Misschien het waarborgfonds. Ga dadelijk even aangifte doen niet dat het zal helpen maarja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:13 schreef Vlindur het volgende:
Ik leef met je mee.. Ons lieftallig buurmeisje had het ook geflikt bij de auto van de buren. Op klaar lichte dag en ik heb het ook mogen aanschouwen. De eigenaar ook en was flink pissig. Maar het is daar gelijk geregeld met de verzekeringen.
Hoe ga je het nou doen? Kun je wel iets met de verzekeringen treffen?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:08 schreef Jarno het volgende:
Dat is echt ZO kut. Die losers moeten ze idd met een steen om de nek in de dichtsbijzijnde rivier werpen. Vakantietijd he, dan gaan de sloebers zich vervelen..
Ja laten we middeleeuwse straffen invoeren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:13 schreef RemcoDelft het volgende:
* RemcoDelft kent het, maar dan met buitenspiegels...
Helaas zijn straffen in dit land dusdanig laag dat Tokkies zich er niet door laten stoppen. In Singapore doen ze dat beter: stokslagen voor vandalen!
Zijn ze ook hier actief?quote:
Wat moet er volgens jou gebeuren, Einstein?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja laten we middeleeuwse straffen invoeren.
Het hoofd van die irritante gasten bekrassen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:29 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wat moet er volgens jou gebeuren, Einstein?
Wat is er mis mee dat het middeleeuws is? Er zijn zo veel dingen die we nu gebruiken, die er toen ook waren...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik hoop het niet! Het heeft een reden dat spiegels makkelijk afbreken... Moet je je voorstellen wat een fietser/voetganger voelt als-ie door een stalen pijp geraakt wordt bij een ongeval.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:35 schreef danny91184 het volgende:
En voor mensen die spiegels eraf trappen; ik hoop dat 1 van de slachtoffers het al eens eerder gehad heeft, en nu een stalen pijp aan de auto gelast heeft (die zit dan in de spiegel), en dat je je poot breekt!
Ik mocht laatst 4 nieuwe banden afrekenen met dank aan zo'n kansloze pauperquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Terechte klacht. Ik heb laatst ook weer een nieuwe band mogen afrekenen met dank aan een anonieme grappenmaker.
Ja zoiets hoorde ik ook. Ga zo maar even naar het bureau.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:40 schreef Batsies het volgende:
Je kan beroep doen op een fonds geloof ik. aangite doen bij politie en vanuit het waarborgfonds je reparatie laten uitvoeren
Dat soort gasten heeft toch geen auto? Die vernielen gewoon uit jaloezie/verveling. Huftertjes zijn het.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:42 schreef bluebit het volgende:
mwoah, niet direct de dader doodmaken, zou ik een weinig voldaan gevoel aan overhouden. Maar gewoon een lijst bijhouden op internet, waar woont de dader, en welke auto is van de dader en dan mag iedereen ongestraft en voor de rest van de eeuwigheid zijn auto gaan bekrassen, banden leksteken, etcetera..
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat soort gasten heeft toch geen auto? Die vernielen gewoon uit jaloezie/verveling. Huftertjes zijn het.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:00 schreef Mart1n het volgende:
Raamptje intikken, benzine op bekleding, vlammetje erbij lijkt me veel effectiever. Kan ie er helemaal niet meer mee rijden!
De portemonnee van de eigenaar, want die moet weer worden aangesproken. Het is idd zeer kansloos allemaal Het gebeurd ook meestal door 16/17 jarig scooterquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:13 schreef Myraela het volgende:
Ik snap daar echt de lol niet van, wat raak je er nou verder mee met wat auto's te beschadigen.
gewoon á la KKK naakt achter de auto binden en dan met redelijke snelheid over de buitenweggetjesquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:53 schreef de_boswachter het volgende:
Op de platte kar door het dorp/stad, kaalscheren en vervolgens stenen op ze gooien.
Tip: Ga slapen na zoeen incident.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:28 schreef jitzzzze het volgende:
Ik vind ook regelmatig krassen op mijn auto, ik word er zo moe van
Oh ja, dat zal wel helpenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Tip: Ga slapen na zoeen incident.
Mja, maar dat die eigenaar moet betalen heb je niets aan. Als je het nou persoonlijk bij iemand doet, om iemand terug te nemen ofzo.. nouja, dan zie ik tenminste nog een reden. Maar een hele straat, kom op. dat is gewoon uit verveling en stoer doen voor hun vriendjes.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:26 schreef cvboer het volgende:
[..]
De portemonnee van de eigenaar, want die moet weer worden aangesproken. Het is idd zeer kansloos allemaal Het gebeurd ook meestal door 16/17 jarig scootertuig. Wat mij betreft mogen hun bandjes lek gestoken worden.
Het is inderdaad klote, want het is moeilijk te bewijzen en dat weten ze dondersgoed. Vooral het gevoel van onmacht is erg rot.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:43 schreef Lavenderr het volgende:
Dit is echt zó klote als het gebeurt. En die eikels rijden verder en het zal ze jeuken dat er iemand met kosten zit of in ieder geval weer met papierwerk aan de gang moet om eventueel iets vergoed te krijgen.
Ik kots op dat tuig van de richel.
Wat stel jij voor?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Een ruitje intikken en niks meenemen (omdat er niks in ligt), dat is fijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:12 schreef Adelante het volgende:
Topic Opgeruimd!
Krassen op auto's is echt te triestNeem hem dan mee of tik een ruitje in voor de inhoud, maar bekrassen is zo nutteloos.
Dat kun je idd alleen maar doen als je een garage hebt. Er lopen veel jaloerse mensen rond. O ja, en veel tuig dat gewoon voor de lol dit soort dingen doet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:21 schreef UZEI het volgende:
Door dit soort gebeurtenissen ben ik niet zo enthousiast om een gloednieuwe auto te kopen. Over een half jaar loopt mijn leasecontract af en moet ik een auto kopen. Ik weet nu al, dat ik daar niet meer dan 4000 euro aan ga besteden. Een mooie auto in het bezit hebben is je in Nederland niet gegund.
Oh dat wel. Je moet gewoon de wat kanslozere gebieden zoals geheel amsterdam/rotterdam en omgeving vermijden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:21 schreef UZEI het volgende:
Door dit soort gebeurtenissen ben ik niet zo enthousiast om een gloednieuwe auto te kopen. Over een half jaar loopt mijn leasecontract af en moet ik een auto kopen. Ik weet nu al, dat ik daar niet meer dan 4000 euro aan ga besteden. Een mooie auto in het bezit hebben is je in Nederland niet gegund.
Helaas klopt dat. Ben zelf ook blij dat m'n huidige karretje iets minder dan 3k heeft gekost. Dan baal je nog steeds van die krassers, onvoorzichtige deursmijters, lompe parkeerders en spiegeltrappers, maar dan kost het je voor je gevoel minder geld.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:21 schreef UZEI het volgende:
Zelfs met alleen een romp zal het ze nog lukken denk ikquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:28 schreef Mikkie het volgende:
Dat volk verdient een nekschot.
Of iets primitiever: het ledemaat waarmee de vernielingen zijn aangebracht, direct amputeren. Dat stelt een voorbeeld en dan wordt het gauw afgeleerd!
of max 1000 euro spenderen aan een goedkoop bakkie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Helaas klopt dat. Ben zelf ook blij dat m'n huidige karretje iets minder dan 3k heeft gekost. Dan baal je nog steeds van die krassers, onvoorzichtige deursmijters, lompe parkeerders en spiegeltrappers, maar dan kost het je voor je gevoel minder geld..
Klopt, ik kom daar nooit en heb dus nog geen vandalisme aan mijn auto mogen bespeuren * op hout afklopt *quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:29 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Oh dat wel. Je moet gewoon de wat kanslozere gebieden zoals geheel amsterdam/rotterdam en omgeving vermijden.
Ja, maar als je daar nu eenmaal woont?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:29 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Oh dat wel. Je moet gewoon de wat kanslozere gebieden zoals geheel amsterdam/rotterdam en omgeving vermijden.
Dan is het gewoon klote.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar als je daar nu eenmaal woont?
Verhuizen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar als je daar nu eenmaal woont?
Daar zou ik nog enigszins mee kunnen leven lol, maar dit is zwaar kansloos.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:50 schreef de_boswachter het volgende:
Er is ook nooit eens iemand die bijvoorbeeld een hele wagen bekrast en vervolgens een briefje met telefoonnummer en adres achterlaat met daarop: Sorry, ik had er zin in. Bel me morgen even voor de afhandeling. Gr. Bert.
Altijd weer van die anonieme rukkers
Bull shit! Er gelden regels voor camera's. Je had dan met borden moeten waarschuwen dat er gefilmd wordt. Nu kunnen de daders zich beroepen op 'onrechtmatig verkregen bewijsmateriaal'. Verder lijkt het mij onwaarschijnlijk dat daders meedere nachten achter elkaar op dezelfde plaats actief zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:40 schreef Ploertendoder het volgende:
Laatst waren ze ook bij mij actief... totdat ik een paar nachten mijn webcam zijn werk liet doen waardoor ze zijn gepaktLang leve de webcams
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |