quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:40 schreef jitzzzze het volgende:
Bedenk dan zelf iets beters zeiksnol
Combo breakerquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:44 schreef Zwansen het volgende:
Lol, moet je op Zernike betalen op de parkeerplaatsen? Ook achter het N&S-gebouw?
Bedenk dan zelf iets beters zeiksnoll
quote:
anders kan ik het niet quoten, stumperquote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:44 schreef Zwansen het volgende:
Lol, moet je op Zernike betalen op de parkeerplaatsen? Ook achter het N&S-gebouw?
Amateurquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:52 schreef Susteren het volgende:
[..]
anders kan ik het niet quoten, stumper
Alsmede:quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:40 schreef jitzzzze het volgende:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:44 schreef Zwansen het volgende:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:54 schreef user_friendly het volgende:
ik kon er vanochtend niet eens inloggen. bleef op loading staan. Ik had nooit problemen met de oude webmail eigenlijk. Wat mij betreft hadden ze het beter zo kunnen houden. Maar ja het kunnen ook opstart problemen zijn.
quote:
POP3, eventueel icm gmail?quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:40 schreef jitzzzze het volgende:
Weet ik veel, ik weet niets van mailprogramma'squote:Op maandag 17 augustus 2009 11:06 schreef DonJuanErnesto het volgende:
[..]
POP3, eventueel icm gmail?
grtjs,
zs
Fail. Eerst zorg je ervoor dat het goed werkt en DAN lanceer je het pas.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:22 schreef L3IPO het volgende:
Ik hoor net uit betrouwbare bron dat ze nog druk bezig zijn met tweaken enzo...het is immers ook pas net opgeleverd
Dat dus.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:23 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Fail. Eerst zorg je ervoor dat het goed werkt en DAN lanceer je het pas.
Sommige dingen kun je denk ik alleen doen als het Live is?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:23 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Fail. Eerst zorg je ervoor dat het goed werkt en DAN lanceer je het pas.
Testen valt daar tegenwoordig ook onder?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:35 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Sommige dingen kun je denk ik alleen doen als het Live is?
Neen, lapzwans. Je test eerst op een omgeving die gelijkwaardig is aan de productieomgeving.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:35 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Sommige dingen kun je denk ik alleen doen als het Live is?
Hier blijft hij hangen bij 'loading...' op 0%. Hm.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:32 schreef Ladidadida het volgende:
Hier geen problemen
En hij is een stuk mooier dan die vorige
Hij is hier inmiddels ook wat minder aardig geworden..quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Hier blijft hij hangen bij 'loading...' op 0%. Hm.
Je bent je er van bewust dat je met twee klikjes al je rug-mail door kan laten sturen naar een fatsoenlijk mail-adres dat je toch altijd al checkt?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:22 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Onmogelijk. Je krijgt er mails op van de universiteit zelf.
Zucht. Hij laadt hier niet eens.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:24 schreef Prosac het volgende:
Tering.. en mijn mail werkte sinds een paar weken net weer na een jaar van problemen. (en dus missen belangrijke berichten over tentamens die ineens mondeling worden enzo.)
Hier doet nog niks hetquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:50 schreef CG het volgende:
Vandaag de IMAP-instellingen in Outlook even aangepast en doet prima. Die nieuwe Java-omgeving van de webmail is wel kut ja.
Instellen: http://www.rug.nl/cit/doe(...)en/studentmail/indexquote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Neen, lapzwans. Je test eerst op een omgeving die gelijkwaardig is aan de productieomgeving.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik weet niets van mailprogramma's
En dat is bijzonder omdat?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:24 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik weet mijn studentennummer nog steeds uit me hoofd
Kan je beter gebruik van IMAP makenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:40 schreef Mankatans het volgende:
laat je webmail gewoon doorsturen naar je hotmail, problem solved
ga je vanuit je hotmail maar mailen, hoewel dat er iets pauperder uitziet, is het wel veel makkelijker
Alleen jammer dat zo'n beetje elke docent (in ieder geval bij mijn studie) emails van GMail en Hotmail automatisch blokkeert. Dus moet je alsnog je studentmail in...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:40 schreef Mankatans het volgende:
laat je webmail gewoon doorsturen naar je hotmail, problem solved
ga je vanuit je hotmail maar mailen, hoewel dat er iets pauperder uitziet, is het wel veel makkelijker
Jaquote:
quote:Verbinding onderbroken
De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.
De netwerklink werd onderbroken tijdens het onderhandelen over de verbinding. Probeer het opnieuw.
Ik weet niets van mailprogramma's typ ik toch? Dat is toch totaal iets anders dan testen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:54 schreef kekz het volgende:
[..]
[..]
als je er niets van weet moet je ook niets zeggen :p
WTF.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:48 schreef Luco het volgende:
[..]
Alleen jammer dat zo'n beetje elke docent (in ieder geval bij mijn studie) emails van GMail en Hotmail automatisch blokkeert. Dus moet je alsnog je studentmail in...
Ik kwam gister steeds tot 80% laden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |