quote:'ik heb overwogen om te stoppen, voorgoed. Er kwamen bedreigingen binnen op ons privé nummer. Ik heb mezelf meerdere keren afgevraagdof dit het allemaal wel waard was. Het gaat wel om je kinderen.'
3 maanden oud ofzo dat nieuwsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:03 schreef Ninbri het volgende:
Kevin hofland in algemeen dagblad:
[..]
over triest gesproken, vrindjes met de jode én schalke moffen, dat is lekker. Twente = kut.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:42 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Weet ik. Maar FC Twente spoort supporters eerder aan dan voor een leuk prijsje thuis op de bank Eredivisie Live te gaan kijken, dan mee te gaan met uitwedstrijden.
Triest natuurlijk
wat heeft Feijenoord hier mee te maken?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:29 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
over triest gesproken, vrindjes met de jode én schalke moffen, dat is lekker. Twente = kut.
Mag ik dit keer dan wel stoer gaan doen zonder vlag?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ga je niet weer gooien met de vlag van twente als jullie verliezen (uiteraard). Bij voorbaat dank!
Inderdaad, ik weet ook niet waar hij dat vandaan haalt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:36 schreef Ritmo het volgende:
Twente vriendjes met Ajax? Dat valt toch wel mee? Heb het idee dat ze daar ook een enorme hekel aan die club hebben.
Dankzij twente kan ajax geen cl spelen doen!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:36 schreef Ritmo het volgende:
Twente vriendjes met Ajax? Dat valt toch wel mee? Heb het idee dat ze daar ook een enorme hekel aan die club hebben.
Met NED is toch iedereen Nederland?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:39 schreef Kopbal het volgende:
De harde kern van die moffen waren vorige week aanwezig in A'dam bij NED-ENG. Samen met hun joodse vriendjes inderdaad.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:40 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Met NED is toch iedereen Nederland?![]()
Nee, die blijft waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:42 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Hup Feyenoord.
Ben net terug van vakantie.
Gaat Makaay nou weg?Zou ik zeer onverstandig vinden.
Doet hij dat niet altijd al...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:23 schreef Ritmo het volgende:
Nou Roy, laat zien dat je er nog wat van wil maken.
quote:telegraaf:
ROTTERDAM - Roy Makaay, Denny Landzaat, Tim de Cler en Kevin Hofland willen allemaal bij Feyenoord blijven. Het viertal dat tijdens de nipte zege van de Rotterdammers op Heracles Almelo op de bank moest plaatsnemen, wil knokken voor hun plaats in de basis. Dit maakten de dertigers duidelijk in een gesprek met trainer van Feyenoord Mario Been.
Contractbesprekingen bij een andere club?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
'Makaay vervangt De Guzman in de basis'
Sportweek meldt op basis van de training vrijdag dat Roy Makaay weer terugkeert in de basis. De spits stond tijdens de afsluitende partij opgesteld bij de basis. Hij verving De Guzman die volgens Sportweek vanwege een nog onbekende blessure ontbrak bij Feyenoord. Tomasson schoof daardoor weer naar de nummer 10 positie.
Korter berichtquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:58 schreef Ritmo het volgende:
Het zal wel aan de schrijver van het stukje liggen, maar eerst zegt Been dat iedereen die echt wil weg mag, en daarna in het laatste stukje alleen Makaay?
Hoop het.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Contractbesprekingen bij een andere club?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |