Foto doe ik als we getrouwd zijn. Doe ik er ook de ringen bij en wat trouwfoto'squote:Op maandag 17 augustus 2009 16:56 schreef Stout het volgende:
Ohhh foto Asy !!! Alsjeblieft ?
Das wel een mooi aantal dagen alquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:45 schreef Rewimo het volgende:
Is echt gaaf als je die kaart in je handen houdt, dan wordt het allemaal zo tastbaar![]()
Wij zijn vandaag 25 dagen getrouwd
hihi zo klinkt het al weer heel wat!quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:45 schreef Rewimo het volgende:
Is echt gaaf als je die kaart in je handen houdt, dan wordt het allemaal zo tastbaar![]()
Wij zijn vandaag 25 dagen getrouwd
quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:47 schreef Asyniur het volgende:
Das wel een mooi aantal dagen al
Hadden jullie ook kaarten?
Wat leuk! Echt leuk gedaan!quote:
ik zie niks?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:04 schreef Vicky het volgende:
ja we hebben al iets gemaakt...
moeten ze nog versturen
Dat zouden ze dus doen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:48 schreef Vicky het volgende:
Schandalig BE!!
Volgende keer gewoon vragen of ze je een half uur van te voren bellen op je mobiel, kan je iig nog ff de duer uit... al hoop ik dat er geen volgende keer komt!
quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat zouden ze dus doen.
Ben blij dat ik niet weg gegaan ben.
Maar goed, eerlijk is eerlijk, hij was pas om 6 uur klaar!Dus niks afgeraffeld. Alsnog een nieuw gasblok erin (de derde dus
) en nu zou het toch gewoon goed moeten zijn!
En vooralsnog horen we idd niks meer!Woei!
19 juni kwam er voor het eerst iemand langs!2 maanden en 11 bezoekjes verder...
![]()
eigenlijk heel erg goed!! Op af en toe een huilmomentje na maar dat is of van vermoeidheid of vanwege kramp.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:37 schreef Pvoesss het volgende:
Hoe gaat het nu met tess? in het algemeen?
En Amber had het er moeilijk mee toch met Tess haar verdrietjes? gaat dat al wat beter?
Maar wel fijn dat het opgelost is!quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat zouden ze dus doen.
Ben blij dat ik niet weg gegaan ben.
Maar goed, eerlijk is eerlijk, hij was pas om 6 uur klaar!Dus niks afgeraffeld. Alsnog een nieuw gasblok erin (de derde dus
) en nu zou het toch gewoon goed moeten zijn!
En vooralsnog horen we idd niks meer!Woei!
19 juni kwam er voor het eerst iemand langs!2 maanden en 11 bezoekjes verder...
![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:05 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
schaamteloos wegkaapt en gebruikt
Noem jij je kind nu serieus een kitten??quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:28 schreef Pvoesss het volgende:
... Ohja even vergeten dat kleine kittens groter worden
Wat heb je gekocht? Iets lekkers?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:13 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]wat dee ik!
Ik ga nog even een boodschapje doen, gewoon om maar effe te fietsen stiekems...
quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:43 schreef easy-going het volgende:
[..]
Noem jij je kind nu serieus een kitten??
had je dan wel de cornetto?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:03 schreef miss_sly het volgende:
Fijn dat het nu opgelost lijkt, BE. Maar 2 maanden en 11 bezoekjes is wel belachelijk veel
Vicky, wat fijn dat het goed gaat met Tess!
Saffier, het is nog erg wennen, hoor, moeder zijn. Tenminste, niet de praktijk, maar het me moeder voelen. Nog steeds onwerkelijk, maar ook heerlijk
De McFlurry Cornetto viel nogal tegenalleen wat chocoladesaus en koekstukjes, niets geen vruchten en aardbeiensaus
![]()
De wandeling was wel lekker
Raar he, dat verschil?!quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:04 schreef Rewimo het volgende:
Het is hier een stuk warmer dan het vanmiddag in Arnhem was. Zoveel scheelt het niet qua afstand maar het is vaak echt een heel verschil qua weer. 't Is nu nog 21 graden.
Ik moet hier altijd door een stuk bos (Reichswald) als ik naar mijn werk rijd, soms is het aan deze kant prachtig weer en dan komen me allemaal auto's met mistlampen aan tegemoet. Kom je het bos uit, zit je middenin de wolken
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
had je dan wel de cornetto?![]()
ik had helemaal geen chocoladesaus erin nmlkalleen aardbei of bosvruchten en koekgedoe.
Bij de flurry kitkat had k wel chocosaus en koekstukjes
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:34 schreef Pvoesss het volgende:
Ja en? ze is tenslotte uit een poes gekomen
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:41 schreef Vivi het volgende:
Yns, wat wil je weten over dat natuurgebied?
Oh en: http://www.thesun.co.uk/s(...)-have-12-babies.html
daar moet iets van Vennen/ Zandafgravingen/zandbanken zijn, weet jij waar die ergens liggen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:41 schreef Vivi het volgende:
Yns, wat wil je weten over dat natuurgebied?
Oh en: http://www.thesun.co.uk/s(...)-have-12-babies.html
Euh, neequote:Op maandag 17 augustus 2009 20:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar moet iets van Vennen/ Zandafgravingen/zandbanken zijn, weet jij waar die ergens liggen?
vraag me af of ze iemand kunnen dwingen tot een reductie. en of er in dat soort landen protocollen zijn voor zulke zaken. normaal moet zo'n zwangerschap al niet kunnenquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:53 schreef Lois het volgende:
Volgens mij wordt er in dit soort gevallen toch altijd een reductie gedaan in een beginstadium? Dat kan toch nooit goed gaan?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:49 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht? Iets lekkers?
Yns, S. zegt dat het "Het Doornse Gat" heet en dat je het vanaf de snelweg al ziet liggen als je vanaf Zeist/Driebergen richting Veenendaal rijdt. Bij de eerste afslag voor Doorn zie je het liggen aan je rechterkant (als je vanaf Driebergen komt dan hequote:Op maandag 17 augustus 2009 20:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar moet iets van Vennen/ Zandafgravingen/zandbanken zijn, weet jij waar die ergens liggen?
Top! dank jequote:Op maandag 17 augustus 2009 21:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Yns, S. zegt dat het "Het Doornse Gat" heet en dat je het vanaf de snelweg al ziet liggen als je vanaf Zeist/Driebergen richting Veenendaal rijdt. Bij de eerste afslag voor Doorn zie je het liggen aan je rechterkant (als je vanaf Driebergen komt dan he) Er liggen ook bunkers omheen.
In bepaalde kringen is dat anders heel normaal hoor, als koosnaampje. Poesje voor een meisje en Pik voor een jongetje.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:35 schreef RockabeIIa het volgende:
Easy, beter trouwens dan je kind ook poesje noemen: 'Ik moet effe mijn poesies haartjes invlechten
of gleufquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
In bepaalde kringen is dat anders heel normaal hoor, als koosnaampje. Poesje voor een meisje en Pik voor een jongetje.![]()
![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
of gleuf![]()
en in plaats van kutwijf, noem je iemand dan gleufdier, want dat is de beschaafde variant![]()
ik voel me zo rijk met kennis somsquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet de enige ben met dit soort kennis.![]()
wat lijkt je aanstaande op zijn oudste dochter (of andersom ofzoquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:04 schreef Vicky het volgende:
ja we hebben al iets gemaakt...
moeten ze nog versturen
mijn collega noemde zijn kinderen altijd de larven.quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:19 schreef Estrys het volgende:
Dat is grappig PM. Dat zal ik eens onthouden.
Wij zijn naar de kermis in Oss geweest. Mijn hemel dat klinkt gewoon al ordinair (Kermis en Oss gecombineerd). Wat een volk loopt daar rond zeg, er waren nogal wat van die personen uit die bepaalde kringen waar BE het over hadJe kijkt je ogen uit in ieder geval.
Ja die heb ik gemist, dat was begin juli?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:23 schreef PM-girl het volgende:
[..]Ja! Wij zijn er ook wel eens geweest, maar och, het scheelt niet veel met de kermis van 20 kilometer verderop.
Half juli, meestal 15 juli ofzo! Dit jaar niets gemist hoor!quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:24 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja die heb ik gemist, dat was begin juli?
zo heb ik nog een ik-verveel-me-projectje liggen voor in de keuken, een hele lilijke lamp om de kapjes te gaan pimpen met de kinderenquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:42 schreef freecell het volgende:
Ah kijk
Daar kan je wel wat leuks mee inderdaad!
o verrek, ik heb n pmquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:41 schreef moussy het volgende:
Ik heb 1 receptje en die is mier en mier en mier en mier en MIER zoet! Daarom had ik je al een PM gestuurd
Om de kift! Ze had hem ook staan voor 15 euro en ik had zoiets van weet je nou wel wat je er voor moet hebben?!quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:48 schreef RockabeIIa het volgende:moussy ik kan daar niet zo goed tegen he
Die mensen vragen al zo weinig voor iets dat er verd*mde goed uit ziet en dan ga jij minder bieden
Gemenerd!
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:51 schreef PM-girl het volgende:
O en is Pvoessss nieuw, of tweedehands?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Om de kift! Ze had hem ook staan voor 15 euro en ik had zoiets van weet je nou wel wat je er voor moet hebben?!
Ik heb 10 euro betaald trouwens, moet toch ff checken he, ze had wél de lampjes er uit gedraaid, maar das heul niet erg, ik prop er toch spaarlampen in.
pm sturen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:02 schreef PM-girl het volgende:
PM-girl heeft gedaan waar ze goed in is!
quote:
tuurlijk!quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:00 schreef lady-wrb het volgende:
maar we krijgen toch wel een foto van het ding met kapjes?
Vooruut, omdat ie leuk blijftquote:
Holla!quote:
tr00quote:
quote:
ik zie jullie al staanquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 07:06 schreef Rewimo het volgende:
Wat een toffe molens, Sugar
Wij hebben 5 peper- en zoutstellen gekregen op onze trouwdag
misschien even naar een kinderboerderij? en dan weer op tijd terug voor Tess's haar slaapje?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 07:38 schreef Vicky het volgende:
wat een leuke molens Suug!!
G'morn
Ik ga eens verzinnen wat ik vandaag met de 2 kindesga doen. Kan nit te veel van huis weg aanegzien Tess echt moet slapen tussendoor. Gister had ze niet geslapen tusesn 2 en half 7 en dat heb ik gemerkt.. kind was meteen helemaal van slag..
Zo eerst met Amber naar ht cb.. prikkentijd
Ja misschien dat dat zou kunnen.. ze slaapt ook wel in de maxi cosi hoor, als ze moe is.. maar daar is ze niet ingebakerd.. Ik had dr gister om half 7 in bed gelegd en toen was ze nog wat aan het piepen. Paar keer getroost en uiteindelijk is ze in slaap gevallen. Om 22.00 uur d;r wakker gemaakt voor een fles, om 22.30 lag ze weer in bed en om 6.00 uur werd ze pas wakker. Om 6.45 lag ze weer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:03 schreef Brighteyes het volgende:
Tess heeft dus duidelijk behoefte aan een heel strak ritme Vicky!
Da's wel jammer, het beperkt je in de mogelijkheden, maar als dat is wat werkt... Mss dat ze uiteindelijk wat makkelijker gaat slapen in bijv. de wandelwagenbak ofzo, dan kan je ietsje verder weg.
Ik zet Amber op een kruk voor de tv zodat ze iig wat afleiding heeft. Handdoek om haar nek en dan de plantenspuit eropquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:38 schreef E.T. het volgende:
das een goed kado idd, Freecell
Wat zit Amber d'r haar mooi! Ik ben bij Saskia al blij als een los vlechtje al normaal zit door haar gedraai en gewurm..Meestal zit d'r haar dus ook los
uit de knoop spray van Etos of van Jip en Jannekequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:53 schreef Rottdog het volgende:
Welk merk niet uitwasbare cremespoelingspray leuk galgje woord is dat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |