quote:JERUZALEM - Een dj heeft zijn muziekkeuze op een bruiloftsfeest in Israël flink moeten bezuren. Hij werd in elkaar geslagen door de gasten, omdat hij het waagde westerse muziek te draaien.
De man draaide muziek op een bruiloft van bedoeïenen in de Negev-woestijn in het zuiden van Israël.
Het feest begon met Arabische muziek, maar na een tijdje zette de dj een nummer van het Britse duo Pet Shop Boys op. De vrouwen op het bruiloftsfeest gingen uit hun dak, wat voor bedoeïenen een grote schande is.
De mannelijke gasten eisten dat de dj weer Arabische muziek zou draaien, maar hij weigerde. Daarop werd hij in elkaar geslagen. Twee mensen zijn opgepakt.
BoWa zit in het midden oosten?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
En terecht. Je moet wel compleet hersendood zijn om uitgerekend de Pet Shop Boys op te zetten.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
BoWa zit in het midden oosten?
Vandaar dat die zwart is.
Neil Tennant en Chris Low waarschijnlijkquote:Twee mensen zijn opgepakt.
mwochquote:
Ik zeg niet dat er hier ook geen bekrompen mongolen rondlopen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
mwoch
bij Haagsche Harry moet je ook geen Arabische muziek op zijn trouwerij gaan draaien
Maar de vrouwtjes gingen uit hun dakquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
mwoch
bij Haagsche Harry moet je ook geen Arabische muziek op zijn trouwerij gaan draaien
nou ik denk dat deze reactie vrij universeel is hoorquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er hier ook geen bekrompen mongolen rondlopen.
Tja, maar die zitten dan ook in hun eigen taxi en die betaal je niet voor de achtergrondmuziek maar voor vervoer van A naar B .. deze man was ingehuurd om muziek te draaien op een bruiloft, en al vinden de dames het nog zo leuk, de betalende klant bepaald wat voor muziek er wordt gedraaid .. en tja, je kan die DJ dan wel wegsturen, maar dan heb je geen muziek, dus ik kan me wel wat voorstellen bij die woede, je bruiloft is verneukt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:13 schreef KoosVogels het volgende:
Vreemd, de taxichauffeurs in Cairo waren verzit op Backstreet Boys en Celine Dion
die zijn allang blij dat ze naar buiten mogenquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar de vrouwtjes gingen uit hun dak
Waar staat dat dit een geloofskwestie is?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:57 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat zijn streng gelovigen ook weer tolerant he
Op zich is het opzetten van "Go West" ook niet zo'n handige zet in die regionen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:11 schreef KoosVogels het volgende:
Pet Shop Boys is dan ook wel heel kut natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |