Ik stoor me er niet aan. Ik vind het oprecht erg dat mensen alleen maar die twee weekjes kennelijk zichzelf kunnen zijn of zo.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:48 schreef Elixabete het volgende:
mensen die zich aan andere storen hoe ze leven
Heb je die zelf verzonnen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:48 schreef jslavenburg het volgende:
Ik zeg altijd als ik terug kom van vakantie:
Om bij te komen van de vakantie heb ik vakantie nodig
IK ook daarom binnenkort elke maand een weekje wegquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:48 schreef jslavenburg het volgende:
Ik zeg altijd als ik terug kom van vakantie:
Om bij te komen van de vakantie heb ik vakantie nodig
Hoezo, wil je mij anders aanraken?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:50 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Heb je die zelf verzonnen?
Dat dus.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:50 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb die uitspraak nog nooit gehoord, maar het klinkt idd behoorlijk gaar. Als je leeft voor de paar weken vakantie en de rest van het jaar als een slaaf op automatische piloot gaat is er echt iets mis met je leven
.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:50 schreef Lastpost het volgende:
Dat mensen zich sowieso dusdanig kunnen vermaken op een standaard strandvakantie in Spanje of Italië.
Hele dagen bakken in de zon, constant insmeren, maar wat eten naar binnen werken en wat historische steden bekijken die niet veel mooier zijn dan een doorsnee pauperwijk in Rotterdam Zuid.
Maarja, ieder z'n ding natuurlijk.
Ga zelf nooit op zomervakantie, verspreid dat geld gewoon over het gehele jaar en we gaan dan steeds een lang weekend naar verschillende Europese steden, wat andere dan weer niets vinden.
Waarom zouden mensen hun vakantie afkopen? Vakantie is tof, je gaat geen geld toegeven om maar geen vakantie te hoeven nemen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:47 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Mensen die dit zeggen na afkoop van hun vakantie...![]()
Mensen die communisme wel tof vindenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:48 schreef Elixabete het volgende:
mensen die zich aan andere storen hoe ze leven
Ts heeft elke dag vakantie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:54 schreef de_boswachter het volgende:
TS heeft geen vakantie gehad ?
Frusti de clown dat je bent.
haha, TS is werkloos.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:00 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ts heeft elke dag vakantie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |