Deze kwam ik op DX tegen, is voor laptops mooiquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:40 schreef richbitch het volgende:
Weet iemand een goed GPS zendertje? Of iets in die richting? Ik dacht dat hier laatst over werd gepost.. maar kan 't niet meer terug vinden..
thanks!
Kuikenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:45 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Deze kwam ik op DX tegen, is voor laptops mooiMoet je wel effe een programma zoals TomTom kopen(/*ugge*downloaden*ugge*)
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26349
waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:37 schreef Dionysiou het volgende:
MacorgaZ heeft een hakenkruis arm-band aangevraagd bij Jack en hij kreeg een sample! Wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
Hij vind het teken mooi, ik vind hem ook errug mooi.quote:
-->quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:39 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hij vind het teken mooi, ik vind hem ook errug mooi.
Hij is binnenkort te koop voor 8$ is dat een goeie prijs?
Kneusquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:39 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hij vind het teken mooi, ik vind hem ook errug mooi.
Hij is binnenkort te koop voor 8$ is dat een goeie prijs?
quote:
Wat lach je nou. Je bent uit 1992, en nog te dom om te poepen. Hoezo vind je zoiets leuk op te kopen?quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat lach je nou. Je bent uit 1992, en nog te dom om te poepen. Hoezo vind je zoiets leuk op te kopen?
Ben je gewoon achterlijk? Of heb je downsyndroom?
Stuur een mailtje naar het koningshuis zou ik zeggen, die zijn er dol op.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:37 schreef Dionysiou het volgende:
MacorgaZ heeft een hakenkruis arm-band aangevraagd bij Jack en hij kreeg een sample! Wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
Ik doe niet aan trollen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
doe je dit nu enkel om te trollen?
Het is een klein kind met het intellectueel vermogen van een klein Japans dwerg aapje. Verspilde moeite, gewoon met rust laten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
doe je dit nu enkel om te trollen?
Btw, da's wel een leuke pet ja, maar wel een beetje vrouwelijk vind ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:53 schreef jopiede het volgende:
Ik vind de doodshoofden ook een beetje jammer, maarjah. Het is ook niet voor mezelf, een cadeautje voor me broerIk ga trouwens voor deze http://www19.tx8.cn/photo/panxin19840617/adyh1_14.jpg
Mr. Cadi???? <---- Rachel:
MSN : dealperfectcs02@live.cn
Email : DealPerfectcs02@gmail.com
Dat is juist en correctquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:59 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Het is een klein kind met het intellectueel vermogen van een klein Japans dwerg aapje. Verspilde moeite, gewoon met rust laten.
ik zat er al op te wachten aangezien hij 'Hitler fan' isquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:37 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:18 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
ik zat er al op te wachten aangezien hij 'Hitler fan' is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |