quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:19 schreef Bowlingbal het volgende:
Even deze site in de gaten houden:
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
Ten eerste was het eerst een boek en daarna pas een filmquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:17 schreef Spellmeista het volgende:
Angels en demons(film met Tom Hanks) gaat hier ook over.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:19 schreef Bowlingbal het volgende:
Even deze site in de gaten houden:
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
Fijn dat je je mening geeft, maar echt relevant is het niet he...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:17 schreef Spellmeista het volgende:
Naar mijn mening een gevaarlijk "experiment".
Waarom vind jij het een gevaarlijk experiment?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:17 schreef Spellmeista het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)art-in-november.html
Operationeel in november. Naar mijn mening een gevaarlijk "experiment".
Wat is jullie mening? Er wordt in Genevé in een 27 km lange buis de oerknal "nagebootst".
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:17 schreef Spellmeista het volgende:
Wat is jullie mening? Er wordt in Genevé in een 27 km lange buis de oerknal "nagebootst".
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:34 schreef maartena het volgende:
Er zijn momenteel al wat experimenten aan de gang, hier kun je ze LIVE zien:
http://www.cyriak.co.uk/lhc/lhc-webcams.html
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:34 schreef maartena het volgende:
Wat denk je dat men verstaat onder "de oerknal nabootsen"?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:17 schreef Spellmeista het volgende:
Haha... coole link...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:34 schreef maartena het volgende:
En heb je ook argumenten waarom dat zo gevaarlijk zou zijn?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:17 schreef Spellmeista het volgende:
quote:Wat is jullie mening? Er wordt in Genevé in een 27 km lange buis de oerknal "nagebootst".
WOW... Cern is de antichrist.. dit is het bewijs!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:39 schreef UncleScorp het volgende:
Ik persoonlijk vind dat dit iets is waar we als mens af moeten blijven ...
En om in TRU-sfeer te blijven ... bekijk het logo van CERN en zoek de drie zessen ...
WOW ... Als je dat al besluit na 1 logo ...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:46 schreef Michielos het volgende:
WOW... Cern is de antichrist.. dit is het bewijs!
Waarom?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:39 schreef UncleScorp het volgende:
Ik persoonlijk vind dat dit iets is waar we als mens af moeten blijven ...
Ik vind dat dat niet hoeftquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:27 schreef Haushofer het volgende:
Kunnen mensen asjeblieft ook redenen of argumenten geven, of is dit een "vertel wat jij vindt"-topic?
Ik heb even teruggekeken naar de openingspost voor je. Daar staat inderdaad dat naar iedereens mening wordt gevraagd. Dat is precies wat UncleScorp doet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:27 schreef Haushofer het volgende:
Kunnen mensen asjeblieft ook redenen of argumenten geven, of is dit een "vertel wat jij vindt"-topic?
Nou, ik zie alleen maar negens, dus wat lul je nou? En ik zie er ook nog veel meer dan drie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:39 schreef UncleScorp het volgende:
En om in TRU-sfeer te blijven ... bekijk het logo van CERN en zoek de drie zessen ...
het onderwerp dat de TS aansnijdt is niet relevant?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:30 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Fijn dat je je mening geeft, maar echt relevant is het niet he...
Dat is net zo iets als zeggen ''Dadelijk vat je fietsband opeens vlam omdat je hem oppompt ''quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:50 schreef AlphaOmega het volgende:
Straks wordt door die deeltjesversneller een knal opgewekt en wonen wij opeens op het topje van de Mont Blanc. Ik vind het niet kunnen...
Was het sarcasme tussen mijn regels door zo slecht te zien?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:48 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Dat is net zo iets als zeggen ''Dadelijk vat je fietsband opeens vlam omdat je hem oppompt ''
Slaat als een tang op een varken. Overigens is de mont blanc prachtig this time of the year.
Oh, nou, het was sarcasme dus. Sorry dat ik te onduidelijk was.quote:
ALLE reacties?? Vind je dat niet te ver gaan? De stroom van informatie is al zo maximaal.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:53 schreef Spellmeista het volgende:
Zo en nu ga ik reageren op ALLE reacties.
Hoi bedankt voor je volwassen reactie. Dit kan ik teneerste lezen en ik ga je antwoord op je vragen geven:quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:05 schreef Exoteria het volgende:
Hmm... al een klein beetje "oud" nieuws,
maar ze gaan in november dus verder experimenteren.
En jij denkt dat dat gevaarlijk voor de hele wereld kan zijn.
Misschien.
In welke context denk je dat het gevaarlijk is?
vind jij dat het voorbij de wetten der natuur gaat?
En dat we ons daar niet mee bezig moeten houden?
(zelf denk ik dat het níet voorbij de wetten der natuur gaat als het kán! )
Of heeft het te maken met de zogenaamde anti-materie die vrij zou komen, en die wij nog niet op zouden kunnen vangen?
En geloof jij dat dit een volgende (de vorige tegenwerkende) oerknal/ vernietiging van de aarde kan veroorzaken?
Ik zou graag meer van je horen Spellmeistah!
MHWUWAHAHAHA !!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:49 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wil de echte anti-christ dan nu opstaan aub ?
ze gaan hoogstens proberen de omstandigheden net na de big bang na te bootsen niet de big bang zelf.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:53 schreef Spellmeista het volgende:
Forgive me please oh mighty truth opperbevelhebbers en donkere anti-materie.
Ik ga nu in op wrm? Het hoe en waarom hiervan? De wetenschap voert een experiment uit! Met welk oog kijk ik? Met het oog wat fucked up experimenten heeft gezien. Een aarde en haar "wetenschap" waarvan sommige helemaal niks kunnen bevatten omdat simpelweg de stroom van informatie zo maximaal is.
Het feit dat dat ding nu al kapot gaat/is gegaan getuigd van het absolute geklooi waar ze zich momenteel mee bezig houden. Een oerknal nabootsen..horen jullie wel wat er gaat gebeuren? Er gaat in een "gecontroleerde" omgeving een oerknal nagebootst worden.
Mij persoonlijk interesseerd het geen fuck, maar ik mag hopen dat we hier beter uitkomen met zijn allen. Wederom eet de slang zijn eigen staart! Hebben we dan helemaal niks geleerd? Sommige zaken gaan gewoon te ver! Dit bovenstaande voorbeeld en klonen vind ik er twee van. Je zit dan te kloten met de bron. Dat is simpelweg een optie, maar ik denk persoonlijk dat het tot niet veel goeds gaat leiden.
Wel heel leuk allemaal, maar ondersteun je vermoedens eens wetenschappelijk? Wanneer je je inleest zullen veel van je angsten verdwijnenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:53 schreef Spellmeista het volgende:
Forgive me please oh mighty truth opperbevelhebbers en donkere anti-materie.
Ik ga nu in op wrm? Het hoe en waarom hiervan? De wetenschap voert een experiment uit! Met welk oog kijk ik? Met het oog wat fucked up experimenten heeft gezien. Een aarde en haar "wetenschap" waarvan sommige helemaal niks kunnen bevatten omdat simpelweg de stroom van informatie zo maximaal is.
Het feit dat dat ding nu al kapot gaat/is gegaan getuigd van het absolute geklooi waar ze zich momenteel mee bezig houden. Een oerknal nabootsen..horen jullie wel wat er gaat gebeuren? Er gaat in een "gecontroleerde" omgeving een oerknal nagebootst worden.
Mij persoonlijk interesseerd het geen fuck, maar ik mag hopen dat we hier beter uitkomen met zijn allen. Wederom eet de slang zijn eigen staart! Hebben we dan helemaal niks geleerd? Sommige zaken gaan gewoon te ver! Dit bovenstaande voorbeeld en klonen vind ik er twee van. Je zit dan te kloten met de bron. Dat is simpelweg een optie, maar ik denk persoonlijk dat het tot niet veel goeds gaat leiden.
wel heel leuk dat je dat vindt, maar dat is niet zoquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:01 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Hoi bedankt voor je volwassen reactie. Dit kan ik teneerste lezen en ik ga je antwoord op je vragen geven:
ik vind dit een moreel vraagstuk ja, wat de hele wereld aangaat! Mij is niks gevraagd btw
Als dit al zaken zijn waarmee ze zo graag verder willen dan vind ik dat dit niet de plek is om dit soort gewetenloze experimenten uit te voeren. De grens die wordt wederom verlegd en zo gaan ze dus telkens een stapje verder! Ik vind het gevaarlijk in de zin dat de gevolgen zowel lichamelijk als pyschisch(hoewel niet persee merkbaar) hoeven te zijn. --Of het moet niet zoveel voorstellen.--![]()
Materie in mijn definitie is een goedje wat geen einde heeft, vandaar.
omdat? Je bent al op de hoogte van wat er gedaan kan worden met de eventuele informatie>quote:Ja, ik vind dat het voorbij de wetten van de natuur gaat. En ja, ik vind dat we ons er niet mee bezig moeten houden. Ik zeg eerst stop met die onzin. Je hebt er helemaal geen fuck aan om het te weten namelijk.
ik volg dit niet echtquote:Je bent hier gewoon klaar. Oerknal(vroeger), deze tijd en de toekomst. Elke tijd kan de geboorte zijn van een universum. Echt superstom dat wetenschappers dat niet inzien! Materie kent geen grens vandaar dat de start ook in de huidige vorm kan zijn.
er is ook een kans dat wanneer je tegen de muur loopt dat je er doorheen gaatquote:Over de vernietiging van de aarde: ik denk jah, ik denk dat er een kans bestaat dat alles weg is en om die kans tegen te gaan zeg ik niet uitvoeren!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |