Met die Berlusconi deden ze dat toch al?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:52 schreef Igen het volgende:
[..]
En bovendien verlaagt Italië zich nu zelf tot hetzelfde niveau als die "achtelijke" islamitische landen. Of zelfs tot daaronder inderdaad.
Kinderachtig. Net zo flauw als een woningcorporatie die schotelantennes verbiedt om zo allochtonen te weren.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:05 schreef Gavin_de_Becker het volgende:
Andersom mag je in veel zwembaden in België geen (losse) zwemshorts meer dragen maar enkel strakke zwembroeken.
Zwembroek moet reljeugd uit zwembad weren
http://forum.zappybaby.be/viewtopic.php?f=30&t=247101
Een regel die sindsdien door heel wat stedelijke zwembaden is ingevoerd.
Om hygiënische redenen natuurlijk.
Hmm... inderdaad.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:17 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Met die Berlusconi deden ze dat toch al?
Jawel, want ze gaan ook branden in de hel als niet iedereen die op dat moment gelijktijdig in dat zwembad is zich verkleed als een idioot.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Een markt? Een boerkini wordt beschouwd als zwemkleding, althans dat dacht ik?
Als dat zo is, is het helemaal niet nodig aparte zwemuurtjes in het leven te roepen voor moslims.
Het zou ook nog eens de integratie bevorderen. Ik ben wat dat betreft helemaal niet voor aparte clubjes voor aparte groepjes.. Mensen moeten mi. elkaar tegenkomen om effectief te integreren. Maar ja, dat is ook maar een mening
klopt, dat hele idee van gescheiden kleedruimtes voor mannen en vrouwen is ook alleen maar hinderlijk... dat moet maar ophouden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:50 schreef McKillem het volgende:
Ik denk dat dat aparte gedoe maar eens afgelopen moet zijn. Speciaal uurtje voor dit speciaal uurtje voor dat.
Kan je wel marktwending roepen enzo maar feit blijft dat dit natuurlijk alleen maar negatief voor de integratie is als ze alles afzonderlijk van de rest van Nederland (of in dit geval UK) gaan zitten doen.
Zou ik ook doen, Boerkini's verplicht stellen, als ik er bakken geld mee zou verdienenquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als het particuliere zwembaden zijn zie ik er inderdaad geen probleem mee, wanneer ze door de overheid gesubsidieerde zwembaden zijn dwing je niet-moslims tot het aanpassen met openbaar belastinggeld.. En dat is dan weer niet goed.
Ik denk dat dit toch wel een prijswinnaar is in de categorie achterlijke vergelijkingen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:54 schreef RM-rf het volgende:
[..]
klopt, dat hele idee van gescheiden kleedruimtes voor mannen en vrouwen is ook alleen maar hinderlijk... dat moet maar ophouden.
NU! Uniseks omkleedsessies in Zwembad de Orgiedee.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:54 schreef RM-rf het volgende:
[..]
klopt, dat hele idee van gescheiden kleedruimtes voor mannen en vrouwen is ook alleen maar hinderlijk... dat moet maar ophouden.
We have a winnerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:57 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik denk dat dit toch wel een prijswinnaar is in de categorie achterlijke vergelijkingen.
Bedoel je nu te zeggen dat ook wij westerse mensen ons niet kunnen inhouden als het andere geslacht het lichaam niet genoeg bedekt?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:59 schreef Ringo het volgende:
[..]
NU! Uniseks omkleedsessies in Zwembad de Orgiedee.
Helemaal mee eens. Ze mogen al geheel gekleed (boerkini) zwemmen en dan nog moet dat apart? Sterker nog: Andere dames (heren niet, vermoed ik) mogen dan ook zwemmen, maar moeten dan ook zo'n geval aan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:50 schreef McKillem het volgende:
Ik denk dat dat aparte gedoe maar eens afgelopen moet zijn. Speciaal uurtje voor dit speciaal uurtje voor dat.
Kan je wel marktwending roepen enzo maar feit blijft dat dit natuurlijk alleen maar negatief voor de integratie is als ze alles afzonderlijk van de rest van Nederland (of in dit geval UK) gaan zitten doen.
Dit houdt ook nooit op, omdat Islam zich wilt verspreiden. En wat er nu gebeurt, zijn nog de kleine dingen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:18 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Niet-moslims (agenten) móeten doekjes op de kop in de moskee, niet-moslims moeten boerkini aan tijdens het boerkini uurtje, niet moslims in de gevangenis móeten halal eten, etc etc.
Waar houdt het een keer op? Als je in de sportschool of in het ziekenhuis zegt dat er geen lange mouwen/hoofddoek op mag, heb je de poppen aan het dansen. Aanpassen aan ONZE regels is blijkbaar niet gewenst, maar de autochtonen lekker de islamitische levensstijl opdringen is geheel in orde.
En dan ook nog klagen over hun eigen 'ongelijke' behandeling. Hypocriet volk bij elkaar dat 't is.
Wie is Levy?quote:
Ja ik heb dit artikel al eerder gelezen in dit topic als ik het goed heb, en ik ben geen Islam deskundige dus ik kan niet ingaan op de beweringen of er sprake is van een 'wolf in schaapskleding' immigratie strategie gepropageerd door de Koran.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:28 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dit houdt ook nooit op, omdat Islam zich wilt verspreiden. En wat er nu gebeurt, zijn nog de kleine dingen.
Hier een artikel van een ex-moslim die tevens islamgeleerde is:
Dit allemaal om de Islam te verspreiden in niet-islamitische landen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |