Ik weet het fijne er ook niet van , maar je weet zelf toch wel dat kleine jongetjes het stoer vinden om <Vul hier een willekeurige stad in> Hooligans te roepen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is nou precies de reden waarom ik die vraag stelde of iemand meer info had. Hoop eigenlijk dat het wat tokkie-tuig was dat zich ten onterechte associeert met Feyenoord.
Ik ga zodadelijk naar Feyenoord. Zal je vanavond piekfijn op de hoogte brengen, ok.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:09 schreef Ritmo het volgende:
Waarom niet? Alsof zoiets niet rondgaat bij de harde kern. Jij hebt vast ook wel genoeg bekenden daarin.
quote:Politie wist van komst hooligans
HOEK VAN HOLLAND - De politie heeft in de loop van zaterdag berichten ontvangen dat hooligans van plan waren om in de avond naar het dancefeest Sunset Grooves op het strand in Hoek van Holland te gaan.
Dat heeft de burgemeester van Rotterdam Ahmed Aboutaleb zondag tijdens een persconferentie gezegd.
Na de berichten heeft de politie het zogenoemde voetbalteam op de zaak gezet om de hooligans in de gaten te houden.(ANP)
Ben benieuwd. Vraag me sowieso af of die vechtpartij iets met Feyenoord te maken heeft, want je leest nergens dat er andere supportersgroepen waren.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ga zodadelijk naar Feyenoord. Zal je vanavond piekfijn op de hoogte brengen, ok.
Wat is niet uitgesloten?quote:@loekie85 er is nog niks uitgesloten..about 2 hours ago from TweetDeck
LOLquote:
Echt niet, ik moet om 5 uur werkenquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:50 schreef Kopbal het volgende:
Half 5 is echt een ideale tijd op zondag.
Zie je wel, allemaal onzin dat hij niet bij zou willen tekenen. Guzquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
LOLIk had hem gevraagd of het uitgesloten was dat ie zou verlengen, had nog niet eens gezien dat ie een reactie had gegeven.
Bij deze hebben we hier dus een 'nieuwtje'.
Hehe.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
LOLIk had hem gevraagd of het uitgesloten was dat ie zou verlengen, had nog niet eens gezien dat ie een reactie had gegeven.
Bij deze hebben we hier dus een 'nieuwtje'.
Scoren tegen Vitesse had wel lekker geweest.quote:Op maandag 24 augustus 2009 01:38 schreef Jnk18 het volgende:
Nou een betere start van het seizoen hadden jullie niet kunnen wensen.
Oh dat is wel een zwaar programma ja. Ben benieuwd.quote:Op maandag 24 augustus 2009 01:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Scoren tegen Vitesse had wel lekker geweest.
Maar toch gaat het qua resultaat vooralsnog goed. Volgende week een echte test tegen Twente, en twee weken later PSV.
Fit ja, maar wel net aangesloten bij de groep. Ik ga er van uit dat hij gewoon weer de plek van Slory of, bij een vertrek, De Guzman inneemt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 01:48 schreef TC03 het volgende:
Toch vind ik het wel erg frappant dat Wijnaldum vandaag op de tribune zat terwijl hij gewoon fit is.
True, maar had hem daarom toch wel op de bank verwacht.quote:Op maandag 24 augustus 2009 01:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Fit ja, maar wel net aangesloten bij de groep. Ik ga er van uit dat hij gewoon weer de plek van Slory of, bij een vertrek, De Guzman inneemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |