te makkelijk?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:19 schreef Rucebo het volgende:
Ayrton Senna
Als je het weet is alles makkelijk. Dus dat is erg betrekkelijk. Ik heb soms vragen dat ik denk, die is erg makkelijk en dan staan ze een half uur open. En andersom ook vaak.....quote:
had speciaal een foto zonder race pak etc gezocht...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:23 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Als je het weet is alles makkelijk. Dus dat is erg betrekkelijk. Ik heb soms vragen dat ik denk, die is erg makkelijk en dan staan ze een half uur open. En andersom ook vaak.....
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:23 schreef tomtomaat het volgende:
Als je het weet is alles makkelijk. Dus dat is erg betrekkelijk. Ik heb soms vragen dat ik denk, die is erg makkelijk en dan staan ze een half uur open. En andersom ook vaak.....
Die wel inderdaad. Tegenwoordig geblondeerdquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:30 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Die wel inderdaad. Tegenwoordig geblondeerd.
mogge tongquote:
oh, dan geen idee...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:03 schreef Rucebo het volgende:
Speelt in o.a How I Met Your Mother en 'I Love You, Man'
quote:
Je kan de 120 wel halen, maar dan ben je alweer bij het stoplicht aan het eind van de snelweg...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:10 schreef Szura het volgende:
Poe nog korter dan de A5![]()
Als je er oprijdt zit je zeker net aan de 120 en moet je er weer af ofzo![]()
![]()
Geen idee
Andere snelwegvraag, van waar tot waar gaat de snelweg A7 in Nederland?quote:Rijksweg 38 werd aangelegd in 1980 en loopt van knooppunt Ridderkerk (A16/A15) naar Ridderkerk.
Rijksweg 38 is de kortste autosnelweg van Nederland met maar 1,5 kilometer lengte. Hierdoor, en door de ligging van deze autosnelweg, komen files hier niet voor. De Rijksweg heeft officieel ook geen A-nummer. Dit komt omdat er geen wegwijzers bestaan waar de aanduiding A38 op staat. Het nummer A38 wordt wel op de hectometerpaaltjes vermeld.
Rijksweg 38 heeft geen toe- of afritten en is alleen vanaf knooppunt Ridderkerk of vanaf de Rotterdamseweg te bereiken. Over de gehele lengte telt de weg tenminste 2 rijstroken per rijrichting. De weg begint bij het kruispunt met de Rotterdamseweg en eindigt bij een splitsing naar (A15 en A16).
Winschoten had ik ook goed gerekend, maar dit is helemaal tot op de meterquote:
de reden dat het niet 10 is of 100 is zeer bizar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:05 schreef Ofyles2 het volgende:
Het goede antwoord moest zijn: 550.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |