quote:It's being rolled out in Sweden, Denmark, Sweden, New Zealand and the Benelux countries by the end of the year.
Gelijk hebben ze. Wanneer hebben we HD movies in NL.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:05 schreef kepler het volgende:
Sony vind Nederland niet belangrijk blijkbaar...
quote:As of next month psn voucher cards to uk retailer so you wont need a credit card to shop on the psn
Sasha de Boer in HDquote:
bedankt Sonyquote:You can access other content whilst you're downloading. Will be launching in the UK, France, Germany and Spain in November.
by Kelly 'Keza' MacDonald at 7:06 PM
quote:You'll buy them using the usual wallet system. You can watch films shortly after download begins. The service will launch in the UK, France, Germany, Spain this November, and will be rolled out elsewhere throughout 2010.
Echt ernstige failquote:
Ik wacht wel op de Bluerayquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:12 schreef kepler het volgende:
en we strepen Software BC van de lijst...
Believe!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:12 schreef kepler het volgende:
Want?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:12 schreef kepler het volgende:
FW3.0 is bekend gemaakt, zie link hierboven. Opletten heh.quote:
Waar zouden ze dat vandaan hebben?quote:
"omdat zo'n grote aankondiging meteen zou komen" en we PSN features al gehad hebben?quote:
Wellicht in de volgende update?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
FW3.0 is bekend gemaakt, zie link hierboven. Opletten heh.
Doe ik knulquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
FW3.0 is bekend gemaakt, zie link hierboven. Opletten heh.
Nee serieus. BC komt nooit meer terug.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wellicht in de volgende update?
Zo blijven we bezig natuurlijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wellicht in de volgende update?
quote:19:18:13 -
Hannah Montana bundle YES HEADLINE NEWS QUICK BERT WRITE A NEWS STORY!
Nou ja voor mij is dat een /care.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee serieus. BC komt nooit meer terug.
Precies. Stop living in the past. Time to move on.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou ja voor mij is dat een /care.
Ik wacht op de volgende wave next-gen titels. God of War III, GT 5, Uncharted 2 etc.
quote:Gran Turismo PSP now. "To celebrate the launch of PSPgo," there's a special offer. PAL people who register their PSPgo between the 1st and 10th of October will get a free downloadable version of GT PSP. It's not a cut-down or demo - it's the full version.
ik heb al een cameraquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:19 schreef Cyberia18 het volgende:
EyePet will retail at 49.99 euros, including the camera and the game.
Sweet mother of god.
Maar geen eyepetquote:
voor 10 oktoberquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:22 schreef buddyb het volgende:
Gratis GT PSP dus als je de Go registreert in oktober.
Heerlijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:26 schreef Strolie75 het volgende:
Heavy Rain...wordt een vrolijk spel zeg.
Heavy Rain Collector's Edition inclusief steen en touw voor aan je beenquote:"How far are we prepared to go for love? Sometimes it's better not to know."
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heavy Rain Collector's Edition inclusief steen en touw voor aan je been
video telt alsnogquote:
Meh. Ik was te vroegquote:
Hmm? Hij zal het wel alleen over action-adventure hebben...quote:18:31
Jem Alexander: everything from party games, to adventure games, to toys
Slimquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:32 schreef -CRASH- het volgende:
KAZ met goed nieuws hoop ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |