of: apple.comquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:36 schreef Bowlingbal het volgende:
De oplossing:
http://www.ubuntu.com/
Kosten: niets.
Ik heb windows vista en dus geen RUN functiequote:Op maandag 17 augustus 2009 22:38 schreef The_Terminator het volgende:
Tja, google...
http://www.helpmij.nl/forum/showpost.php?s=7c12b3a33ea9f61d55f913697f2f2343&p=1891736&postcount=6
quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
of: apple.com
kosten: 2500 euro
Ctrl+R Windows toets + Rquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik heb windows vista en dus geen RUN functie
quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik zit net 15x in bureaublad op CTRL-R te drukken , maar er gebeurd niets..quote:
Welke versie van Vista heb je? Want ik vind hem wel (met Vista Ultimate)..quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:46 schreef Michielos het volgende:
Ok ik heb de RUN functie gevonden. Maar als ik dan gpedit.msc invoer, vind hij dat bestand niet
klopt... verkeerde key combinatiequote:Ik zit net 15x in bureaublad op CTRL-R te drukken , maar er gebeurd niets..
ja, maar dat terzijdequote:of ben ik nu dom..
`quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:47 schreef Booomer het volgende:
[..]
Welke versie van Vista heb je? Want ik vind hem wel (met Vista Ultimate)..
welke versie van Vista heb je?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:46 schreef Michielos het volgende:
Ok ik heb de RUN functie gevonden. Maar als ik dan gpedit.msc invoer, vind hij dat bestand niet
Rechtsklikken op Deze computer -> eigenschappen..quote:
quote:If you are running Vista home, you do not have group policy so cannot use gpedit.msc
Laten we ervan uit gaan dat ik die niet heb (anders vond ie 'm wel), wat moet ik nu doen dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:48 schreef allnicksweretaken het volgende:
[..]
welke versie van Vista heb je?
Niet alle versies hebben de gpedit console
Windows Vista Home premium iddquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:49 schreef Booomer het volgende:
[..]
Rechtsklikken op Deze computer -> eigenschappen..
Maar als je Vista Home hebt, heb je geen gpedit.msc
[..]
vanavond een pron vid kijken en morgen gewoon een echte Vista installerenquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:49 schreef Michielos het volgende:
[..]
Laten we ervan uit gaan dat ik die niet heb (anders vond ie 'm wel), wat moet ik nu doen dan?
nice ik ga eens kijken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:51 schreef Booomer het volgende:
http://www.techsupportfor(...)pedit-msc-vista.html
Misschien heb je hier iets aan. Ze hebben het er over handmatig de group policy instellingen te wijzigen m.b.v. een spreadsheet van Microsoft.
Hij kan wel een beheerdersaccount hebben hoor. Group policy wordt niet ondersteund door Vista Home en Vista Home Premium. Vandaar dat hij gpedit.msc niet vindt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:52 schreef TweeBallenZak het volgende:
Kortom: je hebt geen beheerdersaccount.
hehe, misschien niet nee. Hoe verander ik dit?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:52 schreef TweeBallenZak het volgende:
Kortom: je hebt geen beheerdersaccount.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
oh, ben je er zo éénquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:36 schreef Bowlingbal het volgende:
De oplossing:
http://www.ubuntu.com/
Kosten: niets.
2x ctrl-alt-del ??quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:02 schreef mschol het volgende:
probeer het volgende eens: ergens heb je als het goed is de optie "afmelden" (of je moet tijdens opstarten een wachtwoord invoeren)
op dat scherm 2x ctrl+alt+del (tegelijkertijd) en dan kan je namen invoeren als het goed is...
kies daar voor administrator en laat het wachtwoord leeg...
Dan heb je nog geen gpedit.msc in Vista Home...quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:02 schreef mschol het volgende:
probeer het volgende eens: ergens heb je als het goed is de optie "afmelden" (of je moet tijdens opstarten een wachtwoord invoeren)
op dat scherm 2x ctrl+alt+del (tegelijkertijd) en dan kan je namen invoeren als het goed is...
kies daar voor administrator en laat het wachtwoord leeg...
Een Ubuntu-gebruiker? Ja.quote:
maar wel admin rechtenquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:09 schreef Booomer het volgende:
[..]
Dan heb je nog geen gpedit.msc in Vista Home...
Je kan proberen het programma te installeren in de Administrator account (i.p.v. de Michiel account).quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:12 schreef Michielos het volgende:
Ok wacht. Ik zie daar dat ik als Michiel ben ingelogd. Dat is dus niet de bedoeling?
Ok,maar er bestaat geen administrator account, enkel het Michiel accountquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:13 schreef Booomer het volgende:
[..]
Je kan proberen het programma te installeren in de Administrator account (i.p.v. de Michiel account).
niet erg maar kennelijk heeft het account michiel geen volledige administrator rechten...quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:12 schreef Michielos het volgende:
Ok wacht. Ik zie daar dat ik als Michiel ben ingelogd. Dat is dus niet de bedoeling?
of een optie om het in te tikken:quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:19 schreef Booomer het volgende:
Hm. Als je in dat login scherm bent, en je drukt 2x op Ctrl+Alt+Del.. dan komt er geen Administrator account tevoorschijn?
Ik reageer even op beide:quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:21 schreef The_Terminator het volgende:
Misschien dat rechts-klik en dan 'uitvoeren als' effect heeft. Je kunt dan administrator kiezen als het goed is. Welk programma probeer je trouwens te installeren TS?
Ik ben al blij dat jullie zoveel moeite willen doen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:21 schreef mschol het volgende:
[..]
of een optie om het in te tikken:
iets als dit:
[ afbeelding ]
ik heb helaas niet ergens in de buurt een vista home premium liggen anders had ik eff gekeken voor je
Ok, geen Apple dusquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik reageer even op beide:
@ The_Terminator:
het programma is een patch voor Filetopia.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |