Blijven toch Tukkers :-)quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:04 schreef Mama_Mia het volgende:
* Mama_Mia vindt Freshy wel heel lief
En die handschoen vind ik ook echt super tof!
Ben benieuwd :-) tof om te hebben.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:06 schreef Dawnbreaker het volgende:
trouwens ik zal proberen morgen een foto te posten van koemba toen ze 9 weken was, mijn broer heeft die, en die ligt nu al in bed.
Ik heb de 10.1MP foto nog. Kan d'r hoofdje croppen, maar word dan meer freaky denk ik :-)quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:12 schreef ElisaB het volgende:
Wat een prachtige poes en wat een ontzettend mooie ogen
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:04 schreef Mama_Mia het volgende:
* Mama_Mia vindt Freshy wel heel lief
En die handschoen vind ik ook echt super tof!
hoe kom jij nu weer op internet daarquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:14 schreef Lienzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
terugkomend op de handschoen, deze hebben wij ook een keertje gekocht bij de dierenwinkel![]()
Ik dacht...heuj das ideaal, nu kan ik eindelijk ook eens met de poes van mijn vriend spelenzonder dat ze m'n handen open krabt
.
Maar ook dit bleek geen succes (zoals veel katten-speelgoed) het enigste wat af en toe succes boekt als ze genoeg energie heeft is de stok met elastiek en veertjes eraan.
Nog een tip wat Koemba ook heel leuk zal vinden is DE laserpen, beetje tegen de muur opschijnen en op de grond grote cirkels maken
wel ontopic blijven he dawnbreaker...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:05 schreef Dawnbreaker het volgende:hahah inderdaad goede serie. Dus jij bent een comedy central regular?
Moet jij niet gaan werken, uhmm slapenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:15 schreef Lienzz het volgende:
[..]
wel ontopic blijven he dawnbreaker...![]()
geen internet...dat is zo anno 1800quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:15 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
hoe kom jij nu weer op internet daar
Och ja je hebt gelijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:18 schreef freshy98 het volgende:
Comedy Central? Veronica zend het uit. Is ook een van de weinige dingen die ik op Veronica kijk trouwens.
Ik wist het niet! sorry poes, maar we gaan met z'n allen wel erg Offtopic nu he, lijkt wel een slowchat hierquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:19 schreef Lienzz het volgende:
[..]
geen internet...dat is zo anno 1800
Ja ik vind het ook heel goed, en kumba begint zich steeds meer op haar gemakje te voelen en ze eet/smult...dus wat willen we nog meer. Denk dat we erg tevreden moeten zijn met de vooruitgang die op dit moment zeer goed zichtbaar is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:16 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Moet jij niet gaan werken, uhmm slapen![]()
Anyway ik vind het super om te zien dat het zo goed gaat met freshy en koemba! wat jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |