Het was geen geslijm het was een oprechte vraag.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Slijmbal
Ik was nooit een heartbreker, was niet zo'n scharrelaar
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Het was geen geslijm het was een oprechte vraag.![]()
Ah je bent meer zo'n type van een keer maar dan gelijk goed?
Ah dat vind ik mooi om te horen! Ik hoop ook dat ik nog eens gelijk goed zit....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Inderdaad
Mijn vrouw is tevens mijn enige "echte" vriendin geweest, m'n eerste/enigste/echte liefde
Het is je in elk geval gegundquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah dat vind ik mooi om te horen! Ik hoop ook dat ik nog eens gelijk goed zit....
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dat vind ik mooi om te horen! Ik hoop ook dat ik nog eens gelijk goed zit....
Pics?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:36 schreef Etcetera het volgende:
Ongeveer 230 foto's gemaakt op CZ blijkt
En TotalCommander is wel leuk, maar ik moet wel wennen hoor
ja wel maar dat is toch stuk gelopen anders was ik nu niet single....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt toch al vriendinnen gehad?Is het kassameisje al terug van vakantie?
Als je ff geduld hebtquote:
Ik ben speciaal voor jou 7 foto's aan het uploaden. Dus je zult maar gewoon geduld moeten hebben meneertjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ben niet beroemd om mijn geduld...
Lowlands is 3 dagen. Daar ga je niet 1 dag heen...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn broertje zegt het ook al.... misschien volgend jaar toch maar eens mee....voor 1 dagje.....
Ik dacht dat ze ouder was......quote:
Ik wel.... Maar ik ben dan ook een rare.....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lowlands is 3 dagen. Daar ga je niet 1 dag heen...
Hoe oud is ze dan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze ouder was......
Ik dacht dat ze al 19 was maar ze bleek 17. Daar begin ik niet aan. Ik ben wel een bad boy maar niet op die manier..... Nee maar iemand had via Hyves gechecked....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe oud is ze dan?En je hebt het er wel met haar over gehad dus?
Netjes van je, maar wel jammer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze al 19 was maar ze bleek 17. Daar begin ik niet aan. Ik ben wel een bad boy maar niet op die manier..... Nee maar iemand had via Hyves gechecked....
tss, we willen foto's van jou.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:56 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Aanhanger laden: fail
[ afbeelding ]
Dood molletjeWas verzopen door de heftige regen woensdag voor de opening
[ afbeelding ]
Zelfs vanuit Best worden we naar Walibi gewezen
[ afbeelding ]
Altijd leuk: mensen opdrachten laten doen. In dit geval moesten ze kratlopen, en een kunstje doen op/over/met de kliko
[ afbeelding ]
Mytbusters Campzone stijl: nee, je kunt niet op een rijplaat een ei bakken zonder hulpmiddelen
[ afbeelding ]
De aanhangerslaper
[ afbeelding ]
Einde CZ, veld raakt leeg
Ja ik wil ook wel eens watquote:
Ja dat is op zich wel te over zien. Maar ik ga nu ook gewoon rondkijken hoor. Misschien is er iemand die nog liever is.....quote:
Truste IARLquote:
Dank je. Ik voelde me erg dirty toen ik het hoorde.....quote:
Ach, soms zie ik meiden rondlopen en dan zien ze er veel ouder uit dan ze in werkelijkheid zijn. Maar kan me wel voorstellen dat je even zo'nquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dank je. Ik voelde me erg dirty toen ik het hoorde.....
Het was mooi tussen de buien doorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:27 schreef Soempie het volgende:
Die aanhangerslaper.![]()
Geen regen gehad?
Ja dat klopt. Als het dan ineens hoort is het zo definitief......quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ach, soms zie ik meiden rondlopen en dan zien ze er veel ouder uit dan ze in werkelijkheid zijn. Maar kan me wel voorstellen dat je even zo'nmoment hebt.
Oja, die jongen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het was mooi tussen de buien doorze hebben hem dus echt met luchtbed en al in de aanhanger gedumpt, een rondje CZ gedaan over rijplaten (dus dat is hobbel - hobbel - hobbel - hobbel) en daarna werd hij pas wakker
Ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Als het dan ineens hoort is het zo definitief......
Ik hoop het wel. En inderdaad over een jaar mag het wettelijk gezien wel.....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja.
Maar je vindt vast wel een heel leuk ander meisje dit jaar en anders is het over een jaar niet meer strafbaar.
Dat is nooit leukquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:43 schreef Soempie het volgende:
bah, ik kom er net achter dat het open vragen zijn morgen. Zit al de hele tijd te 'leren' met in m'n achterhoofd het idee dat het mc is.
Er mag maar een bepaald aantal jaar tussen zitten geloof ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is nooit leuk![]()
Een relatie met een meisje van 17 hebben als je zelf meerderjarig bent is in Nederland toch niet verboden
Dan ben ik dus gewoon echt een dirtbag.......quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Er mag maar een bepaald aantal jaar tussen zitten geloof ik.
Sinds wanneer zijn wij zo veramerikaansdquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Zolang meisjes van 14 eruit kunnen zien als meisjes van 18 ligt het niet aan jou als je denkt dat iemand ouder is dan ze eruit zietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan ben ik dus gewoon echt een dirtbag.......
Dankjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:54 schreef LadyBlack het volgende:
Hier is het bedtijd, ik kon eigenlijk mijn ogen al niet zo goed openhouden toen ik om een uur of 5 in de bus naar huis zat, maar nu ben ik echt bekaf
Fijne avond nog allemaalen Soempie succes he morgen!!!
Omdat anders loverboys ook niet strafbaar zijn......quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn wij zo veramerikaansd
Ja dat is inderdaad wel zo maar het voelt gewoon niet fijn op dit moment dat ik haar zo leuk vindt..... Love hurts...quote:Tuurlijk niet. Zolang meisjes van 14 eruit kunnen zien als meisjes van 18 ligt het niet aan jou als je denkt dat iemand ouder is dan ze eruit ziet
Trusten LB
nee toch? volgens mij ben je dan vrij om te latenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah gelukkig heb ik de AKQ SC nog waar ik altijd goede raad en advies krijg!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:02 schreef Soempie het volgende:
En uit onderzoek blijkt dat mannen gemiddeld de gezichten van meisjes van 17 het aantrekkelijkst vinden. Dus je bent gewoon gemiddeld/ normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |