uh niet dat ik weetquote:
Waar was die iPod voor het laatst?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
godver wáár kan zo'n ding nou helemaal zijn?
Echt zo'n moeder opmerking. 'Waar heb je hem voor het laatst gezien?'quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waar was die iPod voor het laatst?
Ja, ik was d'r al bang voor...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Echt zo'n moeder opmerking. 'Waar heb je hem voor het laatst gezien?'
Meer niet?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:43 schreef Soempie het volgende:
Stom gedoe. Wiebel komt thuis en een van de eerste dingen die hij zegt is dat de film vanavond al draait. Dus ik: dan kunnen we naar de bios!Zegt ie: 'nee, want jij moet leren'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit was stom genoeg. Ik heb geen zin meer om voor dit vak te leren.quote:
Zit er een verplichting achter?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dit was stom genoeg. Ik heb geen zin meer om voor dit vak te leren.
Ik blijf wel doorgaan, maar ik ben er nog niet uit.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:47 schreef Soempie het volgende:
Hoe gaat het met jouw studie trouwens? Ga je komend studiejaar gewoon wel door?
Euh, als ik m'n bachelor wil halen, dan moet ik dit wel doen ja.quote:
Welk jaar? En hoe is afgelopen jaar gegaan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik blijf wel doorgaan, maar ik ben er nog niet uit.
je moetquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dit was stom genoeg. Ik heb geen zin meer om voor dit vak te leren.
Vorig jaar begonnen en het was een echt hectisch jaar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Welk jaar? En hoe is afgelopen jaar gegaan?
Ze willen je terug.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:59 schreef Etcetera het volgende:
Ik kreeg een sms van de Phone House met reclame voor de nieuwe Nokia 6303
Laatste telefoon die ik bij phone house heb gehaald is ehm... óf mijn vorige of de telefoon daarvoor
Deed je dat nu niet al?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vorig jaar begonnen en het was een echt hectisch jaar.
Ik ga waarschijnlijk Informatica volgen.
Ze mogen opbokkenquote:
Geen goeie ervaringen?quote:
Ok.quote:
Ik vond hun service over het algemeen gewoon een beetje tegenvallenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Geen goeie ervaringen?
Hoe is je vakantie eigenlijk? Wanneer moet jij weer beginnen?
Da's de maffia toch? Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waren het leden van de Cosa Nostra?
Nog steeds aan het 3d tekenen dus. Ben wel benieuwd als het af is. Is die tekening nog voor dat computerspel?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:12 schreef Etcetera het volgende:
En ik moet nog steeds 2 vakken afronden en dan mag ik pas beginnen met afstuderenMaar ik ben vandaag redelijk goed bezig geweest met een skin prutsen voor m'n 3d vogel
Ik vind het ook een leukere vraag in plaats van bij elk bedrijf 'Maffia!' te roepen als de dienstverlening ruk is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:12 schreef Etcetera het volgende:
Da's de maffia toch? Niet dat ik weet
Zullen we het nooit meer over dat spel hebben? Die punten heb ik en verder is het een enigszins nare herinneringquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog steeds aan het 3d tekenen dus. Ben wel benieuwd als het af is. Is die tekening nog voor dat computerspel?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zullen we het nooit meer over dat spel hebben? Die punten heb ik en verder is het een enigszins nare herinnering![]()
Aan jou heb ik dus ook niksquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ben blij dat ik het houd bij simpele programmeertalen.
quote:
gezelligquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:35 schreef MaJo het volgende:
Wat een DRAMAweer eens seinstoring bij utrecht waardoor niks naar en van utrecht rijdt
gestrand in hilversum, daar de trein genomen naar amersfoort, nu de trein naar ede wageningen en van daar een bus naar
damn
![]()
Ik was er al bang voor...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:35 schreef MaJo het volgende:
Wat een DRAMAweer eens seinstoring bij utrecht waardoor niks naar en van utrecht rijdt
gestrand in hilversum, daar de trein genomen naar amersfoort, nu de trein naar ede wageningen en van daar een bus naar
damn
![]()
Maar dit wist ik ook nog nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
WAUW, dat hoor ik niet vaak Etc, Windows en handig zonder het woord niet in één zin
Dat is niet iets wat total commander niet kan. Multi rename tool ftw.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor...
Kut MaJoHoop dat je een beetje snel bij je
bent
Net een retehandige functie in Windows ontdektAls je foto's snel wilt hernoemen: alles selecteren, op f2 drukken, de eerste foto van naam wijzigen, op enter rammen en alle foto's krijgen die naam + een cijfer
Geldt ook voor andere bestanden trouwens
Maar nu hoef ik niet iets te installeren omdat het zo ook kanquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat is niet iets wat total commander niet kan. Multi rename tool ftw.
'avond
RabRadio, 3FM, tussen 15 en 16.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:13 schreef Nesle het volgende:
Amsterdam is leeggeshopt, nee grap
Enne kan iemand mij dat linkje van PS ook even paasen?
Ik wil horen wil
Ligt vast aan mij, maar ik begrijp er niks vanquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
RabRadio, 3FM, tussen 15 en 16.
Fragment is beschikbaar tot volgende week.
Ligt niet aan jou. Iemand die gewoon een linkje wil/kan/gaat plaatsen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:27 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ligt vast aan mij, maar ik begrijp er niks van
Geloof me, download & installeer hem maar. Super handig, kan zo'n beetje alles wat je zal willen. Sowieso is kopieeren/plakken/verplaatsen veel makkelijker dan in windows (vanwege twee kanten tegelijk in je scherm), (un)zippen/rarren is ook makkelijker.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar nu hoef ik niet iets te installeren omdat het zo ook kan
Ik heb wel van total commander gehoord, ook wel mensen ermee zien werken, maar ik zie zelf het nut niet echt?
Autorijden FTWquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:35 schreef MaJo het volgende:
damn
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |