Lief stemmetje heeft PS.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:05 schreef Cobra4 het volgende:
Linkje naar het radio optreden van PS. Luisteren vanaf 25:00.
Maar wel snel luisteren. Morgen werkt het linkje niet meer.
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)/giel/laatste-08.wma
Maar PS is dan ook lief.quote:
Klopt! Maar ik kende alleen haar posts maar en niet de stem achter de posts.... nu wel.quote:
lekker hectischquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:05 schreef Cobra4 het volgende:
slaapsequote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh Yuri is er ook nog. Dan ook truste Yuri
Trustequote:
quote:
achja volgende week ben je toch wegquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Neeneenee niet luisteren. jeeemig, ik zat net op de fiets te bedenken hpe volkomen belachelijk ik me heb gemaakt...
mja...
Juist, je hebt de kaartjes!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Neeneenee niet luisteren. jeeemig, ik zat net op de fiets te bedenken hpe volkomen belachelijk ik me heb gemaakt...
mja...
ga wel naar lowlands...
Ja echt welquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Juist, je hebt de kaartjes!![]()
Maar je klonk wel paniekerig toen Jaap niet mee wilde werken.
chiel had ook gewoon direct kunnen zeggen je krijg de kaartjesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Juist, je hebt de kaartjes!![]()
Maar je klonk wel paniekerig toen Jaap niet mee wilde werken.
Ik heb hem maar opgeslagen, nu het nog kan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:05 schreef Cobra4 het volgende:
Geen kwaad woord over Giel!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
chiel had ook gewoon direct kunnen zeggen je krijg de kaartjes
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja echt welEn het was nog wel niet eens Jaap
dats het mooiste van alles...
verkeerd nummer?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja echt welEn het was nog wel niet eens Jaap
dats het mooiste van alles...
Kun je het stukt met PS apart opslaan? Dan kunnen we die in de OP zetten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb hem maar opgeslagen, nu het nog kan.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh...Niet mijn beste moment qua mijheid. Wel qua de restheid. Ik ga slapen
![]()
trusteee
zal ze leuk vindenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je het stukt met PS apart opslaan? Dan kunnen we die in de OP zetten.
Truste PSquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
![]()
trusteee
Neequote:
Nee ze was op de zeilschoolquote:
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je het stukt met PS apart opslaan? Dan kunnen we die in de OP zetten.
Trusten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
![]()
trusteee
wie was het dan wel?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee
[..]
Nee ze was op de zeilschool
Mij lukt het hier ook niet (werk).quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Ik kan dat fragment met geen mogelijkheid op de PC opslaan waar ik nu werk, anders dreigt een reboot.
geen idee hoe en watquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mij lukt het hier ook niet (werk).
Yuri zou het jou lukken?
Dan heeft PS mazzel.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet.
Ik ga vannacht testen.
en anders word je morgen door PS vermoordquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet.
Ik ga vannacht testen.
Ik loop het risico maar.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en anders word je morgen door PS vermoord
In Windows 7 zit ook een vet handige feature, voornamelijk als je een breedbeeldmonitor hebt. Windows-toets + links en het actieve programma neemt de linkerhelft van het scherm in, windows-toets + rechts voor de rechterhelft.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar dit wist ik ook nog nietDat zal schelen
PS heeft kaartjes gewonnen op de radio,quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:32 schreef lubje25 het volgende:
avond![]()
Ik ga voor het eerst in 3 jaar weer naar Lowlands, heb er super veel zin in. Gaan er nog meer mensen hier?Uit de topictitel te lezen wel.![]()
![]()
* Hawaii_Tim ookquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
PS heeft kaartjes gewonnen op de radio,
en verder LB, nem en majo??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |