Nee, sukkel, jij bent echt dom.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:51 schreef Trannellius het volgende:
Dat is de buitenste laag vuil die eindelijk los laat.
Smerige alto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
Kutuser.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:53 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zou je uberhaupt bruin willen worden ?
Wel een heel jaar lang afgeven op de criminaliteitscijfers, maar dan wel in de zomer 2 weken lang bij Salou bakken om bruin te worden op een TMF-strand.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:53 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zou je uberhaupt bruin willen worden ?
Wel een heel jaar lang afgeven op de criminaliteitscijfers, maar dan wel in de zomer 2 weken lang bij Salou bakken om bruin te worden op een TMF-strand.
Dat doen slangen toch ook nietquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:57 schreef mividaloca het volgende:
Had je zonnebrand moeten gebruiken.. Zeikerd
Geen dank, doe graag iets terugquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:54 schreef TheUnoriginal het volgende:
[..]
bedankt he, voor het melden enzo
Ik heb geen middeltjes.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:00 schreef Lienzz het volgende:
[..]
Wegscrubben die rotzooi en doorbakken
Een heel klein beetje, maar het vevellen is ook alleen maar op mijn rug een klein beetje.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS is eerst verbrandt?
Dus je gaat janken omdat je een kleinquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Een heel klein beetje, maar het vevellen is ook alleen maar op mijn rug een klein beetje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |