Van al die spelers zijn volgens mij alleen Erasmus Pattinama en Nieveld interessant..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:44 schreef Kopbal het volgende:
Kermit Erasmus Excelsior aanvaller
Mitchell Schet Excelsior aanvaller
Kevin Wattamaleo Excelsior middenvelder
Tobias Waisapy Excelsior verdediger
Vojtech Machek Excelsior middenvelder
Michal Janota Excelsior middenvelder
Jordâo Pattinama Excelsior aanvaller
Norichio Nieveld Excelsior verdediger
De rest al eens zien spelen dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:51 schreef StefanoSanders het volgende:
[..]
Van al die spelers zijn volgens mij alleen Erasmus Pattinama en Nieveld interessant..
Ah thx.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:44 schreef Kopbal het volgende:
Kermit Erasmus Excelsior aanvaller
Mitchell Schet Excelsior aanvaller
Kevin Wattamaleo Excelsior middenvelder
Tobias Waisapy Excelsior verdediger
Vojtech Machek Excelsior middenvelder
Michal Janota Excelsior middenvelder
Jordâo Pattinama Excelsior aanvaller
Norichio Nieveld Excelsior verdediger
Ik zeg Coolsingel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ah thx.
Kampioenuhhh eerste divisie 2009/2010.
7-0? Netjes! en gunstig voor ons, ben benieuwd of Excelsior mee kan gaan doen om het kampioenschap daar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Van de zeven Excelsior-goals zijn er zes door Feyenoorders gescoord.
En de andere doelpuntenmaker, Koolwijk, zie ik ook nog wel in de Kuip belanden.
Haha, lijkt me sterk maar zou wel geweldig zijn. Honda voor de neusquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Keisuke Honda vertrekt mogelijk naar Feyenoord. Volgens Johan Derksen heeft een investeerder zich bij de Rotterdamse club gemeld om de speler van VVV Venlo naar De Kuip te halen. Het zou gaan om een supporter van Feyenoord die woonzaam is in Tokyo en in Japan te boeken staat als een groot investeerder.
Zal wel weer bullshit zijn maargoed dit verhaal dus.
2-0 vandaagquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
7-0? Netjes! en gunstig voor ons, ben benieuwd of Excelsior mee kan gaan doen om het kampioenschap daar.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Haha, lijkt me sterk maar zou wel geweldig zijn. Honda voor de neusvan Ajax wegkapen en dan Suarez die daar alsnog vertrekt.
Zou overigens wel een supergoede investering zijn op sportief en financieel gebied, die miljoenen verdien je wel terug met tv-rechten en shirtjes in Japan. Die man is daar een grotere ster dan Ono. Als een investeerder dat ook inziet en een risico durft te nemen, maar denk dat niemand even 8+ miljoen neer gaat leggen.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Haha, lijkt me sterk maar zou wel geweldig zijn. Honda voor de neusvan Ajax wegkapen en dan Suarez die daar alsnog vertrekt.
Het liefst tot max een dag voor septemberquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:46 schreef MB23 het volgende:
[..]
![]()
zou inderdaad heel mooi zijn. Ik weet niet of ik het moet geloven, er zal vast wel zo'n gek zijn die geld teveel heeft, dus wie weet. Maarja, we zien het in september wel.
Toen ie bij VVV aankwam een paar jaar geleden had ie al tientallen Japanse reporters bij zich, in de VI stond dat het daar toen al de populairste voetballer van Japan was, een enorme ster daar, ook om z'n 'hippe' uiterlijkquote:
ik moet lachenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:53 schreef Keltie het volgende:
Ik denk dat het niet doorgaat, Feijenoord heeft nl. al Toyota als sponsor
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:53 schreef Keltie het volgende:
Ik denk dat het niet doorgaat, Feijenoord heeft nl. al Toyota als sponsor
Nee, hij is gewoon zo slecht dat ik ook moest glimlachen, had nog niet eens bij Toyota stilgestaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan is het wel heel erg gesteld met je
Drugs are bad 'mkay?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |