Ik heb maar 600 posts ofzo, ik krijg vast geen extra knopjes. Tenzij veel users het met me eens zijnquote:
Denken dat FOK! een democratie is of je als user ook maar enige inspraak hebt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:51 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Ik heb maar 600 posts ofzo, ik krijg vast geen extra knopjes. Tenzij veel users het met me eens zijn.
Waar blijven ze dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:49 schreef de_boswachter het volgende:
Dit topic verdient tieten.
Van mij mag jequote:Op maandag 17 augustus 2009 11:51 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Ik heb maar 600 posts ofzo, ik krijg vast geen extra knopjes. Tenzij veel users het met me eens zijn.
Ik ben het met je eens, steun jij mij dan ookquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:51 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
quote:
Als je een avatar neemt mag je van mijquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:51 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
En je originele gebande account dan ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:51 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Sst.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En je originele gebande account dan ?
Welke account is dat?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En je originele gebande account dan ?
Jawelquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:56 schreef postmortum het volgende:
ik mag niet solliciteren , ik ben al 30 minuten mod geweest
Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:58 schreef Jarno het volgende:
dan moeten die nazi's wel ontmaskerd worden
boomlaarsquote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:58 schreef Jarno het volgende:
Nou goed, zovty en ik doen het wel maar dan moeten die nazi's wel ontmaskerd worden en publiekelijk aan de schandpaal. O, en OO moet dicht.
Al twee jaar gestoptquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:58 schreef Salatrel het volgende:
ga je nu weer plaatjes aan elkaar mixen?
ik denk niet dat ik nog wilquote:
Stiekeme nazi's.quote:
We zullen het nooit wetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |