Ja met een dekentje of kussentje met een bekende geur. Wie weet...?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:43 schreef Zeven7 het volgende:
En het reisbakje open daar ergens neerzetten? Soms als ze bang zijn willen ze nog wel eens daarin rennen, zelfs als ze er thuis nooit met plezier ingaan.
dat ga ik doen, top ideequote:Op maandag 17 augustus 2009 20:44 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ja met een dekentje of kussentje met een bekende geur. Wie weet...?
en had je dit nog gelezen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:22 schreef Disana het volgende:
De mevrouw van Amivedi afdeling Groningen had de tip een spoor van gebruikte kattenbakkorrels neer te leggen. Geen bergen hoor, gewoon een klein lijntje
Het feit dat je niet eens hebt opgepakt dat het een ZE is zegt al voldoende lijkt me...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:03 schreef Heatseeker het volgende:
Klonk begrijp me niet verkeerd, en ik wil ook niet de troll uithangen hier. Ik snap dat je heel erg aan gehecht bent, maar ik snap niet dat je daar je nachtrust ook aan wilt spenderen. Je bent al op zoek geweest en hij is er niet. Maar om nu 's nachts om het uur naar buiten te gaan om te kijken of toevallig Wabbes er is, vind ik nogal overdreven. Hoe lang ga je dit volhouden?
Ga je morgennacht ook weer op wacht staan?
Iedereen zijn ding, ik zou nooit mijn nachtrust opgeven voor huisdieren. (Daarom ook dat ik geen huisdieren heb)quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:17 schreef Poeke het volgende:
[..]
Het feit dat je niet eens hebt opgepakt dat het een ZE is zegt al voldoende lijkt me...![]()
Ik zou voor mijn katten precies hetzelfde doen, sterker nog; ik heb hetzelfde gedaan toen ik Herman kwijt was (hij kwam terug btw!)
Klonk, deze tijd 's nachts is het best om op zoek te gaan naar je kat. Het is rustig buiten, weinig verkeer, geen kinderen enzo en katten zijn veel alerter 's nachts op geluidjes.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:59 schreef Klonk het volgende:
ik slaap nu telkens een uurtje, loop een rondje om het huis, nog steeds niets...
ikke wel, en ik doe het komende nacht nog een keertje, kwestie van een hele speciale band tussen mij en Wabbesquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:20 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Iedereen zijn ding, ik zou nooit mijn nachtrust opgeven voor huisdieren. (Daarom ook dat ik geen huisdieren heb)
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 06:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
ikke wel, en ik doe het komende nacht nog een keertje, kwestie van een hele speciale band tussen mij en Wabbes
Dat je er geen hebt is dan ook de reden waarom je er onverschilliger tegenover bent waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:20 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Iedereen zijn ding, ik zou nooit mijn nachtrust opgeven voor huisdieren. (Daarom ook dat ik geen huisdieren heb)
als je even bedenkt dat Wabbes een zieke, oudere binnenkat is die in korte tijd anderhalve kilo is afgevallen, dan snap je wel dat ik me iets meer zorgen maakquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:23 schreef Vlindur het volgende:
Ik denk dat Wabbes binnen een week wel weer binnen komt wandelen. Misschien vind ie het buiten wel helemaal super nu! En als ie straks honger krijgt komt ie wel weer thuis.
Het is even naar, maar onze kat is ook wel eens 4 dagen op safari. De eerste keer was het eng, nu weten we wel dat ie es weggaat. Juist omdat Wabbes een binnenkat is zag ie zn kans schoon en naaide uit. Ik geef hem groot gelijk.
Bull. Die van mij is wel eens 2,5 week weggeweest.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:01 schreef Katinkat het volgende:
Niet best dat ie nog steeds weg is.Sterkte.
Ik snap je bijna denk ik. Het is een kat en katten kunnen wel wat hebben.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
als je even bedenkt dat Wabbes een zieke, oudere binnenkat is die in korte tijd anderhalve kilo is afgevallen, dan snap je wel dat ik me iets meer zorgen maak
Niet wanneer het arme beestje al verzwakt is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:31 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik snap je bijna denk ik. Het is een kat en katten kunnen wel wat hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |