quote:
yep !quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:57 schreef Nico_S. het volgende:
Remington?
Shawshank Redemptionquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:01 schreef Nico_S. het volgende:
In welke film speelt de plaats Zihuatanejo een rol?
quote:
mmm, wel eens van copy-paste gehoord???quote:
Yep! Te makkelijk?quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nico is een keer snel genoeg!
Wel voor iemand die zoveel films kijkt als ik......quote:
Was pas nog op TV. Blijft goed.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel voor iemand die zoveel films kijkt als ik......
bielski brs?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
De Bielski Partizanen in Wit Rusland werden geleid door de gebroeders Bielski. Hoe heet de film over hun heldendaden?
ja daar gaat het over..... Film met Daniel Craig en Liev Schreiber.quote:
Ja wat heeft dat met mijn drie te makenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mmm, wel eens van copy-paste gehoord???
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja wat heeft dat met mijn drie te maken
Wel een redelijke film vond ik. Iets te hoog kijk-eens-hoe-geweldig-ze-waren-gehalte maar wel zeer interessant.quote:
My thoughts exactly, maar het keek makkelijk weg...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel een redelijke film vond ik. Iets te hoog kijk-eens-hoe-geweldig-ze-waren-gehalte maar wel zeer interessant.
thomaster +1
Snatch!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:51 schreef thomaster het volgende:
[..]
My thoughts exactly, maar het keek makkelijk weg...
"Hatchet" Harry en Barry "the Baptist" waren bijnamen van twee bijrollen in welke film?
Yep, zelfde soort verhaal, zelfde soort vage bijnamen, zelfde regisseur, maar beiden briljantquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Lock Stock and two smoking barrels dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |