Als ze nu het FOK beleid zouden hanteren dan verloor ze haar kleurtje na deze opmerking.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:40 schreef Jahr00n het volgende:
Nu bij Knevel & vd Brink. Wat een gruwelijk irritant mens, Wilders met Hitler vergelijken.
Ze noemt namen he!?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ze nu het FOK beleid zouden hanteren dan verloor ze haar kleurtje na deze opmerking.
Uh wacht....
Niet helemaal het goede voorbeeld![]()
Prutser, 1 broodje graag.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:44 schreef DurumDoner het volgende:
[movie]http://www.youtube.com/watch?v=g0kKRJlRWv4[/movie]
Turkyem! Turkyem!
quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:43 schreef DurumDoner het volgende:
Lekker wijf trouwens! Zou haar doen!
quote:
Is dat rode make-up of zijn her striemen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt? Het is een beetje "change has come to slotervaart"
quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als ik een hond had met haar kop, scheerde ik zijn kont kaal en liet ik hem achteruit lopen.
Whehe.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als ik een hond had met haar kop, scheerde ik zijn kont kaal en liet ik hem achteruit lopen.
Dat is nu een vrouw waar elke Turk geil van wordt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
DIE NEUS EN DIE TANDEN OMGquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt? Het is een beetje "change has come to slotervaart"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |