a) er zat geen orig doos bij: enkel zo een plastic omhulsel (je weet wel dat soort waar je ongeveer een half uur mee aan t pielen bent om het open te maken en dan uiteindelijk toch maar een schaar pakt)quote:Zojuist kregen wij melding vanuit onze Technische Dienst dat u enkel headste en USB ontvangen geleverd hebben gekregen.
Om het product te kunnen testen hebben wij uw oplader/laadkabel nodig. Mocht onze Technische Dienst defect aan uw product constateren hebben wij ook de orginele doos, handleindingen en CD nodig. Vooral zonder originele doos kunnen wij de Logitech Headset ClearChat Wireless niet vervangen met een nieuwe. Deze zal in dat geval dan opgestuurd worden naar de fabrikant voor reparatie, welke voor langer zal duren voor afhandelen van uw RMA.
Schopje KLB dus.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:20 schreef SOG het volgende:
<geen vraag>
klacht: ik vind dit dus vrij kinderachtig. 1.5 jaar na dato nog om allerlei dingen vragen die 95% van de consument insta in de prullenbak dumpt <maar wel een klacht>
njah topic is ook om advies te vragenquote:
goed ideequote:Op maandag 17 augustus 2009 17:24 schreef RemcoDelft het volgende:
Stel ze voor jouw headset in de doos van de vervangende te sturen. Mogen ze de kapotte in de doos retourneren naar waar-dan-ook, en de werkende zonder doos naar jou sturen.
Als je de mail van ze leest zie je dat ze aanbieden om het product direct te vervangen (iets wat niet hoeft volgens de regels), alleen moet TS dan nog de verpakking hebben, anders wordt dat ding gewoon opgestuurd ter reparatie. Dus zo vreemd is dit allemaal niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:48 schreef Rewimo het volgende:
Het enige wat me van belang lijkt is de factuur, waarmee jij kunt aantonen dat je nog garantie hebt. En dan moeten ze niet gaan zeuren over de verpakking. Straks willen ze die nog ongeschonden ook of zo
Ze hebben geen enkele verplichting om dat ding gelijk nieuw op te sturen, waarom ze per se die doos erbij willen snap ik ook niet helemaal.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:56 schreef Rewimo het volgende:
Kan wel zijn maar je kunt toch niet serieus verwachten dat iemand na 1,5 jaar de verpakking nog heeft? En waarom kunnen ze zonder dat geen nieuwe opsturen dan?
Ze willen die doos ook niet per se, ze bieden TS alleen de mogelijkheid om z'n defecte apparaat snel om te ruilen als hij de doos nog heeft. Zo niet, dan wordt het ding gewoon onder garantie opgestuurd en gerepareerd.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ze hebben geen enkele verplichting om dat ding gelijk nieuw op te sturen, waarom ze per se die doos erbij willen snap ik ook niet helemaal.
Ja, dat probeer ik ook al duidelijk te maken...quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:13 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Ze willen die doos ook niet per se, ze bieden TS alleen de mogelijkheid om z'n defecte apparaat snel om te ruilen als hij de doos nog heeft. Zo niet, dan wordt het ding gewoon onder garantie opgestuurd en gerepareerd.
In feite is TS dus aan het klagen omdat 4launch extra service biedt boven op de normale garantie.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:34 schreef RTB het volgende:
De mensen die de blisterverpakking verzonnen hebben moeten überhaupt al een nekschot krijgen.
Niet nodig voor wat?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:19 schreef static het volgende:
Volgens mij is de verpakking geen onderdeel van het product heb ik me ooit laten vertellen; die heb je dus niet nodig.
Zoiets heb ik ook wel gehoord inderdaad, had ook een keer een defect product en toen ze het kwamen ophalen voor reparatie waar ik het in een andere doos afgaf vroegen ze hoelang ik het product in huis had. Ze zeiden dat als ik het korter dan 2 maanden heb ik de doos nog moet hebbenquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:19 schreef static het volgende:
Volgens mij is de verpakking geen onderdeel van het product heb ik me ooit laten vertellen; die heb je dus niet nodig.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:09 schreef rene90 het volgende:
Ze zeiden dat als ik het korter dan 2 maanden heb ik de doos nog moet hebben.
En die heeft ie ook niet nodigquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:19 schreef static het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |