Denk dat hij met een Suarez, Aissati, Sulejmani en eventueel een Honda toch wel iemand is die de ballen er gemakkelijk in schiet. en kopt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:46 schreef Rhapsody het volgende:
Game on.
Ik mag toch hopen dat dat van Alves een hele late 1 april grap is.
En honda hoeft van mij ook niet. Honda hadden we moeten halen toen niemand hem nog had ontdekt, niet nu...
Gezien de voorgestelde deal niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:45 schreef Silaz het volgende:
Zul je zien dat Twente er met Honda vandoor gaat
Zie daarom ook de edit.quote:
En dan na 6 maanden, een jaar gezeik omdat meneer weer weg wil, bj Az een handtekening heeft gezet, maar toch naar Parma wil....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:47 schreef Silaz het volgende:
[..]
Denk dat hij met een Suarez, Aissati, Sulejmani en eventueel een Honda toch wel iemand is die de ballen er gemakkelijk in schiet. en kopt.
goed bodquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:45 schreef Silaz het volgende:
Zul je zien dat Twente er met Honda vandoor gaat
edit: toch niet. 3 mil plus hersi en denneboom![]()
![]()
Ik zie Alves ook niet komen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Alves kiest voor het grote geld en daarmee niet voor Ajax.
Top.
Als je een verdediger hebt, maar vervolgens Suarez moet missen vanwege blessures of schorsingen creeer je vervolgens helemaal niks.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:01 schreef JamFlava het volgende:
Ik denk niet dat Hersi en Denneboom naar VVV gaan.
Ajax heeft (nog) geen 10mil. over voor Honda.
Ajax kan beter een verdediger halen.
Psv maakt alleen kans als Affelay weggaat.
Dat moet je toch altijd hopen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:08 schreef jna het volgende:
Als we Honda halen moeten we maar gewoon hopen dat we elke wedstrijd er meer maken dan dat we tegen krijgen
Alves had 1 seizoen bij Heerenveen moeten blijven. Echt zonde. Wat een man in vorm was dat toen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:57 schreef Suijk het volgende:
Ben er even uit geweest, maar van Alves word ik niet echt warm. Honda weet ik nog niet. Nog meer geruchten gemist?
Mooiquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Alves kiest voor het grote geld en daarmee niet voor Ajax.
Top.
dat is natuurlijk wel het Ajax gedachtegoed bij uitstek.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:08 schreef jna het volgende:
Als we Honda halen moeten we maar gewoon hopen dat we elke wedstrijd er meer maken dan dat we tegen krijgen
Doelsaldo van 170 - 136quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:37 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
dat is natuurlijk wel het Ajax gedachtegoed bij uitstek.
Ajax wint met 5-4, en niet met 1-0. Als je zwaktepunt verdedigen is compenseer je dat met aanvallen, en niet met collectief verdedigen.
Nee, er is alleen naar de prijs gevraagd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:18 schreef Afwazig het volgende:
Is er al een concreet bod op Honda gedaan dan? Nee toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |