Iemand op Amazon omschreef het al alsof ze de clipart CD van Office 97 hadden leeggekieperd op zoek naar een plaatje van een luipaard met sneeuw op z'n hoofd. Echt TE suf.quote:
Nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Iemand op Amazon omschreef het al alsof ze de clipart CD van Office 97 hadden leeggekieperd op zoek naar een plaatje van een luipaard met sneeuw op z'n hoofd. Echt TE suf.
Nee, hij's mooiquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:55 schreef Jarno het volgende:
Die Snow Leopard box is echt jaren '90 lelijk gewoon.
Die luipaard kijkt een beetje als een gefrustreerde pc gebruikerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
Zo! Weer 2 jaar garantie erbij. En ik vind de doos van Snow Leopard best wel mooi eigenlijk
Als ik het doosje net zo weinig zie als dat van Leopard (1 x per machine) zal het mij rotten idd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar he, het is een fucking doosje.
quote:Geez, Apple. Steve Jobs leaves for 5 minutes and you take the beauty of Leopard and turn it into the Microsoft Office clip art of Snow Leopard? Anyone else feeling totally let down that Apple actually used a photo of a leopard with snow on it for the art here?
If this were 1997, I wouldn't have such a complaint. But Apple is usually such a leader in art and design, and this doesn't lead very much. Maybe the clip art thing is to make Windows users feel more at home, and more comfortable switching over? (ha ha, just kidding PC folks). Seriously though, anyone else let down here?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:28 schreef no1uknow het volgende:
Je Mac is zo enthousiast over SL, dat 'ie het niet meer kan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |