een andere messenger van linuxquote:
Dat hebben we aan dat hosselgebagger van jou wel gezien ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:26 schreef de_boswachter het volgende:
En eigenlijk slaat dat topic, om in Biogarde termen te spreken, als een lul op een drumstel.
Mods zijn de poppetjes die het uitvoerende werk doen. De FA's maken het beleid dat zij uitvoeren.
daarom gebruik je het ook hequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:35 schreef Jarno het volgende:
Direct messaging is voor homo's.
En in FB dikke huilie doen omdat een van jouw topics niks word gevonden en (aldus jouw woorden) 'het niet tot de 90% bagger in KLB hoort'.quote:
Wat een non-redenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:19 schreef MouzurX het volgende:
KLB kan niet meer serieus zijn omdat de meeste klachten al gepost zijn .. op klachten over nieuwe dingen na dan.
En jij heb echt alle klachten gelezen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:19 schreef MouzurX het volgende:
KLB kan niet meer serieus zijn omdat de meeste klachten al gepost zijn .. op klachten over nieuwe dingen na dan.
dat was ironisch bedoeldquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En in FB dikke huilie doen omdat een van jouw topics niks word gevonden en (aldus jouw woorden) 'het niet tot de 90% bagger in KLB hoort'.
Dus wat zit je dan te mekkeren als er volgens jou hier ook 90% bagger word gepost
Ze zijn me iedere keer een zet voorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:55 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat was ironisch bedoeld![]()
Maar heb je al een meid geschaakt?
Echt hoor, 'KLB gaat aan Juup's hart'. Hoe krijg je het uit je toetsenbord.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, ondanks alles gaat het mij nog steeds aan mijn hart (of hoe het spreekwoord ook luid).
Hee, jij post de genuanceerde versie van mijn reactie op de vorige pagina.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:27 schreef Nosh het volgende:
Het meest trieste aan die hele topicreeks zijn losse flodders als Juup-met-z'n-aanstellerige-copyrighttekentje en Het_Hupt, die echt precíes dezelfde nare pedovibe als Lamon uitstraalt, die als vanouds het onderscheid tussen posten en slap ouwehoeren niet kennen, en dan wél een mening denken mogen te hebben.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dat zijn kutusers en mods, de echte KLBers weten wel beter.
Nee, jullie liggen er wakker van zeker.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:29 schreef Nosh het volgende:
[..]
Echt hoor, 'KLB gaat aan Juup's hart'. Hoe krijg je het uit je toetsenbord.
meetinghippie is een woord dat mijn vocabulaire ingaat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hee, jij post de genuanceerde versie van mijn reactie op de vorige pagina.![]()
Ach, wat dat betreft is het andersom net zo; al die labiele KLB-klonen die bagger spuien als ware het virtuele stront uit de strontwagen zorgen er nou niet echt bepaald voor dat KLB zo`n enorme dosis kwaliteit herbergt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:27 schreef Nosh het volgende:
Het meest trieste aan die hele topicreeks zijn losse flodders als Juup-met-z'n-aanstellerige-copyrighttekentje en Het_Hupt, die echt precíes dezelfde nare pedovibe als Lamon uitstraalt, die als vanouds het onderscheid tussen posten en slap ouwehoeren niet kennen, en dan wél een mening denken mogen te hebben.
En precies dat soort users staat op de nominatie om geelimineerd te worden hier in KLBquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, jullie liggen er wakker van zeker.. Hou toch op man. Jullie zoeken gewoon een plekje om te slowchatten, of dat nou KLB, PTA of OUD is zal je een worst wezen.
Wat heeft dat te maken met de schijn van constructief meeposten ophouden, om vervolgens bij het minste of geringste uit te gaan halen naar je ex-collega's?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, jullie liggen er wakker van zeker.. Hou toch op man. Jullie zoeken gewoon een plekje om te slowchatten, of dat nou KLB, PTA of OUD is zal je een worst wezen.
Tjonge.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En precies dat soort users staat op de nominatie om geelimineerd te worden hier in KLB![]()
* Scorpie mompelt iets over kat in het nauw.........
Och, KLB is eerder een mesthoop geweest, en ook toen kon men de meeste troep verwijderen, ik zie het ze nog wel een keer doenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:45 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met de schijn van constructief meeposten ophouden, om vervolgens bij het minste of geringste uit te gaan halen naar je ex-collega's?
Voor de rest heb ik deze hele discussie al tig keer voorbij zien komen, voor en achter de schermen, is het meeste zinnige wel gezegd, en ben ik benieuwd in hoeverre een subforum zich laat maken. Teugels aanhalen is al zovaak het toverwoord geweest, maar heeft niet kunnen voorkomen dat KLB momenteel gekraakt is door een groep users, die er meteen hun eigen wereldje van hebben gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |