Ah alweer een centerparcs aanhanger.quote:
Nee, japsnars was je te snel afquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:18 schreef Stephan1237 het volgende:
2 nachtjes slapen voor wat??
Ik kon de laatste post maken maar dat vinden sommige mensen denk ik niet leuk
3 dagen in dezelfde meurende tent slapen in dezelfde kleren zonder je te wassen versta ik wel onder iets voor kutalto's hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ah alweer een centerparcs aanhanger.
Wel leuk, om van die ouderwetsche ideeën erop nahouden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:23 schreef Ezio het volgende:
[..]
3 dagen in dezelfde meurende tent slapen in dezelfde kleren zonder je te wassen versta ik wel onder iets voor kutalto's hoor
CENTERPARCS HOOLIGANSquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ah alweer een centerparcs aanhanger.
Ik weet toch zeker dat ik geen alto benquote:
Goed hèquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wel leuk, om van die ouderwetsche ideeën erop nahouden.
Gelukkig maar dat ik wel iedere dag schone kleren aan doe en mij gewoon was met een paar flessen waterquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:23 schreef Ezio het volgende:
[..]
3 dagen in dezelfde meurende tent slapen in dezelfde kleren zonder je te wassen versta ik wel onder iets voor kutalto's hoor
En je bent pas 12, hoe moet dat nou de rest van je levenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:27 schreef Ezio het volgende:
[..]
Goed hè![]()
Ben aan het oefenen voor als ik oud en met pensioen ben
Pcies.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik wel iedere dag schone kleren aan doe en mij gewoon was met een paar flessen water
Klein?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:50 schreef Zotheid het volgende:
Lowlands.
Klein kutfestival ergens in een weilandje.
Pauper. Ik kom net terug van Sziget, een festival wat 7 dagen duurt. Ik ben regelmatig naar een badhuis geweest, heb gedoucht en heb ik me in de donau gewassen. Maar denk maar wat je wilt denken, dan blijft de sfeer op de festivals zelf tenminste goed zonder jouw soort paupervolk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:23 schreef Ezio het volgende:
[..]
Sziget.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Klein?
Noem jij eens een groot festival.
En een volgens jou, goed festival..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |