Dit moeten ze voortaan aanbieden.quote:
Wat Arsenal laat zien inderdaad.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:17 schreef jorrie100 het volgende:
Dit is pas voetbal!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Bikkelhard Thomas, zo zie ik het graag.
Celtic doet ook leuk mee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat Arsenal laat zien inderdaad.
De bal veroveren en vervolgens blindelings naar voren rossen noem ik geen voetbal. Respect voor hun strijdlust, dat wel.quote:
Actie van McGeady was aardig, toen hij opkrabbelde maar daarna te lang wachtte met voorgeven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De bal veroveren en vervolgens blindelings naar voren rossen noem ik geen voetbal. Respect voor hun strijdlust, dat wel.
Ik ook, hij straalt rust uit. En zijn passing is lekker hard.quote:
Dan begint de tweede helft ook helemaal niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:20 schreef jorrie100 het volgende:
echt?? 33 pas?? en dan begint om 21:35 de 2e helft op de nos, dat kan toch niet?
Ze hebben geen spelers zoals Fabregas, v Persie en Arshavin in de gelederen. Strijdlust kan ook mooi zijn om te zien. Daar kunnen heel wat alle Nederlandse clubs een puntje aan zuigen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Respect voor hun strijdlust, dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |