abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:33:01 #101
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_71983275
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 16:31 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ook niet!
een andere messenger van linux
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_71983356
Direct messaging is voor homo's.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_71983383
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:26 schreef de_boswachter het volgende:
En eigenlijk slaat dat topic, om in Biogarde termen te spreken, als een lul op een drumstel.

Mods zijn de poppetjes die het uitvoerende werk doen. De FA's maken het beleid dat zij uitvoeren.
Dat hebben we aan dat hosselgebagger van jou wel gezien ja.
pi_71983496
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 16:35 schreef Jarno het volgende:
Direct messaging is voor homo's.
daarom gebruik je het ook he
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_71984523
KLB kan niet meer serieus zijn omdat de meeste klachten al gepost zijn .. op klachten over nieuwe dingen na dan.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_71984543
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 16:40 schreef postmortum het volgende:

[..]

daarom gebruik je het ook he
En in FB dikke huilie doen omdat een van jouw topics niks word gevonden en (aldus jouw woorden) 'het niet tot de 90% bagger in KLB hoort'.

Dus wat zit je dan te mekkeren als er volgens jou hier ook 90% bagger word gepost

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2009 17:20:59 ]
pi_71984983
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 17:19 schreef MouzurX het volgende:
KLB kan niet meer serieus zijn omdat de meeste klachten al gepost zijn .. op klachten over nieuwe dingen na dan.
Wat een non-reden
U MAD?
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:44:03 #108
264953 Ploertendoder
Doodt Ploerten!
pi_71985042
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 17:19 schreef MouzurX het volgende:
En jij heb echt alle klachten gelezen?
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
pi_71985297
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 17:20 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

En in FB dikke huilie doen omdat een van jouw topics niks word gevonden en (aldus jouw woorden) 'het niet tot de 90% bagger in KLB hoort'.

Dus wat zit je dan te mekkeren als er volgens jou hier ook 90% bagger word gepost
dat was ironisch bedoeld

Maar heb je al een meid geschaakt?
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_71985419
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 17:55 schreef postmortum het volgende:

[..]

dat was ironisch bedoeld

Maar heb je al een meid geschaakt?
Ze zijn me iedere keer een zet voor
pi_71985752
Dat zijn kutusers en mods, de echte KLBers weten wel beter.
Roken is lekker
pi_71987620
Het meest trieste aan die hele topicreeks zijn losse flodders als Juup-met-z'n-aanstellerige-copyrighttekentje en Het_Hupt, die echt precíes dezelfde nare pedovibe als Lamon uitstraalt, die als vanouds het onderscheid tussen posten en slap ouwehoeren niet kennen, en dan wél een mening denken mogen te hebben.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_71987672
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 14:39 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook, ondanks alles gaat het mij nog steeds aan mijn hart (of hoe het spreekwoord ook luid).
Echt hoor, 'KLB gaat aan Juup's hart'. Hoe krijg je het uit je toetsenbord.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 19:37:52 #114
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_71987985
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:27 schreef Nosh het volgende:
Het meest trieste aan die hele topicreeks zijn losse flodders als Juup-met-z'n-aanstellerige-copyrighttekentje en Het_Hupt, die echt precíes dezelfde nare pedovibe als Lamon uitstraalt, die als vanouds het onderscheid tussen posten en slap ouwehoeren niet kennen, en dan wél een mening denken mogen te hebben.
Hee, jij post de genuanceerde versie van mijn reactie op de vorige pagina.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_71988046
KLB haters .
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_71988055
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 18:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dat zijn kutusers en mods, de echte KLBers weten wel beter.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_71988059
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:29 schreef Nosh het volgende:

[..]

Echt hoor, 'KLB gaat aan Juup's hart'. Hoe krijg je het uit je toetsenbord.
Nee, jullie liggen er wakker van zeker. . Hou toch op man. Jullie zoeken gewoon een plekje om te slowchatten, of dat nou KLB, PTA of OUD is zal je een worst wezen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_71988064
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:37 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Hee, jij post de genuanceerde versie van mijn reactie op de vorige pagina.
meetinghippie is een woord dat mijn vocabulaire ingaat.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 19:40:51 #119
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_71988098
JUUP is daar ook een voorbeeld van, hoewel ie hier kankerhard is weggepest, klaart ie het om daar heel mietjes achtig te lopen bitchen
pi_71988203
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:27 schreef Nosh het volgende:
Ach, wat dat betreft is het andersom net zo; al die labiele KLB-klonen die bagger spuien als ware het virtuele stront uit de strontwagen zorgen er nou niet echt bepaald voor dat KLB zo`n enorme dosis kwaliteit herbergt.

Als dat nog niet sneu genoeg zou zijn, zijn er ook nog eens KLB-users die menen het recht te hebben om andere users af te zeiken als ze zich kritisch over de mesthoop die KLB heet uitlaten. Ik moet altijd een beetje lachen om zulke verstokte KLB-fans; ze zijn niet alleen dom tot op het irritante af, ze hebben het zelf niet eens door ! Daarnaast weten ze zelf dondersgoed hoe laat het is als men de teugels eindelijk eens besluit aan te trekken in KLB; het is dan einde oefening voor zulke baggerusers.
pi_71988255
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:39 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nee, jullie liggen er wakker van zeker. . Hou toch op man. Jullie zoeken gewoon een plekje om te slowchatten, of dat nou KLB, PTA of OUD is zal je een worst wezen.
En precies dat soort users staat op de nominatie om geelimineerd te worden hier in KLB

* Scorpie mompelt iets over kat in het nauw.........
pi_71988283
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:39 schreef Jarno het volgende:

[..]

Wat heeft dat te maken met de schijn van constructief meeposten ophouden, om vervolgens bij het minste of geringste uit te gaan halen naar je ex-collega's?

Voor de rest heb ik deze hele discussie al tig keer voorbij zien komen, voor en achter de schermen, is het meeste zinnige wel gezegd, en ben ik benieuwd in hoeverre een subforum zich laat maken. Teugels aanhalen is al zovaak het toverwoord geweest, maar heeft niet kunnen voorkomen dat KLB momenteel gekraakt is door een groep users, die er meteen hun eigen wereldje van hebben gemaakt.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_71988312
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En precies dat soort users staat op de nominatie om geelimineerd te worden hier in KLB

* Scorpie mompelt iets over kat in het nauw.........
Tjonge.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_71988408
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:45 schreef Nosh het volgende:

[..]

Wat heeft dat te maken met de schijn van constructief meeposten ophouden, om vervolgens bij het minste of geringste uit te gaan halen naar je ex-collega's?

Voor de rest heb ik deze hele discussie al tig keer voorbij zien komen, voor en achter de schermen, is het meeste zinnige wel gezegd, en ben ik benieuwd in hoeverre een subforum zich laat maken. Teugels aanhalen is al zovaak het toverwoord geweest, maar heeft niet kunnen voorkomen dat KLB momenteel gekraakt is door een groep users, die er meteen hun eigen wereldje van hebben gemaakt.
Och, KLB is eerder een mesthoop geweest, en ook toen kon men de meeste troep verwijderen, ik zie het ze nog wel een keer doen
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 19:55:37 #125
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_71988596
Ik snap het probleem niet zo, je ziet vaak al aan het topictitel of het serieus is of dat er geflamed getrolled of geouwehoerd wordt. Het is niet zo moeilijk om op Vorige te drukken, lijkt me.

Alsof ONZ leuk is, kom op man, daar zitten alleen maar schijt topics, ITT vroeger. Maar daar hoor je mij ook niet over zeiken, d'r zit altijd wel iets leuks tussen en smaken verschillen.

SLOTJE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')