eBayquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:19 schreef GoeRoe86 het volgende:
Moet AppleCare aanschaffen. Volgens mij is mijn garantie bijna afgelopen
In die van mij zit de X3100 ook niet briljant. ben benieuwd naar het antwoordquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:08 schreef Kremers het volgende:
OpenCL zal wel niet gaan werken op een GMA-950 chip he? De videokaart is het enige nadeel van mijn MacBook uit 2007. Maar om daar nu een nieuwe MacBook voor te gaan kopen...
"You got a question about PCs, you ask the eight ball."quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:59 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
Apple enlists David Puddy to take on the Laptop Hunters
Nah, valt wel mee. Alleen de userts met 100.000 kl00ntjes zijn nu allemaal b00s...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:13 schreef Maravilla het volgende:
Wat een gedoe met die nieuwe passwords.
OpenCL requires one of the following graphics cards or graphics processors:quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:08 schreef Kremers het volgende:
OpenCL zal wel niet gaan werken op een GMA-950 chip he? De videokaart is het enige nadeel van mijn MacBook uit 2007. Maar om daar nu een nieuwe MacBook voor te gaan kopen...
Jammer, maar had ik al verwacht. De vraag is wat dit in de praktijk gaat btekenen...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
OpenCL requires one of the following graphics cards or graphics processors:NVIDIA GeForce 9400M, GeForce 9600M GT, GeForce 8600M GT, GeForce GT 120, GeForce GT 130, GeForce GTX 285, GeForce 8800 GT, GeForce 8800 GS, Quadro FX 4800, Quadro FX5600 ATI Radeon 4850, Radeon 4870
http://www.apple.com/macosx/specs.html
Ze hebben het steeds over snelheidswinst, ik ben benieuwd of dat ook geldt als je geen OpenCL kan gebruiken...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:12 schreef Kremers het volgende:
[..]
Jammer, maar had ik al verwacht. De vraag is wat dit in de praktijk gaat btekenen...
http://www.amazon.com/gp/bestsellers/software/ref=pd_dp_ts_sw_1
Snow Leopard op nummer 1
Welkom terug.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:36 schreef De_Hertog het volgende:
Goedemiddag iedereen. Ben weer terug van vakantie. Is er intussen al een Apple Tablet uitgebracht?
Dank je, jij ook welkom terug dan. Was het wat?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:47 schreef Junkie het volgende:
[..]
Welkom terug.![]()
Ik ben ook nog super brak van Lowlands.![]()
Maar Jobs is wel aan 't werk: Jobs, Back at Apple, Focuses on New Tablet
Het was echt heel tof. Weer heel wat veel leuke bands gezien (o.a. Faith No More, Prodigy, Lily Allen, Eagles of Death Metal, Snoop Dogg, Them Crooked Vultures, Basement Jaxx, Razorlight, etc...) en veel gedanst (Noisia, Speedy J, Boys Noize, etc...) en zoveel lol gehad inclusief een watergevecht bij de camping op de zondag.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:51 schreef De_Hertog het volgende:
Dank je, jij ook welkom terug dan. Was het wat?
Tsss, Apple newbie!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:29 schreef SuperFruitig het volgende:
Hai
Een kleine 3 maanden geleden een MBP gekauften ik heb dus een engelse versie van Leopard OSX
En wil dat graag zo houden. Maar nu kan ik via de nl site alleen een nederlandse versie van Snow Leopard halen
Royal sadness dus. Iemand enig idee hoe dit te fixxen? (gewoon in UK/US store halen?) en kan ik geen gratis update regelen, want echt een week na mijn aankoop kreeg je SL er gratisch bij
Ja, standaard wordt Archive and Install gekozen. Dan wordt Snow Leopard vers geïnstalleerd en worden alle programma's en instellingen dan terug gezet.quote:Ik ga hem bestellen! Kan ik die SL gewoon over mijn huidige OSX installeren zonder dat ik AL mijn software ed. opnieuw moet installeren etc?
APR medewerker?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:29 schreef no1uknow het volgende:
Snow Leopard ligt hier naast me, en ja, officiële versie.
unbox pics!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:29 schreef no1uknow het volgende:
Snow Leopard ligt hier naast me, en ja, officiële versie.
Das iRetro.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:55 schreef Jarno het volgende:
Die Snow Leopard box is echt jaren '90 lelijk gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |