering the space travel industry. Also, there's a fairly attractive blonde woman behind me, so hopefully she can't read in English. Also, of particular interest, is the intense German techno that's blaring on the speakers. I've already started an uber dance party.
kaz@sony.jp ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom doe je dan een publieke persconferentie, wetend dat er mensen zijn die graag ook meekijken? Internet is het medium om dit soort dingen te tonen. Of hebben ze een Home chan open gezet?
Sony zal de persconferentie in zijn volledigheid later online gooien op PSN.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom doe je dan een publieke persconferentie, wetend dat er mensen zijn die graag ook meekijken? Internet is het medium om dit soort dingen te tonen. Of hebben ze een Home chan open gezet?
handig, mosterd, maaltijd. Nou ja, ik lees wel mee hoor, maar begrijp soms keuzes niet. Dit is ideaal om live te volgen en sony gilt toch zo hard dat ze zo uberl33t zijn in online.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sony zal de persconferentie in zijn volledigheid later online gooien op PSN.
http://blog.eu.playstatio(...)ee-press-conference/quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:45 schreef Gamer_V het volgende:
Kotaku is dood, Eurogamer onleesbaar. Top!
Er was een router reset schijnt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:45 schreef Gamer_V het volgende:
Kotaku is dood, Eurogamer onleesbaar. Top!
Gewoon beter lezen in het vervolg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:45 schreef RetroGamer het volgende:
[..]
Met zo reactie als daarnet kan je zoiets verwachten… dus jij mag
OH, VET DIE INTRO....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
And here we go!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |