quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:30 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Van mij was gewoon waarheid, maar als jij denkt dat je aantrekkelijk bent.... TOPPIE!

Ik durf er nu al mijn leven onder te verweddenquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:31 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Snuggere

quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ja in de Forum Wet Art. 32423 van Strafrecht zeker
brabbelt iets met deeplinken enzo
Portretrecht stelt heel duidelijk dat de betrokkene zich kan verzetten tegen het publiceren van foto's en afbeeldingen waar men op staat.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:28 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Bewijs maar eens dat er copyright op zit.

I'd hit itquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:32 schreef ThaOMG het volgende:
Om maar even OT te gaan
[ afbeelding ]

Lees KLB FB eens.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:32 schreef Adelante het volgende:
Pics van Allure verwijderd, de eerstvolgende die ze ergens anders host en hier post, mag een weekje wat anders gaan doen.

Ik moet moeite gaan doen om mezelf van jouw gelijk te overtuigen? Lijkt me niet echt reëel.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:28 schreef appelsjap het volgende:
[..]
gast, ga anders zelf even moeite doen. Ik heb nu 2 fotos gepost, das genoeg. -.-

Ich habe es nicht gewust!quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:28 schreef Penisbaard het volgende:
Ik heb hier een heleboel naaktpics die zo'n hyvesbreezah mij stuurde, helaas krijgen jullie die dankzij Triggershot nooit te zien.

quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:33 schreef Penisbaard het volgende:
Heuj wacht, die Allure_ had hete onthullende pics en jullie hebben haar zo gepest dat ze die foto's nu niet meer heeft?

Ga dan nog eens even wat rechtszaken nalezen die o.a. tegen GeenStijl zijn aangespannen. Als jij je foto's in een OPENBAAR fobo, of Hyve oid pleurt, dan kan je logischerwijs er vanuit gaan dat er gelinkt word, of in dit geval je foto ergens anders gehost word.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Portretrecht stelt heel duidelijk dat de betrokkene zich kan verzetten tegen het publiceren van foto's en afbeeldingen waar men op staat.

zegt meer over jou dan mijquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik durf er nu al mijn leven onder te verwedden. Internet held
.

Nee, wel dezelfde onderkin.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
heb jij niet eenzelfde soort bril
Jij snapt het niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga dan nog eens even wat rechtszaken nalezen die o.a. tegen GeenStijl zijn aangespannen. Als jij je foto's in een OPENBAAR fobo, of Hyve oid pleurt, dan kan je logischerwijs er vanuit gaan dat er gelinkt word, of in dit geval je foto ergens anders gehost word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |