Als ze nu het FOK beleid zouden hanteren dan verloor ze haar kleurtje na deze opmerking.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:40 schreef Jahr00n het volgende:
Nu bij Knevel & vd Brink. Wat een gruwelijk irritant mens, Wilders met Hitler vergelijken.
Ze noemt namen he!?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ze nu het FOK beleid zouden hanteren dan verloor ze haar kleurtje na deze opmerking.
Uh wacht....
Niet helemaal het goede voorbeeld![]()
Prutser, 1 broodje graag.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:44 schreef DurumDoner het volgende:
[movie]http://www.youtube.com/watch?v=g0kKRJlRWv4[/movie]
Turkyem! Turkyem!
quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:43 schreef DurumDoner het volgende:
Lekker wijf trouwens! Zou haar doen!
quote:
Is dat rode make-up of zijn her striemen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt? Het is een beetje "change has come to slotervaart"
quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als ik een hond had met haar kop, scheerde ik zijn kont kaal en liet ik hem achteruit lopen.
Whehe.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als ik een hond had met haar kop, scheerde ik zijn kont kaal en liet ik hem achteruit lopen.
Dat is nu een vrouw waar elke Turk geil van wordt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
DIE NEUS EN DIE TANDEN OMGquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat kan. Ik vind Wilders dan ook 100000 keer beter vergeleken met poep.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:07 schreef FashionXstar het volgende:
Wilders is het beste te vergelijken met poep
Ja als ik mijn erf moet omploegen haal ik die naar hier!quote:
Welke? Die van Hans Teeuwen en de meiden van halal?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:15 schreef remlof het volgende:
Ik ga zo even de herhaling kijken, hou er wel van als men zegt waar het op staat,
Wildersstemmer alertquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:15 schreef remlof het volgende:
Ik ga zo even de herhaling kijken, hou er wel van als men zegt waar het op staat,
Grootse lach, geile neus. Lekker.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan die kuif met Hitler vergelijkenquote:De opvoering van het muziektheaterstuk Aïsja en de vrouwen van Medina door het Onafhankelijk Toneel in Rotterdam is afgelast. Een aantal Marokkaanse acteurs en muzikanten trokken zich terug na schriftelijke en mondelinge bedreigingen door fanatieke moslims. Ook een fax van een in Nederland verblijvende Marokkaanse journalist zou een rol hebben gespeeld.
Het Amsterdamse PvdA deelraadslid Fatima Elatik pleit voor van een verbod op de opvoering van de musical in de Volkskrant: ‘Want de vrijheid van mening is in Nederland te ver doorgeschoten en wordt vaak misbruikt. Het wordt gezien als een vanzelfsprekendheid en een vlag waaronder je alles kunt zeggen, vooral over godsdienst.
Ook in bed is ze vast een beetje agressief.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:54 schreef Winner_Taco het volgende:
Alleen dat geschreeuw al
Van gaan slapen wel?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:06 schreef Winner_Taco het volgende:
En van die Finkers snap ik ook geen reet
Dat mag ik niet meer doen helaasquote:
Ach, je wordt altijd door een strontkar overredenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:53 schreef Bushmaster het volgende:
[..]
En dan die kuif met Hitler vergelijken
Finkers is dan ook voor mensen met humor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:06 schreef Winner_Taco het volgende:
En van die Finkers snap ik ook geen reet
Hij was anders behoorlijk zweverig bezig vandaag. En hij is helemaal into religie dus.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:02 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Finkers is dan ook voor mensen met humor.
Idd beetje jammer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:03 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Hij was anders behoorlijk zweverig bezig vandaag. En hij is helemaal into religie dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |