Het zou heel goed het eerste kunnen zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:40 schreef Inverted_World het volgende:
Lijkt eerder op tekenen van te weinig slaap dan wel migraine.
Zoals ik al zei...het zijn de voortekenen...als het verder gaat heb je permanent net iets te lange armen nodig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:41 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
Heb je dan tegenwoordig ook van die brillen die alleen werken als je zicht opeens tijdelijk wazig wordt? High-tech zeg!
Das wel baasquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:43 schreef de_boswachter het volgende:
Doe net als de baron zoen glas voor je oog met een draadje eraan !
Baron is ook een baas van boeventuigquote:
Monoclequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:43 schreef de_boswachter het volgende:
Doe net als de baron zoen glas voor je oog met een draadje eraan !
Ja heb ik. een goede ook.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:45 schreef TheUnoriginal het volgende:
En met een zonnebril op?
Misschien leest dat makkelijker als er veel zon op je papier staat.
Je ogen raken dan ook minder vermoeid.
Je bent er ff mee bezig geweest?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Je kunt snel checken hoor of je een bril nodig hebt. Gewoon wat stukjes lezen, in alle rust. Zal vást niets gebeuren.
Waar heb je het over? Huh?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:48 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Je bent er ff mee bezig geweest?
Om een serieuze reactie te geven:quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:38 schreef Goofisch het volgende:
Goedemiddag..
TS zit te relaxen in de tuin en leest een boek. Nou ja dat lezen valt toch best tegen. Del taatste tijd heb ik steeds meer last van me ogen. Ik zit dan gewoon te lezen. Doe niks meer bijzonders dan zitten in een tuinstoel in de zon met een fles bier naast me. En dan ineens wordt het heel wazig voor mijn ogen. Ik zie bijna niks meer.. Dan duurt dan een kleine minuut en dan is het weer weg![]()
En vervolgens kan ik gewoon weer verder lezen. Ook net weer nu ik dit topic maak gebeurde het. Vanmorgen toen ik brood stond uit te zoeken bij de bakker, Toen ik voor het stoplicht stond en het stoplicht niet meer goed kon zien.. Overal. Zwaar vervelend. en heb het al een hele tijd.
Klacht: ik moet me ogen laten onderzoeken
Klacht2 Als ik maar geen bril moet![]()
Klacht3 Grafzooi!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |