Nee, sukkel, jij bent echt dom.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:51 schreef Trannellius het volgende:
Dat is de buitenste laag vuil die eindelijk los laat.
Smerige alto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
Kutuser.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:53 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zou je uberhaupt bruin willen worden ?
Wel een heel jaar lang afgeven op de criminaliteitscijfers, maar dan wel in de zomer 2 weken lang bij Salou bakken om bruin te worden op een TMF-strand.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:53 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zou je uberhaupt bruin willen worden ?
Wel een heel jaar lang afgeven op de criminaliteitscijfers, maar dan wel in de zomer 2 weken lang bij Salou bakken om bruin te worden op een TMF-strand.
Dat doen slangen toch ook nietquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:57 schreef mividaloca het volgende:
Had je zonnebrand moeten gebruiken.. Zeikerd
Geen dank, doe graag iets terugquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:54 schreef TheUnoriginal het volgende:
[..]
bedankt he, voor het melden enzo
Ik heb geen middeltjes.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:00 schreef Lienzz het volgende:
[..]
Wegscrubben die rotzooi en doorbakken
Een heel klein beetje, maar het vevellen is ook alleen maar op mijn rug een klein beetje.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS is eerst verbrandt?
Dus je gaat janken omdat je een kleinquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Een heel klein beetje, maar het vevellen is ook alleen maar op mijn rug een klein beetje.
TS is gewoon een teringhuilie die bijna voor elk woord het woord kanker moet plaatsenquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dus je gaat janken omdat je een kleinbeetje
aan
het
vervellen
bent
?
Nee, omdat ik zin heb om een Topic te openen die niet verzonnen is, aandachtshoeren.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dus je gaat janken omdat je een kleinbeetje
aan
het
vervellen
bent
?
Kanker de kanker wat goed van je. Newbie.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:05 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
TS is gewoon een teringhuilie die bijna voor elk woord het woord kanker moet plaatsenDus blijkbaar is zijn woordenboek niet zo groot
Dus in plaats van een niet verzonnen topic kom je met een mindfart, dat is ook niet echt een goede oplossingquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee, omdat ik zin heb om een Topic te openen die niet verzonnen is, aandachtshoeren.
Oh waarom reageer ik op klonen, nou omdat klonen kankerdebiel zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Kanker de kanker wat goed van je. Newbie.
Weet je dat wel zeker?quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dus in plaats van een niet verzonnen topic kom je met een mindfart, dat is ook niet echt een goede oplossing![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Oh waarom reageer ik op klonen, nou omdat klonen kankerdebiel zijn.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:51 schreef Trannellius het volgende:
Dat is de buitenste laag vuil die eindelijk los laat.
Smerige alto
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:33 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik sta nu eenmaal bekend om mijn goede topics en constructieve feedback op anderen
Ik doe het toch goed, kankerkloon,.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]zo zielig
Wel triest dat je newbies erg slecht kan herkennen
Serieuze vraag: Vervellen indo's ?!?quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ja ik ging ook gelijk vervellen nadat ik weer 3 dagen in Nederland was.
Ja.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Serieuze vraag: Vervellen indo's ?!?
zoiets heet een woordenschatquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:05 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
TS is gewoon een teringhuilie die bijna voor elk woord het woord kanker moet plaatsenDus blijkbaar is zijn woordenboek niet zo groot
Jaquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Serieuze vraag: Vervellen indo's ?!?
Bedankt voor de correctiequote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:17 schreef Rio het volgende:
TS vervelt zich
Een beetje zon op je huid is juist goed voor je, domboquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:21 schreef pumpkineater het volgende:
Mensen die bruin willen worden! Lekker hoor, huidkanker!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |