Balenquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
De piratenbaai heeft geen zaaiers en de bakzoek heeft geen Europe/Benelux
Demonoid heeft ze welquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
De piratenbaai heeft geen zaaiers en de bakzoek heeft geen Europe/Benelux
Koop een Mac, dan kan je hem via het bijna-gratis upgrade-programma nu al pre-orderenquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:59 schreef Jarno het volgende:
Wordt dit het topic waarin we Snow Leopard kunnen gaan pre-orderen?
Uiteraard, het blijft Apple he.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:01 schreef FritsFlits het volgende:
Hoe zit 't nou precies met Adobe CS3 onder Snow Leopard? Dat het programma geen 64bits is weet ik, maar draait hij er wel onder, terwijl de rest wel 64 bits is?
Nog 1???quote:
De asbak van m'n vorige is nog niet vol.quote:
Of d'r foto'squote:Op maandag 17 augustus 2009 20:14 schreef Jarno het volgende:
Wat bedoel je precies? Moet ik m'n dochter op Marktplaats zetten ofzo?.
Take one guess, J.....quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:27 schreef Jarno het volgende:
Gekauft?
Inderdaad. Vreemd dat 'ie niet gewoon al in de Apple store staat.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:59 schreef Jarno het volgende:
Wordt dit het topic waarin we Snow Leopard kunnen gaan pre-orderen?
Toch aardig dat TT en Navigon zo'n beetje de enige app makers zijn die knallhart een rekening (of bombrief )naar je huisadres zouden kunnen sturenquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Op de Piratenboot en Demonoid vinden we de gemiste boot van TomTom..toch even 'testen'.
Ik zie nu dat ik dat zelf kan fixenquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:15 schreef Zpottr het volgende:
ZeurOverDeStart- en TV Post: mini, touch, shuffle, classic hebben geen hoofdletter in de productnaam
Dan vinden ze een hoop gekochte software. Ik weiger alleen zulke software te kopen zonder het getest te hebben. En toegegeven, ik koop ze dan wel in de US Applestore omdat ik nog vele dollars heb van iTunes Gift Cardsquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:45 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Toch aardig dat TT en Navigon zo'n beetje de enige app makers zijn die knallhart een rekening (of bombrief )naar je huisadres zouden kunnen sturen
Niks tegen jouquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dan vinden ze een hoop gekochte software. Ik weiger alleen zulke software te kopen zonder het getest te hebben. En toegegeven, ik koop ze dan wel in de US Applestore omdat ik nog vele dollars heb van iTunes Gift Cards
Binsearch? Anders je ff aanmelden bij http://nzbmatrix.com/: die geven een overzicht per OS/Applicatie enz. Duurt meestal wel even voordat het erop staat, maar is wel overzichtelijker dan continu op binsearch te kijken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:25 schreef TwyLight het volgende:
P.S.
Is er iemand die me een beetje kan helpen met usenet? ik kan wel downloaden maar ik zie door de bomen het bos niet meer zegmaar met al die troep die er op staat.
Iemand die tips heeft hoe ik goede dingen kan vinden?
via pm svp
Hij gaat traaaaaag hier, heb al een ratio van 18 op deze ene torrentquote:
Ja, deze ga ik ook maar eens een nachtje of wat laten draaien. Leuk voor m'n ratio op Demonoid.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij gaat traaaaaag hier, heb al een ratio van 18 op deze ene torrent
Aaaah, lief poesje!quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:09 schreef JohnnyStardust het volgende:
Zouden Tim, Steve en Phil al op 28 augustus Snow Leopard in de verkoop gooien?
Die was al uitstekend (2,75), maar wordt nu nog hogerquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, deze ga ik ook maar eens een nachtje of wat laten draaien. Leuk voor m'n ratio op Demonoid.
Maar onder de kap veel beterquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:52 schreef TwyLight het volgende:
ik ben eigenlijk een beetje teleurgesteld dat er bijna geen nieuwe features in zitten(die zichtbaar zijn)
maargoed, dat was ook van te voren al wel duidelijk maar toch
Heb dit ooit eens gevonden op GoT.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:22 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb een 720p film en die wil ik converteren van .mkv naar .mp4 maar als ik dat via VisualHub doe dan maakt die hem gewoon de grootte van een normale filmwat doe ik fout?
quote:Je wilt eigenlijk niet converteren omdat je daarmee kwaliteit verliest. De .mkv's (Matroska) die je hebt zijn zeer waarschijnlijk 720p of 1080p encodes van HDTV, Blu-ray of HD DVD (toch?). De codering is dan vrijwel zeker H.264, aangezien je die zal het vaakst aantreffen in een Matroska container.
Nu kan de Xbox 360 sowieso al H.264 aan dus in principe hoef je niet eens te converteren, ware het niet dat de Xbox geen Matroska ondersteunt. Je wil dus de videostream "doorsluizen" en het containerformaat veranderen naar MPEG-4 (.mp4) omdat de Xbox dat wél ondersteunt.
Het nadeel hiervan is dat de Xbox in een MPEG-4 container alleen twee-kanaals (stereo) geluid ondersteunt. Een eventuele meerkanaals DTS of AC3 audiostream zal je dus alsnog moeten converteren naar AAC, de gebruikte audiocodering in een MPEG-4 container.
Hoe doe je dit: je hebt eerst Quicktime Pro nodig en Perian 1.1 moet geinstalleerd zijn.
- Open je Matroska bestand in Quicktime (sleep het naar het icoon bijv.) en laat het bestand volledig laden.
- Ga naar File > Export, kies Movie to MPEG-4 en klik op Options.
- File Format moet op MP4 staan, niet op MP4 (ISMA).
- Video Format moet op Pass through staan.
- Selecteer je gewenste instellingen bij Audio.
- Klik op OK en Quicktime zal alleen de audio converteren dus het zal niet zo lang in beslag nemen.
Nu heb je een Xbox 360 compatible H.264 videobestand!
'Jobs doesn’t like being questioned. Despite his attempts to find serenity through Zen Buddhism, the agony of interviews can get to him. “Imagine what he’d be like,” said a reporter after emerging from a Jobs drubbing, “if he hadn’t studied Zen.” 'quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:35 schreef Junkie het volgende:
Steve Jobs: The man who polished Apple
[ afbeelding ]
Een lang maar wel intressant artikel over Steve en Apple.
En Apple/Steve heeft de publicatie ervan proberen tegen te houden.
Kolere.quote:“He’s lost his gall-bladder, part of his stomach, part of his pancreas, the upper end of his small intestine and now has someone else’s liver, which probably means he’ll be on immunosuppressant drugs for the rest of his life.
quote:To Jobs, the world is an epiphenomenon, a side effect of the existence of Steve.
Het scherm kan met het doekje dat erbij zit. Het aluminium kan alles wel hebben denk ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:19 schreef andre347 het volgende:
Hoe kan ik mijn MacbookPro (juni2009) het beste schoonmaken? En dan heb ik het over het beeldscherm en de behuizing?
Klinkt als een gem. House aflevering...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |