Pft, het aantal tvp's maakt mij bijna zenuwachtiger dan de meid in kwestie

Afijn rond een uurtje of zeven kwam zij binnen. Verdomd, ik had daar al een tijd naar uit gekeken. het moment dat zij haar jas uit doet en haar haar los schudt is domweg een

waard.
Vervolgens de woonkamer ingegaan, waarna zij zegt dat ze een fles wijn bij zich heeft en een kadootje, wat (natuurlijk) gevolgd wordt door een

van mijn kant. Het was een luxe editie van Gerard Reve's De Avonden, een boek waarvan ik 5 maanden geleden ongeveer zei tegen haar dat ik die nog wilde hebben..
Na een tijdje was het eten toch echt klaar, dus gingen we aan tafel. Na het vanzelfsprekende compliment over mijn koken gekregen te hebben

(Pasta+Zalm+spinazie-roomsaus) zette ik de cd op die ik haar had willen geven (Beatles - Revolver). Na lekker verder gekeuveld te hebben kwam het onderwerp op stijldansen.
Even een opmerking tussendoor: ik heb de lichaamsbouw van een uit de klei getrokken boer, met de fijngevoeligheid van een Gorilla. Maar let ik net nou wel 3 jaar stijldansen te hebben gedaan
Dus we gingen over op een paar dansjes. Na haar quick-step en een weens wals te hebben geleerd, gingen we over op dé universele dans. Schuivelen
Bij deze is dus Elton John - Don't let the sun go down on me het eerste nummer waarop wij hebben gekust.
Erna hebben we nog een film gekeken, waarbij we eigenlijk meer oog en aandacht hadden voor elkaar. En net heb ik haar even thuis gebracht.
Klacht: ik ben verliefd