zegt meer over jou dan mijquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik durf er nu al mijn leven onder te verwedden. Internet held
.
Nee, wel dezelfde onderkin.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
heb jij niet eenzelfde soort bril
Jij snapt het niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga dan nog eens even wat rechtszaken nalezen die o.a. tegen GeenStijl zijn aangespannen. Als jij je foto's in een OPENBAAR fobo, of Hyve oid pleurt, dan kan je logischerwijs er vanuit gaan dat er gelinkt word, of in dit geval je foto ergens anders gehost word.
Antwoord dan ff wáárom je zo je mondje wegpaint.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, vast. Want ik vind mezelf echt super lekker.
Bij het modden wordt niet gekeken naar wat er elders op GS, hyves of Somalië gebeurt, de mods zijn verantwoordelijk voor wat er op FOK! gebeurt, wanneer er iets tegen de wet gebeurt is Danny daarvoor verantwoordelijk, niet Sjonnie, GS, TS of deze TS, daarom wordt het ook weggehaald na bezwaar van diegene met portrechtrechten, voorbij de grenzen van FOK!? Daar gaan wij niet over.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga dan nog eens even wat rechtszaken nalezen die o.a. tegen GeenStijl zijn aangespannen. Als jij je foto's in een OPENBAAR fobo, of Hyve oid pleurt, dan kan je logischerwijs er vanuit gaan dat er gelinkt word, of in dit geval je foto ergens anders gehost word.
Is ook gezond hoor, een beetje zelfrespect.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hetiszover nieuwe KLB mod.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:27 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Hahahahaha , geef me EEN KLB topic waar TS niet word bashed
Wie zou dat nou toch zijn? Geen flauw idee, door het zwarte balkje.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:36 schreef appelsjap het volgende:
[ [url=[/url] ]
Onherkenbaar gemaakt ivm mods.
Nee heur, ik snap het prima, en ben het eens dat de foto word verwijderd. Maar Triggershot doet net alsof er overduidelijk in de wet staat; 'Gij zult geen foto's van anderen linken/posten', en dat is níet zo, het is zelfs nog een vrij grijs gebiedquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, wel dezelfde onderkin.
[..]
Jij snapt het niet.
Toevallig, ik ook!quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Allure_ is de lekkerste chick die momenteel op FOK! post gek. Watser.
Het portretrecht is een beperking van het auteursrecht. Het geeft geportretteerde personen het recht zich te verzetten tegen publicatie van hun portret.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee heur, ik snap het prima, en ben het eens dat de foto word verwijderd. Maar Triggershot doet net alsof er overduidelijk in de wet staat; 'Gij zult geen foto's van anderen linken/posten', en dat is níet zo, het is zelfs nog een vrij grijs gebied
Godverdomme, en ik heb de pics net gemist.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Allure_ is de lekkerste chick die momenteel op FOK! post gek. Watser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |