Da's erg lief van hemquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:41 schreef MaJo het volgende:
Bleh algehele malaiseheb honger, moet plassen en heb geen saffies meer
smste dat net naar
en hij antwoordde dat hij sigaretten voor me haalt en een tafel in een restaurant gereserveerd heeft
![]()
maar geen dixie?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:41 schreef MaJo het volgende:
Bleh algehele malaiseheb honger, moet plassen en heb geen saffies meer
smste dat net naar
en hij antwoordde dat hij sigaretten voor me haalt en een tafel in een restaurant gereserveerd heeft
![]()
MaJo wordt een Dixie chick!quote:
Wow zo'n begroeting krijg ik niet elke dag!quote:
Ach, het is fijn om gewaardeerd te wordenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Wow zo'n begroeting krijg ik niet elke dag!
Dat is zonder meer waar!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ach, het is fijn om gewaardeerd te worden
Gedownload, kon nergens vinden waar ik moest registreren (iets met oude helpfiles die niet in Vista worden ondersteundquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Geloof me, download & installeer hem maar. Super handig, kan zo'n beetje alles wat je zal willen. Sowieso is kopieeren/plakken/verplaatsen veel makkelijker dan in windows (vanwege twee kanten tegelijk in je scherm), (un)zippen/rarren is ook makkelijker.
Wat is dat eigenlijk lowlands? Ik ken wel de Highland Games...... Boomstamwerpen enzo.....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:13 schreef peaceman het volgende:
Nog maar een paar daagjes en dan is het weer ......... Lowlands
Jaquote:
net zoiets.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk lowlands? Ik ken wel de Highland Games...... Boomstamwerpen enzo.....
Hier zijn de spelen: stickiewerpen, biersjouwen, 100 meter scheerlijn ontwijken, trommelvlies breken, enz.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk lowlands? Ik ken wel de Highland Games...... Boomstamwerpen enzo.....
Mannen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
net zoiets.
tenten, muziek, bier en (indien het regent) mannen die hun oerinstincten de vrije loop laten door zich in de modder te gooien
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
sorry Etc,ik was je weer vergeten
(ik dacht dat je zo aan je privacy gehecht was)
Heb je kaarten? Ik heb geen...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tja, weinig nut, PS heeft de laatste kaartenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Andy is driftig naar Lowlands aan het zoeken?![]()
Ik heb het eerste uur een tentamen. Gelukkig slaap ik dan nog half en is het voorbij voor ik helemaal wakker ben.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb het eerste uur een tentamen. Gelukkig slaap ik dan nog half en is het voorbij voor ik helemaal wakker ben.
Een baby bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:35 schreef iamredleader het volgende:
Lowlands... heb al jaren het idee om een keertje te gaan, maar er komt steeds wat tussen
Ah Je kent Peaceman dus al.....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en zeer waarschijnlijk is er ook nog wel iemand met een kilt en een doedelzak te vinden
Ik ben niet zo'n festivalbezoeker.....quote:
Mijn broertje zegt het ook al.... misschien volgend jaar toch maar eens mee....voor 1 dagje.....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:49 schreef LadyBlack het volgende:
Lowlands is supertof
Sziget was nog wel ietsje toffer, en Werchter viel er wat mij betreft behoorlijk bij in het niet
Nee, baby's =quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:50 schreef Yurithemaster het volgende:
inderdaad vervelende baby's ook altijd![]()
Wel oordopjes voor hem kopen ivm permanente gehoorbeschadiging....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]maar wellicht is Jair volgend jaar zo'n hippe baby/peuter dat hij gewoon mee kan
Wat zeg je?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Wel oordopjes voor hem kopen ivm permanente gehoorbeschadiging....
quote:
Denk het ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Als je een kind hebt dat dat steeds zegt wordt je gek volgens mij.....
ze zijn alleen lief als ze slapenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, baby's =![]()
![]()
behalve als zedoen
![]()
Ja dat is waar. Wel een vrolijk mannetje die Jaïr. Mooie pretoogjes heeft ie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Denk het ook
Mwah, eerst maar eens deze week overleven, dan vakantie, volgend jaar lowlands is nog heel ver weg
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:09 schreef Yurithemaster het volgende:
ze zijn alleen lief als ze slapen
Het is een supervrolijk en lief jochie, hij wordt later vast een "heartbreaker"quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja dat is waar. Wel een vrolijk mannetje die Jaïr. Mooie pretoogjes heeft ie.
Net als zijn vader?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het is een supervrolijk en lief jochie, hij wordt later vast een "heartbreaker"
Slijmbalquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Net als zijn vader?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |