Lowlands doet niet aan dagkaarten, de toegang is gelijk of je nou voor een dag gaat of voor alle driequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wel.... Maar ik ben dan ook een rare.....
Alien implantquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even een vraag voor de Wyccies en reserve-Wyccies onder ons: hoe makkelijk/waarschijnlijk is het een stukje van je onderkaak af te breken? Aan de rechterkant van mijn onderkaak bevindt zich een klein, hard beweegbaar stukje en er zit een soort deuk daar die ik links niet heb. Ben ik bijzonder?
Ik denk niet dat het gebroken is omdat ik niks bijzonders heb gemerkt, maar ik kan me niet voorstellen wat het dan wel zou kunnen zijn.quote:
Ik blijf hoop houden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Slecht nieuws: opslag mislukt.
Maar ik zit nu wel achter de juiste PC.
Giel hoort in een bejaardentehuis te zitten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb het PS-fragment ook terug geluisterd, leuk gedaan PS!
Overigens gebruikt die Beelen naar mijn mening toch nog te veel geluidsfragmenten ter ondersteuning. SM *gwktsj* S was eerst nog wel leuk, maar na een week had ik dat wel gehoord (als voorbeeld he)
Mogguh Soempiequote:
Nog. Ik heb nachtdienst.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 04:57 schreef Soempie het volgende:
Zit je al op je werk?
spareribsquote:Op woensdag 19 augustus 2009 04:51 schreef Cobra4 het volgende:
Broodje?
[ afbeelding ]
Of wil je wat spareribs. Die heb ik nog wel liggen van het eten van een uurtje terug.
[ afbeelding ]
Ik heb er nog liggen. Die ga ik zo nog maar even eten.quote:
Veel succes!!!!quote:
Soms begin ik ook wel om 05.00. Dus je had gelijk kunnen hebben.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 05:10 schreef Soempie het volgende:
Dat wist ik wel.![]()
Ik zag je elke keer rond 5.00 uur posten en net dacht ik even dat dat de tijd was dat je op je werk aankwam.
Godver wat krijg ik honger van die sandwichquote:Op woensdag 19 augustus 2009 04:51 schreef Cobra4 het volgende:
Broodje?
[ afbeelding ]
Of wil je wat spareribs. Die heb ik nog wel liggen van het eten van een uurtje terug.
[ afbeelding ]
Ziet er idd lekker uit.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 05:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Godver wat krijg ik honger van die sandwich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |