Dus één van ons krijgt de LCD TV?quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:47 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik was de 1000ste die de test deed!!
Nope, ik ga een weekje wegquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:52 schreef ToeterMuis het volgende:
[..]
Dus één van ons krijgt de LCD TV?
Worden topics alleen maar skimmend gelezen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:55 schreef NRaider het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat je niet had verwacht dat het een oplichting van Jamba niveau was?
Je wil toch niet zeggen dat je daadwerkelijk een internet IQ-testje hebt ingevuld?quote:
En ervoor betaald hebt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:08 schreef Quir het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat je daadwerkelijk een internet IQ-testje hebt ingevuld?
Geen internet IQ-test neequote:Op maandag 17 augustus 2009 18:08 schreef Quir het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat je daadwerkelijk een internet IQ-testje hebt ingevuld?
Zag nog wel iets in een URL of link daarvan staan, maar verder niet naar gekeken. Wat moet ik me voorstellen bij humor, want Jamba e.d. maken me alleen maar aan het huilen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:34 schreef nostra het volgende:
Luidt de link waar je heen gaat als je op de banner klikt ook niet iets als "dommeezels.nl"? Vond ik nog wel humor toen ik dat zag.
Op dommezel.com kun je die test gelijk vinden. Nu ik er over denk is het inderdaad best lachwekkend.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:34 schreef nostra het volgende:
Luidt de link waar je heen gaat als je op de banner klikt ook niet iets als "dommeezels.nl"? Vond ik nog wel humor toen ik dat zag.
Je krijgt eerst een (gratis) welkomsberichtje welke je moet bevestigen (las ik net)... dus iemand anders aanmelden gaat gelukkig niet lukkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:04 schreef rickert123 het volgende:
Helemaal mooi is dat je iemand anders zijn telefoonnummer gewoon in kunt vullen. Dat is helemaal een schande. Deze betaalt dan mooi 9 euro per weekEn zie je maar eens af te melden dan.
Alleen domme mensen trappen daar in, goede IQ-test dusquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:04 schreef rickert123 het volgende:
Helemaal mooi is dat je iemand anders zijn telefoonnummer gewoon in kunt vullen. Dat is helemaal een schande. Deze betaalt dan mooi 9 euro per weekEn zie je maar eens af te melden dan.
Slimste IQquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:56 schreef de_boswachter het volgende:
Was 129 serieus het slimste IQ wat er hier rondloopt op FOK
En iemand met de naam GIRLY met een IQ van 116.... typisch
Priceless. Ik vertrek naar GeenStijl denk ik.
Daar zitten wel intulligenten.
Had er 9 van de 10 goed, wel jammer dat ze niet laten zien welke ik fout had, want ik dacht toch niet dat ik iets fout had gedaanquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:48 schreef Noork het volgende:
Deze kost niks, http://www.123test.nl/iqtest/
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:16 schreef Sesamstratjee het volgende:
Wtf
TS hoe oud ben je 7? of toch nog 6?
Trapt tie daar in he![]()
fuck dat bericht heb ik al 200000000000000x gehad
Had hetzelfde.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:01 schreef TheCoon het volgende:
[..]
Had er 9 van de 10 goed, wel jammer dat ze niet laten zien welke ik fout had, want ik dacht toch niet dat ik iets fout had gedaan.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:01 schreef TheCoon het volgende:
[..]
Had er 9 van de 10 goed, wel jammer dat ze niet laten zien welke ik fout had, want ik dacht toch niet dat ik iets fout had gedaan.
Dan is die IQ-test voor hem sowieso al overbodig.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:56 schreef 9611Niels het volgende:
Mijn vader wilde zijn 06-nummer daar invullen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |