Ah alweer een centerparcs aanhanger.quote:
Nee, japsnars was je te snel afquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:18 schreef Stephan1237 het volgende:
2 nachtjes slapen voor wat??
Ik kon de laatste post maken maar dat vinden sommige mensen denk ik niet leuk
3 dagen in dezelfde meurende tent slapen in dezelfde kleren zonder je te wassen versta ik wel onder iets voor kutalto's hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ah alweer een centerparcs aanhanger.
Wel leuk, om van die ouderwetsche ideeën erop nahouden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:23 schreef Ezio het volgende:
[..]
3 dagen in dezelfde meurende tent slapen in dezelfde kleren zonder je te wassen versta ik wel onder iets voor kutalto's hoor
CENTERPARCS HOOLIGANSquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ah alweer een centerparcs aanhanger.
Ik weet toch zeker dat ik geen alto benquote:
Goed hèquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wel leuk, om van die ouderwetsche ideeën erop nahouden.
Gelukkig maar dat ik wel iedere dag schone kleren aan doe en mij gewoon was met een paar flessen waterquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:23 schreef Ezio het volgende:
[..]
3 dagen in dezelfde meurende tent slapen in dezelfde kleren zonder je te wassen versta ik wel onder iets voor kutalto's hoor
En je bent pas 12, hoe moet dat nou de rest van je levenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:27 schreef Ezio het volgende:
[..]
Goed hè![]()
Ben aan het oefenen voor als ik oud en met pensioen ben
Pcies.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik wel iedere dag schone kleren aan doe en mij gewoon was met een paar flessen water
Klein?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:50 schreef Zotheid het volgende:
Lowlands.
Klein kutfestival ergens in een weilandje.
Pauper. Ik kom net terug van Sziget, een festival wat 7 dagen duurt. Ik ben regelmatig naar een badhuis geweest, heb gedoucht en heb ik me in de donau gewassen. Maar denk maar wat je wilt denken, dan blijft de sfeer op de festivals zelf tenminste goed zonder jouw soort paupervolk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:23 schreef Ezio het volgende:
[..]
Sziget.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Klein?
Noem jij eens een groot festival.
En een volgens jou, goed festival..
Jaardagquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nog maar één nachtje!
Dan ben ik jarig
Sziget is echt niet veel groter, het duurt alleen een paar daagjes langer maar de artiesten zijn dan ook grotendeels om te huilen.quote:
Dat ligt niet aan de Nederlanders maar aan die plaats waar je woont, Den Haagquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:56 schreef Zotheid het volgende:
Net even naar de AH geweest, wat een kutvolk zijn wij Nederlanders ook zeg. De sfeer in Hongarije, en zeker op het festivalterrein zelf was echt zoveel beter.
Ga je nu de komende week het alleen maar daar over hebbenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:56 schreef Zotheid het volgende:
Net even naar de AH geweest, wat een kutvolk zijn wij Nederlanders ook zeg. De sfeer in Hongarije, en zeker op het festivalterrein zelf was echt zoveel beter.
Nog 17 voor mijquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jaardag
Heb je nu wel iets voor je gasten kunnen regelen of is je geld weer terecht
Nog 6 nachtjes voor mij
Als ik het bezoekersaantal mag geloven is Sziget toch wel een stukje groter... 350.000 tegenover 65.000 van Lowlands zoiets?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sziget is echt niet veel groter, het duurt alleen een paar daagjes langer maar de artiesten zijn dan ook grotendeels om te huilen.
[..]
Dat ligt niet aan de Nederlanders maar aan die plaats waar je woont, Den Haag
Ik neem aan dat je daar nog niet geweest bent anders zou je dat niet zeggen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sziget is echt niet veel groter, het duurt alleen een paar daagjes langer maar de artiesten zijn dan ook grotendeels om te huilen.
Oke, misschien niet perse Nederlanders maar het festivalpubliek is gewoon erg relaxt als je dit vergelijkt met de gemiddelde Nederlander (Hagenaar).quote:[..]
Dat ligt niet aan de Nederlanders maar aan die plaats waar je woont, Den Haag
Ik zal straks wel even een verslag typen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ga je nu de komende week het alleen maar daar over hebben
Als het dan toch zo tof was, waar ik sowieso vanuit gaga dan niet zitten zeuren op Nederland nu maar vertel eens wat over die leuke dingen daar
Mensen die nooit naar festivals zijn geweest en iedereen daar maar hippies vinden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:02 schreef LudoSanders het volgende:
Festival X is beter dan Festival Y.
Heb je het nu over mij? Ik heb het woord hippies niet in de mond genomen en heb niets tegen festivalbezoekers. Alleen de bezoekers die 3 weken nadien met zo'n smerig verwassen polsbandje rondlopen van 'kijk mij!' kunnen niet op mijn sympathie rekenen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mensen die nooit naar festivals zijn geweest en iedereen daar maar hippies vinden.
Volgens mij mag je ook gewoon met een Mercedes komen hoor.quote:
Die mensen zijn overal toch... maar dan met de vakantiefoto'squote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb je het nu over mij? Ik heb het woord hippies niet in de mond genomen en heb niets tegen festivalbezoekers. Alleen de bezoekers die 3 weken nadien met zo'n smerig verwassen polsbandje rondlopen van 'kijk mij!' kunnen niet op mijn sympathie rekenen.
Alsof ik na terugkomst nog 3 weken met mijn polsbandje van mijn all inclusive vakantie loop te pronken.
Ik zie maar weinig mensen met hun fotoalbum onder de arm rondlopen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:13 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Die mensen zijn overal toch... maar dan met de vakantiefoto's
Verkapte polsbandjes als het ware.
Ben er niet geweest omdat mijn vrienden allemaal geen zin hebben om naar Hongarije uit te wijkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je daar nog niet geweest bent anders zou je dat niet zeggen.
[..]
Oke, misschien niet perse Nederlanders maar het festivalpubliek is gewoon erg relaxt als je dit vergelijkt met de gemiddelde Nederlander (Hagenaar).
[..]
Ik zal straks wel even een verslag typen.
Qua bezoekersaantal is het zeker een stuk groter maar het gaat mij ook om de artiesten en hoeveelheid stages en daarmee is lowlands weer in het voordeelquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als ik het bezoekersaantal mag geloven is Sziget toch wel een stukje groter... 350.000 tegenover 65.000 van Lowlands zoiets?
Maar daar wordt Lowlands niet minder tof door. Wat boeien die aantallen als je een goeie lineup hebt
Vandaar de verkapt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zie maar weinig mensen met hun fotoalbum onder de arm rondlopen.
Kut ik heb mijn RW09 bandje nog omquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb je het nu over mij? Ik heb het woord hippies niet in de mond genomen en heb niets tegen festivalbezoekers. Alleen de bezoekers die 3 weken nadien met zo'n smerig verwassen polsbandje rondlopen van 'kijk mij!' kunnen niet op mijn sympathie rekenen.
Alsof ik na terugkomst nog 3 weken met mijn polsbandje van mijn all inclusive vakantie loop te pronken.
Wanneer was RW?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kut ik heb mijn RW09 bandje nog omMaar hij is dan ook niet smerig ofzo maar ik wil hem sowieso T/M lowlands om laten zitten.
Het is ook niet zo dat wanneer ik er één zie rondlopen hij met zijn gezicht op de stoeprand gaat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Vandaar de verkapt.
Joh wat jeukt jou dat nou.. leven en laten leven.
Mijne gaat gewoon af op maandag.
Ja? Het is niet zo dat ik me daarna helemaal heb volgepropt waardoor hij er niet meer af kan. Naja, heb me wel volgepropt maar ik kom nooit aanquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:30 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Je bandje zit al anderhalve maand om je arm , krijg je hem er nog wel af
Roskilde.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Klein?
Noem jij eens een groot festival.
En een volgens jou, goed festival..
Ha! DE ING STORT HET GELD TERUGquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jaardag
Heb je nu wel iets voor je gasten kunnen regelen of is je geld weer terecht
Nog 6 nachtjes voor mij
Was tegelijkertijd met Rock Werchter en duurde ook even lang (En plusminus evenveel bezoekers). En dan vond ik van die twee Werchter echt stukken beter qua muziek.quote:
Roskilde is een week, totaal andere sfeer dan Werchter en in mijn optiek een veel en veel beter festival dan het Boerse geld geweld in Werchter.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Was tegelijkertijd met Rock Werchter en duurde ook even lang (En plusminus evenveel bezoekers). En dan vond ik van die twee Werchter echt stukken beter qua muziek.
Maar waaromquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja? Het is niet zo dat ik me daarna helemaal heb volgepropt waardoor hij er niet meer af kan. Naja, heb me wel volgepropt maar ik kom nooit aan
Het festival duurt maar 4 dagen voor de rest is er op de camping wat muziek en zijn er activiteiten. Maar het echte festival is gewoon 4 daagjes.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Roskilde is een week, totaal andere sfeer dan Werchter en in mijn optiek een veel en veel beter festival dan het Boerse geld geweld in Werchter.
Wie wat waar?quote:
Rock Werchter is een festival wat puur geld harken is en uitgeven is aan bands die dan aan het touren zijn. Puur om het festival uit te laten verkopen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het festival duurt maar 4 dagen voor de rest is er op de camping wat muziek en zijn er activiteiten. Maar het echte festival is gewoon 4 daagjes.
En Boerse geld geweld
Waarom zou je zo'n polsbandje omhoudenquote:
Mensen schijnen het te doen om status te laten zien, yeah right.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n polsbandje omhouden
Ze zullen wel met andere smoesjes komen maar dat zal inderdaad de reden wel zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mensen schijnen het te doen om status te laten zien, yeah right.
Morgen lig ik te bakken. Om daarna een wedstrijd te spelen.quote:
Nee, eerder heerlijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:53 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Donderdag 33 graden, wat je lekker noemt
Dus nu ben je ineens een Szigetfan en niets anders is meer goed voor je?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pauper. Ik kom net terug van Sziget, een festival wat 7 dagen duurt. Ik ben regelmatig naar een badhuis geweest, heb gedoucht en heb ik me in de donau gewassen. Maar denk maar wat je wilt denken, dan blijft de sfeer op de festivals zelf tenminste goed zonder jouw soort paupervolk.
Ja, het is echt pure status bij mijquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:47 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ze zullen wel met andere smoesjes komen maar dat zal inderdaad de reden wel zijn.
Ik vind het toch een beetje triest
Ja ga zeiken, het is óf te warm óf het regent óf het is gewoon nooit goed.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:53 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Het is de benauwdheidquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ga zeiken, het is óf te warm óf het regent óf het is gewoon nooit goed.
Kutquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:53 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Fight Club is tof. De 1e keer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:02 schreef wolvendagen het volgende:
Morgen American Beauty op tv en vandaag Fight Club.
Moet je je kamer eens door laten luchten.quote:
Het zal vandaag mijn 28ste keer zijn en ik vind hem nog steeds pretty fucking awesome.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Fight Club is tof. De 1e keer.
Daarna is ie imo wat minder.
Mwoh, ik heb die inmiddels toch vele malen gezien en blijft goed. Alleen, ik denk niet dat hij vanavond op staat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Fight Club is tof. De 1e keer.
Daarna is ie imo wat minder.
Mja de hele film gaat er over dat die 2 gasten eigenlijk gewoon 1 gast is. En als je dat weet is t imo minder leuk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het zal vandaag mijn 28ste keer zijn en ik vind hem nog steeds pretty fucking awesome.
is: you do not talk about fight club.quote:
Films die zo'n zelfde plot hebben zijn stom.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja de hele film gaat er over dat die 2 gasten eigenlijk gewoon 1 gast is. En als je dat weet is t imo minder leuk.
American Beautyquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:02 schreef wolvendagen het volgende:
Morgen American Beauty op tv en vandaag Fight Club.
Dat is toch wel de vreemdste benaming voor fappen die ik ooit gehoord heb.quote:
Jij altijd met je seksistische opmerkingen. Is dat mokkel van je nou nog steeds niet terug uit dat criminelen land?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is toch wel de vreemdste benaming voor fappen die ik ooit gehoord heb.
Nee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:30 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een compact camera van rond de 150 euro nodig. Zat een beetje in FOT te kijken, weten jullie nog iets?
Al een half jaar. Of bedoelde je Krentenbol?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij altijd met je seksistische opmerkingen. Is dat mokkel van je nou nog steeds niet terug uit dat criminelen land?
In de gewone winkel kijken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:30 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een compact camera van rond de 150 euro nodig. Zat een beetje in FOT te kijken, weten jullie nog iets?
Nee, dat mokkel van je.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Al een half jaar. Of bedoelde je Krentenbol?
Ja, die is al een halfjaar terug joh.quote:
Canon Ixusquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:30 schreef Maisnon het volgende:
Canon Ixus 95 ISquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:30 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb nog wel een goedkope 10mp digitale camera in de aanbiedingquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:30 schreef Maisnon het volgende:
We zijn net klaar met spelenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:57 schreef de_boswachter het volgende:
Lakitu of anderen: Zullen we dat leuke spelletje nog eens spelen met die apen ?
LINK !
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
We zijn net klaar met spelen
En ga je eerst maar eens registeren, www.omgpop.com
http://www.omgpop.com/arc(...)3750e3b3040fe233faefquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:00 schreef de_boswachter het volgende:
Zo geregistreerd. Al iemand wil: Graag
Allen: jointquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
http://www.omgpop.com/arc(...)3750e3b3040fe233faef
Is mij al geluktquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.jimmyalter.nl/News/6184/Altijd_prijs_Gratis_naar_Keane
Goeie actie
Ja mij ook al een paar keer, kan ik een paar vrienden optrommelen om biertjes te gaan doen in Den Haag.quote:
Biertjes doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja mij ook al een paar keer, kan ik een paar vrienden optrommelen om biertjes te gaan doen in Den Haag.
Samen biertjes doen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Biertjes doen.![]()
Godsallejezus, wat een kutuitspraak.
quote:
quote:
En ook hosselen zeker ??quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:25 schreef gers het volgende:
biertje drinken fas![]()
en een beetje chickies spotten
Netzo fijn. Je fallus in een glas flatsen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]Biertjes drinken is oké, maar doen.
Fas doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Biertjes doen.![]()
Godsallejezus, wat een kutuitspraak.
Nee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:38 schreef jordeeeh het volgende:
Wat.. "Ik ga even een biertje doen" is gewoon een normale uitspraak hoor.
Hoe wil jij meerdere kaarten krijgen als je ook adres en naam enzo moet invullen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja mij ook al een paar keer, kan ik een paar vrienden optrommelen om biertjes te gaan doen in Den Haag.
Het is P-a-t-h-e-t-i-s-c-hquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:38 schreef jordeeeh het volgende:
Wat.. "Ik ga even een biertje doen" is gewoon een normale uitspraak hoor.
Idd, wat een ballentaalquote:
Verschillende adressen + mailadressen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoe wil jij meerdere kaarten krijgen als je ook adres en naam enzo moet invullen?
Of heb je gewoon een ontzettend groot gezin
Moet je aan Fas vragenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat is daar nou pathetisch aan dan?!
Ik neem aan dat je dan ook proxy's hebt gebruikt zodat je niet allemaal verschillende postadressen met hetzelfde ip adres hebt?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Verschillende adressen + mailadressen.
Is ze geil loopsquote:
Nee. En het is een mannetjequote:
quote:
Waar is Noorsbloed?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De oude garde komt langzaam weer terug.
Ik niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij moet eckt terug. Jullie hebben z'n hyves toch?
Zet die AJ Kwak er weer inquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, k moet nog even een nieuwe avatar hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |