Dit stomme topic blijven refreshen (en boos worden als jullie niks nieuws hebben getikt), elke dag new arrivals checken op de bekende sites, wishlists aanmaken, tactisch denken met coupons, mensen om je heen vragen of ze ECHT niks moeten, jezelf kut voelen als de postbode niks brengtquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:53 schreef delano.888 het volgende:
Dit begint een beetje uit de hand te lopen bij mij, er is nu al een week of 2 dat er bij mij altijd minimaal 2 of 3 bestellingen onderweg naar me zijn.. Al blijft t wel geweldig t uitpakken elke keer
Ja, allemaal, ik heb ook een flinke wishlist, met een stuk of 20 dingen van 1 a 2 euro, voor het geval ik bij grotere bestellingen tekort heb om aan 10tallen dollars te kopen (voor dx points)quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dit stomme topic blijven refreshen (en boos worden als jullie niks nieuws hebben getikt), elke dag new arrivals checken op de bekende sites, wishlists aanmaken, tactisch denken met coupons, mensen om je heen vragen of ze ECHT niks moeten, jezelf kut voelen als de postbode niks brengt
Klinkt dit bekend??
Ik heb ook al een pakketje niet ontvangen, wssk zelfs 2.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:23 schreef Dionysiou het volgende:
Pffff, er kwamen nog steeds geen 2 microfonen aan en Rachel reageert gewoon niet.. dan maar naar Jack forwarden
Je moet zo'n ding aanschaffen:quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:09 schreef gers het volgende:
[..]
helaas geen usb lader maar een soort gat met een puntje erin en iets met 5 volt
Nee, sommige mensen hebben een leven.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dit stomme topic blijven refreshen (en boos worden als jullie niks nieuws hebben getikt), elke dag new arrivals checken op de bekende sites, wishlists aanmaken, tactisch denken met coupons, mensen om je heen vragen of ze ECHT niks moeten, jezelf kut voelen als de postbode niks brengt
Klinkt dit bekend??
Ik snap ook niet het gezeur over DX, stuurt inprincipe ook alles snel op is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:32 schreef neo2000 het volgende:
Moet overigens zeggen dat ik de mensen die altijd lovend waren over DP niet echt begrijp.. Plaats een bestelling, duurt bijna een werkweek voordat deze verzonden wordt. En dan ook nog eens in delen omdat iets niet in stock is. DealExtreme anyone?
En daarom plaatst je deze opmerking omdat je zoveel andere zaken te doen hebt?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:41 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee, sommige mensen hebben een leven.
gifette scheermesjes? Paar topics terug is dat geprobeerd, en de resultaten waren wisselend. Sommigen kregen extreem goede binnen, en sommigen kregen extreem slechte. Beetje hit-or-miss.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:51 schreef Smart-Einstein het volgende:
Hoe zijn de gilette scheermesjes eigenlijk. Iemand al geprobeerd?
http://item.taobao.com/au(...)33ce3.jhtml?cm_cat=0 ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:09 schreef gers het volgende:
[..]
helaas geen usb lader maar een soort gat met een puntje erin en iets met 5 volt
Klinkt meer als een sexspeeltje van Jackquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:09 schreef gers het volgende:
[..]
maar een soort gat met een puntje erin en iets met 5 volt
DP levert rechtstreeks van de Taobao supplier en dat duurt even.. bestelling word geplaatst, supplier moet het versturen (kan ook weer een variabele tijd duren), bestelling komt aan bij Jack, word ingepakt, word verstuurd, en met pech zit je tegen het weekend aan dat het nog 2 dagen langer duurt..quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:32 schreef neo2000 het volgende:
Moet overigens zeggen dat ik de mensen die altijd lovend waren over DP niet echt begrijp.. Plaats een bestelling, duurt bijna een werkweek voordat deze verzonden wordt. En dan ook nog eens in delen omdat iets niet in stock is. DealExtreme anyone?
Even kijken of mijn pakje beneden ligtquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:25 schreef Lolque het volgende:
Ik heb toch mn pakketje binnen!!
Die de 5e verstuurd was, hoe weet ik niet, maargoed ik ben weer happy.
Volgens mij wel hoor. Mijn bestelling stond eerst een week ofzo op 'waiting for supplier'. Toen ging hij naar 'order collected' en toen naar packaging.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:51 schreef monkeybrain het volgende:
De 5e? Niet supersnel maar dat valt toch gewoon binnen de standaard levertijd die wordt aangegeven?
Dion, weet je zeker dat DX ook niet gewoon vanuit de supplier levert? Van sommige producten zullen ze wel een kleine voorraad hebben omdat ze het toch wel kwijt kunnen maar enorme voorraden van alles???
En daarbij weet je dat als je Taobao dingen koopt dat het gewoon eventjes duurt voordat het bij Jack isquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:46 schreef MacorgaZ het volgende:
Ze hebben de dingen die vaak verkocht worden op voorraad, en daar krijgen ze om de paar dagen weer een grote levering van binnen. Dat is gewoon simpele vraag en aanbod.
Een eSky helicopter wordt haast niet besteld, en dan is het dus beter om die gewoon per bestelling te bestellen, of 2 op voorraad te hebben, maar beslist niet meer.
DX moet vaak ook lang genoeg wachten op de supplier hoor.
Linkje? Klinkt wel erg vet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:54 schreef monkeybrain het volgende:
Ik kan niet wachten tot je die led kraan hebt, om te horen of dat niet teveel gaat spetteren.
De zee apen zijn toch wel erg apart, ze zijn nu 2 weken oud bij mij. Er zijn er uiteindelijk heel wat gesneuveld maar een hoop zijn al flink gegroeid. Er ligt een soort smurrie op de bodem, ook een soort natte stukjes watten waarin monkeys blijven vastkleven.... erg mysterieus allemaal![]()
Ik zou ze liever willen overzetten in een schone bak maar hoe krijg je dat voor elkaar met die minuscule beestjesHet voer dat erbij zit is volgens mij ook genoeg voor minstens 1 jaar, op het eerste gezicht lijkt het heel weinig.
Er zitten ook oxygen beads bij, ik las dat het gewoon plastic balletjes zijn waar zuurstof aan blijft kleven. Ik spoel ze af onder de kraan om in mijn kom te gooien ontploffen zeVolgens mij is het wel iets meer dan alleen een stel plastic balletjes. Er kwam allemaal zuurstof in de kom toen ik ze erin gooide en ze begonnen te ontploffen.
Dit allemaal voor 2 dollar, spannend hoor
Oepsie, dankuquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:05 schreef monkeybrain het volgende:
Wel blijven opletten, FrankP gaf net de link op zijn bestellijst.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1667
Jep, dat is logisch, want daarbij kan de supplier natuurlijk ook liegen over de leverdatum tegen DP, of dingen gewoon te laat opsturen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:48 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
En daarbij weet je dat als je Taobao dingen koopt dat het gewoon eventjes duurt voordat het bij Jack is
Je maakt dus al aardig wat mee met je nieuwe huisdieren. Ben benieuwd hoe ze het bij mij gaan doenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:54 schreef monkeybrain het volgende:
Ik kan niet wachten tot je die led kraan hebt, om te horen of dat niet teveel gaat spetteren.
De zee apen zijn toch wel erg apart, ze zijn nu 2 weken oud bij mij. Er zijn er uiteindelijk heel wat gesneuveld maar een hoop zijn al flink gegroeid. Er ligt een soort smurrie op de bodem, ook een soort natte stukjes watten waarin monkeys blijven vastkleven.... erg mysterieus allemaal![]()
Ik zou ze liever willen overzetten in een schone bak maar hoe krijg je dat voor elkaar met die minuscule beestjesHet voer dat erbij zit is volgens mij ook genoeg voor minstens 1 jaar, op het eerste gezicht lijkt het heel weinig.
Er zitten ook oxygen beads bij, ik las dat het gewoon plastic balletjes zijn waar zuurstof aan blijft kleven. Ik spoel ze af onder de kraan om in mijn kom te gooien ontploffen zeVolgens mij is het wel iets meer dan alleen een stel plastic balletjes. Er kwam allemaal zuurstof in de kom toen ik ze erin gooide en ze begonnen te ontploffen.
Dit allemaal voor 2 dollar, spannend hoor
Dat is briljantquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:18 schreef raaavi het volgende:
Ik zoek eigenlijk iets als dit:
[ afbeelding ]
Originele is ook goed, kan alleen nergens een webshop vinden die ze verkoopt.
http://www.iphonecompleet(...)kabelclips-p-87.htmlquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:18 schreef raaavi het volgende:
Ik zoek eigenlijk iets als dit:
[ afbeelding ]
Originele is ook goed, kan alleen nergens een webshop vinden die ze verkoopt.
Heel veel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:07 schreef mtchel112 het volgende:
eeuuuhj weekje terug van normandie, 2 pakjes binnen, veel gemist op fok forum????
dankuu
Zoiets kun je toch ook op de markt kopen voor een gelijke prijs.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:19 schreef jopiede het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaring met deze parfum: http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21861
Ik denk dat ik het gewoon eens voor de fun bij me order bestel. Maar wil toch eff nog wat recensies van andere weten.
\quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:31 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Zoiets kun je toch ook op de markt kopen voor een gelijke prijs.
Nadeel is wel dat je naar de markt moet gaan daarvoor
Ruikt naar veredelde wc verfrisser.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:19 schreef jopiede het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaring met deze parfum: http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21861
Ik denk dat ik het gewoon eens voor de fun bij me order bestel. Maar wil toch eff nog wat recensies van andere weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |