Nee hoor. Heb al twee fantastische games gespeeld en ik had 'm met inFamous voor 359quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Al spijt dat je niet hebt gewacht?
Ik heb het al voor 299, maar dan nog. Je kunt blijven wachten, of je kunt gamen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Al spijt dat je niet hebt gewacht?
Daarom suckt online gaming zoquote:"PlayStation is all about individuality."
Het is nog altijd beter dan Nintendo.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daarom suckt online gaming zo
En dan Steve die opkomt, Dat zou pas een stunt zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:38 schreef Gamer_V het volgende:
One... more ... thing?
Defineer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daarom suckt online gaming zo
Ik zie geen meerwaarde. Leuk, minder stroomverbruik. Dat ie lichter is, joepi, mocht je het als psp willen gebruikenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:39 schreef merino het volgende:
Mijn broertje heeft hem ook voor 299 gekocht paar weken terug. Inmiddels heeft hij Uncharted al achter de kiezen en daarmee prima naar zijn zin met de huidige PS3. Had hem al gewaarschuwd dat een Slim waarschijnlijk binnekort uit zou komen.
Ik heb gister op Xbox Live met drie vrienden zitten chatten en we waren allemaal een andere game aan het spelen.quote:
Ok,… gebruik altijd skypequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb gister op Xbox Live met drie vrienden zitten chatten en we waren allemaal een andere game aan het spelen.
Gezellig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb gister op Xbox Live met drie vrienden zitten chatten en we waren allemaal een andere game aan het spelen.
Ik ook nietquote:
True.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:40 schreef Strolie75 het volgende:
Geen GT5
Geen BC
Wel een PS3 Slim, waarvan het nieuws 3 mnd al is gelekt.
Sony FAIL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |