Foto doe ik als we getrouwd zijn. Doe ik er ook de ringen bij en wat trouwfoto'squote:Op maandag 17 augustus 2009 16:56 schreef Stout het volgende:
Ohhh foto Asy !!! Alsjeblieft ?
Das wel een mooi aantal dagen alquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:45 schreef Rewimo het volgende:
Is echt gaaf als je die kaart in je handen houdt, dan wordt het allemaal zo tastbaar![]()
Wij zijn vandaag 25 dagen getrouwd
hihi zo klinkt het al weer heel wat!quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:45 schreef Rewimo het volgende:
Is echt gaaf als je die kaart in je handen houdt, dan wordt het allemaal zo tastbaar![]()
Wij zijn vandaag 25 dagen getrouwd
quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:47 schreef Asyniur het volgende:
Das wel een mooi aantal dagen al
Hadden jullie ook kaarten?
Wat leuk! Echt leuk gedaan!quote:
ik zie niks?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:04 schreef Vicky het volgende:
ja we hebben al iets gemaakt...
moeten ze nog versturen
Dat zouden ze dus doen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:48 schreef Vicky het volgende:
Schandalig BE!!
Volgende keer gewoon vragen of ze je een half uur van te voren bellen op je mobiel, kan je iig nog ff de duer uit... al hoop ik dat er geen volgende keer komt!
quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat zouden ze dus doen.
Ben blij dat ik niet weg gegaan ben.
Maar goed, eerlijk is eerlijk, hij was pas om 6 uur klaar!Dus niks afgeraffeld. Alsnog een nieuw gasblok erin (de derde dus
) en nu zou het toch gewoon goed moeten zijn!
En vooralsnog horen we idd niks meer!Woei!
19 juni kwam er voor het eerst iemand langs!2 maanden en 11 bezoekjes verder...
![]()
eigenlijk heel erg goed!! Op af en toe een huilmomentje na maar dat is of van vermoeidheid of vanwege kramp.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:37 schreef Pvoesss het volgende:
Hoe gaat het nu met tess? in het algemeen?
En Amber had het er moeilijk mee toch met Tess haar verdrietjes? gaat dat al wat beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |